Prosinec 13, 200618 r jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že? Jenže každá 51kW bude mít oněch 51kW už syrová z výroby a po zajetí třeba 55kW Je potřeba se někdy mrknout na měření ze stolice,,,zajetá 1.2 47KW má ve skutečnosti taky těch 55KW... dokonce se u tý nový 1.2 nezměnil ani krouťák, takže pravděpodobně půjde jen o optimalizaci mapy v řj, podobně jako ta úprava od cimbu...
Prosinec 14, 200618 r Spise jde o to jestli bude skoda ochotna onen SW v RJ prehrat, ja bych rek ze ne, takze nakonec to stejne dopadne ze to bude prehravat nekdo koho nezname v garazi s tim ze je to z nove Fabie
Prosinec 14, 200618 r jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že? To jo, ale je rozdíl mít čipnuto přímo od výrobce, s vědomím, že to dělal někdo, kdo tomu rozumí a se zárukou a něco jiného to je mít čipnutý z garážový díly, kde o těch lidech nic nevíš a záruky nejsou (tím se nechci nikoho dotknout, ale spíš věřím fabrice s jejím zázemím, než malé firmě). jestli do této kategorie počítáš Cimbu a Sportmotor, tak nevíš o kom píšeš
Prosinec 14, 200618 r jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že? Jenže každá 51kW bude mít oněch 51kW už syrová z výroby a po zajetí třeba 55kW Je potřeba se někdy mrknout na měření ze stolice,,,zajetá 1.2 47KW má ve skutečnosti taky těch 55KW... dokonce se u tý nový 1.2 nezměnil ani krouťák, takže pravděpodobně půjde jen o optimalizaci mapy v řj, podobně jako ta úprava od cimbu... A myslíš tedy, že rozdíl ve svezení s 1,2 47kW a 1,2 51kW bude znatelný i pro běžného uživatele nebo rozdíl nebude znatelný a je to jen hra s čísly?
Prosinec 15, 200618 r Pokud to bude hra s cisly tak rozdil znatelny nebude, protoze oba motory budou mit fyzicky stejny vykon. V okamziku ale, kdy skodovka zdokonalila motor a ma doopravdy vice kW, pak rozdil urcite pocitit pujde.
Prosinec 16, 200618 r Nechame se prekvapit jak to ve skutecnosti je. Tady o tom muzeme zatim jen spekulovat. Nezvysi se nahodou chip tuningem splodiny ? Pokud ano, Skodovka si to nemuze dovolit.
Prosinec 22, 200618 r 1.2 nove fabie se budou vyrabet s motory o vykonu 51kW a 54kW pry no uvidime, design bude z roomsteru Upraveno Prosinec 22, 200618 r od Mikosar
Prosinec 22, 200618 r 1.2 nove fabie se budou vyrabet s motory o vykonu 51kW a 54kW pry no uvidime, design bude z roomsteru fakt,nekecej
Prosinec 23, 200618 r 1.2 nove fabie se budou vyrabet s motory o vykonu 51kW a 54kW pry no uvidime, design bude z roomsteru fakt,nekecej nedelej si p***l Upraveno Prosinec 23, 200618 r od Mikosar
Prosinec 26, 200618 r Jsem zvědavej, kolik ta FII bude vážit.... Možná s těma 47 kW F1 budete mít šanci ...
Únor 3, 200718 r Prolozil jsem pro zajimavost charakteritiky, tak to sem postnu... hezký, ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že takto křivky ve finále nevypadají, jinak FII by měla mít lepší aerodynamiku a možná i o pár kg lehčí, takže pojede asi líp než FI
Únor 3, 200718 r Jasne, realne krivky vypadaji jinak, ale pro predstavu o pripadnych zmenach to bohate staci.
Únor 3, 200718 r Jasne, realne krivky vypadaji jinak, ale pro predstavu o pripadnych zmenach to bohate staci. souhlasím, tak jsi to i myslel
Únor 5, 200718 r V sobotu ked ukazovali na prime novu Fabiu s 1,2 motorom som si vsimol ze vobec nema na motore ten plastovy kryt kde je aj sanie ale ma tam vedla motora box kde je vzduchovy filter.Takze aj sanie je zmenene a tym lepsi priebeh Mk. Takze bude treba prerobit sanie a soft v Rj
Únor 5, 200718 r Niekde na fore som cital, ze HTP 12V MR 2007 ma RJ 03E 906 023 D. Myslite, ze je to ta nova RJ s (novym alebo starym) softom ktora pojde aj do FII 51kW?
Únor 5, 200718 r Z těch grafů je vidět, že při normální jízdě do třech tisíc ot. to bude zhruba stejné. To zlepšení nad 3000 bude znát hlavně při předjíždění. Nebude to tak rychle ztrácet dech.
Únor 5, 200718 r Vysvetlite mi niekto, čo je na 51 kW oproti 47 kW tak úžasné, že by to stálo aj za výmenu RJ? Prekonani magicke hranice 50kW ...neco jako tresk pri prekonani rychlosti zvuku.
Únor 6, 200718 r Nejsem si jistý zda všechny "Škoda" servisi disponují kvalifikovanými lidmy. Raději by jsem se své ato svěřil někomu kdo se o too zajímá a dělá to s láskou, než servisu který ze mne jen saje prachy a v ničem nepopradí. Vyměnit díl podle návodu, dokáže každá zkušenější opice, ale řešit problém to už chce trochu QI.
Únor 6, 200718 r Neřekl bych, že nová FII bude lehčí než stará F1 - tipuju přibrání o takových 100 kg. Jak tak koukám na ty charakteristiky, tak asi přidali trochu na vstřiku paliva nad 3000 ot. (holt ten motor je už pár pátků starej a mohou si to dovolit), takže v kopci by to nemělo být tak dýchavičný (při stejné váze). Myslím, že po nárůstu hmotnosti to pojede stejně a žrát to bude zase o pár deci víc. Možná to bude o trochu hůř zrychlovat, ale nebojte se, 200 km/h s tím dáte taky
Únor 7, 200718 r Nezabudajte na hardwerovu zmenu toho sania. makov: To je otazka, takovou zmenu prodelal HTP 6V tusim pro MR2004, kdy prisel o horni kryt motoru. Tehdy to s krivkami neudelalo nic, alespon podle ofiko udaju.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.