Zzzzz Vloženo 17. Února Vloženo 17. Února Sám jsem zvědav, jak se po dořešení problému k tomu postaví, když budu požadovat prodloužení této placené služby o dobu její nefunkčnosti. Citovat
Jan155 Vloženo 5. Března Vloženo 5. Března Škodovka provedla nějaké změny na serverech (nevím jestli jen u mě, nebo obecně), je potřeba odhlásit se v aplikaci MyŠkoda a znovu se přihlásit. Následně mi z nabídky zmizela možnost topení / větrání. (Opět automat.) A následně už to šlo i zapnout. Tak to můžete taky zkusit, jestli třeba náhodou........ Citovat
Zzzzz Vloženo 10. Března Vloženo 10. Března Pozitivní zprávou je, že když jsem jim napsal, že chci kompenzaci za nefunkčnost od druhé půlky ledna do minulého týdne, tak bez smlouvání prodlouží službu Care Connect o 3 měsíce. 5 Citovat
Zzzzz Vloženo 17. Března Vloženo 17. Března ... a dnes, když jsem kouknul do appky, tak vidím, že místo o 3 to prodloužili o 5 měsíců. 😉 Citovat
Zzzzz Vloženo 18. Března Vloženo 18. Března Nejdříve jsem chybu hlásil rovnou z appky a pak dál už jen přímo s connectivity.helpdesk@skoda-auto.cz 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.