Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Sám jsem zvědav, jak se po dořešení problému k tomu postaví, když budu požadovat prodloužení této placené služby o dobu její nefunkčnosti.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Škodovka provedla nějaké změny na serverech (nevím jestli jen u mě, nebo obecně), je potřeba odhlásit se v aplikaci MyŠkoda a znovu se přihlásit. Následně mi z nabídky zmizela možnost topení / větrání. (Opět automat.) A následně už to šlo i zapnout.

Tak to můžete taky zkusit, jestli třeba náhodou........

Vloženo

Pozitivní zprávou je, že když jsem jim napsal, že chci kompenzaci za nefunkčnost od druhé půlky ledna do minulého týdne, tak bez smlouvání prodlouží službu Care Connect o 3 měsíce.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...