makov Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 Nezabudajte na hardwerovu zmenu toho sania. makov: To je otazka, takovou zmenu prodelal HTP 6V tusim pro MR2004, kdy prisel o horni kryt motoru. Tehdy to s krivkami neudelalo nic, alespon podle ofiko udaju. no to neviem nevidel som.Ale mam MR 07 12V a ten ma sanie este ako mala aj stara z r.2003 a to v tom kryte motora.Mozno sa aj zmenil priemer skrtiacej klapky a tym priemer potrubia Ale upravou sania sa da ziskat nejaky ten konik naviac.A ked je aj softwerova zmena....hned je to 51 KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 (editace) Nezapomínejte, že Hyundaie vymáčknou z 1.3 i 63 kW Editováno: 7. Únor 2007, autor: marvin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronan Vloženo 15. Duben 2007 Sdílet Vloženo 15. Duben 2007 Vie už niekto skutočný rozdiel medzi motormi HTP 47 kW a HTP 51kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 15. Duben 2007 Sdílet Vloženo 15. Duben 2007 Vie už niekto skutočný rozdiel medzi motormi HTP 47 kW a HTP 51kW? Na 99% je to úprava softwaru např. cimbu nabízí chip z 1.2 47 na 1.2 51kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 16. Duben 2007 Sdílet Vloženo 16. Duben 2007 Nedávno jsem koukal nové fábce pod kapotu a zjistil jsem že má jinak řešený systém sání. Takže jednou z věcí bude lepší sání, které bude v téhle úpravě fungovat jako malý kompresor, samozřejmě při vyšší rychlosti, co tam je dál ještě nevím, ale jestli něco zjistím určitě to povím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.