HonzaKLE Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 Při prudkém ubrání plynu (např. při řazení) se ze zadní části auta ozývá nepříjemný zvuk jako když tam něco rezonuje. Mám 4x4 a potřebuji zkušenosti ostatních čtyřkolkářů jestli je to normální, nebo výfuk a v nejhorším případě jestli se něco začíná dít v zadním diferenciálu. Jsem zvědavý jestli je to normální a nebo mám "něco extra". Díky všem! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaKLE Vloženo 9. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. leden 2007 Dneska jsem navštívil servis a jezdil s mechanikem aby si tu nádheru poslech, navíc se přidalo pískání z motoru. Pískání z motoru vyhodnotil jako problém s kladkami, nebo řemenicemi?! K hluku zezadu řekl, že to nikdy neslyšel, já tipuju diferák. Ve čtvrtek jde auto na dílnu, tak uvidíme, dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 9. leden 2007 Sdílet Vloženo 9. leden 2007 Podíval bych se na vzpěry 5dveří...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaKLE Vloženo 10. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2007 No jedna vzpěra mi málem upadla to je fakt, ale už jsou obě přitažené. Ten zvuk jde někde zezadu odspoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaKLE Vloženo 12. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2007 Tak jsem si musel dát den oddych abych rozdejchal tu včerejší návštěvu servisu. Shrnu ji do několika bodů aby to mělo štábní kultůru. 1. Zkušební jízda při ranním přistavení: mechanik + přijímací technik do auta a hurá na silnici. Během cca 500 mm jsem předvedl co to dělá. Technik potvrdil, že zvuk jde někde z pod zadních sedadel, pískání z motoru slyšitelné za jízdy i při protůrování motoru s otevřenou kapotou. Je to divný, zvuky tam jsou ale u nikoho jinýho nic podobnýho neslyšeli (začínám tušit jak se bude situace vyvíjet), tipují na výfuk a turbo. Upozorňuji na přítomnost pohonu zadní nápravy a po kratším odborném výkladu technika o tom, že do haldexu jde výkon motoru jen při prokluzu předních kol (myslel jsem si, že když je haldex spojka součástí zadního diferenciálu tak kardan je trvale poháněn) odcházím. 2. Auto na dílnu, odpoledne vám zavoláme. 3. Volat jsem musel sám, auto bude připraveno za cca 1 hodinu (8 hodin na dílně, nebo venku nevím). 4. Dostavuji se do servisu: Auto ještě není hotové, mechanik ho projíždí (cca 20 min). 5. Seznámení s provedenými úkony: na motoru nic, auto je přece nové a nemůže s ním nic být, píská turbo a je to prý normální, 4x4 má prý jinak nastavené lopatky turba (slyším poprvé, myslel jsem si že 1.9-77 kW jsou všechny stejné). Podotýkám že zvuk pískání je kovový jako když pískají brzdy, žádné pohvizdování turba. Zvuk z pod auta neví co je, ale promazali?! uchycení výfuku, jinak tomu nemůže nic být auto je přece nové. Mimo protokol mi technik řekl, že zvuk jde z haldex spojky, ale nic s tím dělat nebudou protože auto je přece nové a nic s ním nemůže být, pokud to nějak samo nepřestane za týden budou muset kontaktovat MB. 6. Zkušební jízda se nekoná, podepisuji protokol o převzetí a se slovy technika abych vše sledoval se loučím. 7. Po 300 metrech zjišťuji, že auto je ve stejném stavu jako když jsem ho tam dával Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 12. leden 2007 Sdílet Vloženo 12. leden 2007 tak příště přijeď třeba za mnou. Taky ti sice nepomůžu, ale aspoň to nebude tak dlouho trvat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 No tak to snad jezdíš do toho samého servisu....taky mám pocit, že si to snad skoro vymýšlím.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaKLE Vloženo 31. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2007 Tak hlásím pokrok. Dneska jsme jezdili novou 4x4 a ta žádný hluk neprodukovala tak prý tam nějaká závada bude. Budou kontaktovat MB, sami si neví rady. A jeden dotaz: jak se projevuje turbo když se chystá do věčných lovišť? Mějte se a jezděte s rozumem, dneska jsem 1,5 hodiny dostával auto ze závějí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 Nám na 1,9 TDI začalo turbo púšťať do sania olej. Bolo KO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaKLE Vloženo 16. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 Tak jsem před chvílí dovezl auto ze servisu. Dle rady z MB se snažili zjistit zdroj hluku. Vyndání kardanu, kontrola HALDEX spojky a zadního diferenciálu. Vše bez vady, hluk stále stejný. Další žádost o radu do MB. Dle rady vyměnili turbo, hluk stále stejný nicméně změna nastala v přístupu servisu: hluk je prý normálním projevem turba u všech O2 1,9 TDI. Zajímavé!! Když jsme projížděli jinou O2 nic jsem neslyšel. Mám na vás prosbu: když ve 2. tis. otáčkách sundáte nohu z plynu, slyšíte nějaký nepřirozený hluk (rezonování, chrčení). Tak zatím díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 ...ja som mal také rezonancie pri 1200ot a bolo to plastové potrubie sania... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 K tomu plastovému potrubiu, turbo púšťalo olej, tak sa namazali aj spoje, medzi gumou a plastom a vystrelilo ten plast do remenice a bolo vymaľované! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DUsoft Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 (editace) Tak jsem před chvílí dovezl auto ze servisu. Dle rady z MB se snažili zjistit zdroj hluku. Vyndání kardanu, kontrola HALDEX spojky a zadního diferenciálu. Vše bez vady, hluk stále stejný. Další žádost o radu do MB. Dle rady vyměnili turbo, hluk stále stejný nicméně změna nastala v přístupu servisu: hluk je prý normálním projevem turba u všech O2 1,9 TDI. Zajímavé!! Když jsme projížděli jinou O2 nic jsem neslyšel.Mám na vás prosbu: když ve 2. tis. otáčkách sundáte nohu z plynu, slyšíte nějaký nepřirozený hluk (rezonování, chrčení). Tak zatím díky. No ... mě se auto jakoby "astmaticky" nadýchne - v tu chvíli jak píšeš. Ale nic se neděje, 80.000km a pohoda. prostě se někdy nadýchne a někdy ne. Asi podle momentálního stavu nastavení lopatek na turbu (mi bylo řečeno), turbo začíná spínat a já v tu chvíli zaklapnu a tak se to jakoby zalkne. Ale necukne, otáčky plynulé, jenom hekne. Editováno: 27. Únor 2007, autor: DUsoft Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 Teoreticky to je možné. Napr. na Scanii pri určitých otáčkach, ak pustím nohu z pedálu a motor je práve v zábere, tak pretlak z turba sa pomerne hlasne vypustí, nakoľko do motora už nemôže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaKLE Vloženo 28. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 Tohle vysvětlení mi přijde logické, vypuštěný vzduch z turba asi zaklepe výfukem a někde to rezonuje. Co mě ale víc překvapuje, že si s tím servis nevěděl rady a zkoušeli všechno možné. Pokud je to všeobecný jev asi by se mnou byli hotoví hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juryn1 Vloženo 8. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2008 Při prudkém ubrání plynu (např. při řazení) se ze zadní části auta ozývá nepříjemný zvuk jako když tam něco rezonuje. Mám 4x4 a potřebuji zkušenosti ostatních čtyřkolkářů jestli je to normální, nebo výfuk a v nejhorším případě jestli se něco začíná dít v zadním diferenciálu. Jsem zvědavý jestli je to normální a nebo mám "něco extra". Díky všem! ahoj uz je to asi pase ale mne odeslo turbo pri 125 000 a projevovalo se to taky kovovym piskanim..nejdri v se zavada projevilaprasklou hadici vytlaku turba a po vymene zaclo piskat..tak sundali hadici a ja tam strcil mobil a vyfotil turbo v makru a dbyla tam videt praskla turbina..uletela z ni jedna lopatka a to byla zavada ktera prorazila tu hadici..po rozebrani chybela lopatka i na vyfukove casti....a u mne taky kdyz uberu plyn pri razeni vychazi ze zadu auta takovy divny zvuk.priklanim se ale tomu ze to dela tlak z turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lenin Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 Tak snad ti pomoze aspon moja skusenost. Tiez mam 4x4 1.9 TDi rv 05 a nic podobneho mi nerobi. Robi sice plno inych veci, ale o tom inde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hondar Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 O2 2,0 TDi Mě to začalo takhle odfukovat asi v 60 000 km, v servisu mi řekli, že to začne dělat všem, někomu dříve a někomu později, prý podle způsobu jízdy, já jsem prý klidný jezdec, odpálkovali mě. Po čase jsem vezl dlouhý náklad a měl jsem pootevřené 5 dveře, slyšel jsem ten známý zvuk trochu jinak, jako kdyby byla uvolněná přepážka ve výfuku. Myslím, že příčina je ve změnách tlaku ve výfuk. potrubí - turbo začne plnit a my se zrovna rozhodneme ubrat plyn a přeřadit nahoru a v tu chvílí zadrnčí přepážka. Myslím. Nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.