lenylenyleny Vloženo 20. Únor 2023 Sdílet Vloženo 20. Únor 2023 Dobrý den, asi 4x za poslední měsíc mi na autě Fabia 1.9Sdi, 2001, hatchback, 273tis. na budíku začalo něco klepat, pocitově z prostoru pod motorem. Vždy po cca 5km to přestalo. Klepání se projevuje jen při zařazených rychlostech a pod plynem. Při každé rychlosti jsou intenzita a klepání jinak rychlé a hlasité (To platí pro většinu času, občas si to klepe jak chce :)). Když jsem konzultoval s mechanikem, tak akorát tvrdil že je to zvláštní :( Prosím o radu co by to mohlo být a co s tím dělat. Přikládám video a děkuji. https://www.youtube.com/watch?v=B-BFsZ1L3bM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.coumess Vloženo 11. Duben 2023 Sdílet Vloženo 11. Duben 2023 (editace) Ahoj, odhaduji na poloosu - vnitrni homokineticky kloub. Me se stalo, ze byl uvolneny sroub. Diky to mu se rytmus s pribyvajici rychlosti zvysoval a naopak. Zkus se mrknout na poloosy. U me to byla prava-vnitrni. Editováno: 11. Duben 2023, autor: mr.coumess Chyba ve vete Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odass Vloženo 13. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2024 Povedlo se vyřešit? Mám úplně stejný problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kartarhk Vloženo 14. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2024 (editace) Mě takhle při prudkém projetí zatáčky pod plynem bouchala levá poloosa, pravděpodobně vnější kloub. Po 300tkm už byl vnitřek kloubu dost ojetý a po očistění byl v dráhách kuliček vidět ukázkový pitting. Abych měl jistotu a protože se mi s tím nechtělo jebat, tak jsem ale nakonec stejně měnil celou poloosu. Jestli se ale netopíš v penězích, chtělo by to alespoň vypozorovat, která strana bouchá, nebo alespoň vlézt pod auto a zkontrolovat manžety. Editováno: 14. Listopad 2024, autor: kartarhk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...