Majký Vloženo 14. Prosinec 2006 Vloženo 14. Prosinec 2006 v autodílech se prodává za 450.- plast. kryt masky má někdo zkušenost zda se ohřeje dříve motor nebo zda je na ... tuší že to dělá firma Heco Díky http://www.tuning-centrum.cz/index.php?feM...dSelected=12918 Citovat
amogh Vloženo 15. Prosinec 2006 Vloženo 15. Prosinec 2006 to je uplnej nesmysl tam tohle davat!!!! termostat stejne nepusti vodu do chladice nez se auto zahreje tak co tohle vyresi??? Citovat
Jack_lib Vloženo 22. Prosinec 2006 Vloženo 22. Prosinec 2006 Tak to asi bude na trhu další novej tůning na zimu. Citovat
houmr Vloženo 22. Prosinec 2006 Vloženo 22. Prosinec 2006 amogh: presne s nim suhlasim, termostat to nepusti. uz sa to tu riesilo Citovat
mike_k Vloženo 22. Prosinec 2006 Vloženo 22. Prosinec 2006 No ackoliv bych si takovy hnus nikdy na auto nedal, tak absolutne nemate pravdu. Opravdu to pomaha, zejmene treba u dieselu, ktere se pak opravdu zahrejou o neco rychleji. Zapominate totiz, ze vzduch pri jizde jaksi profukuje pres chladic na motor. Citovat
Majký Vloženo 23. Prosinec 2006 Autor Vloženo 23. Prosinec 2006 tak ho mám - otestuji to a napíšu Citovat
Majký Vloženo 28. Prosinec 2006 Autor Vloženo 28. Prosinec 2006 první poznatky motor se zahřeje o chvilku dřív hlavní rozdíl je na delších cestách - není potřeba tak topit Citovat
Maverick Vloženo 28. Prosinec 2006 Vloženo 28. Prosinec 2006 první poznatkymotor se zahřeje o chvilku dřív hlavní rozdíl je na delších cestách - není potřeba tak topit Tak to me zajima - co to je o chvilku driv? Tohle prece nemuzes jen tak rict - s cim to srovnavas? Vzdy za stejne teploty okolniho vzduchu? Za jeho stejne vlhkosti? Atd, atd... Efekt by se nechal zmerit v klimakomore, ale v beznem provozu za neustale se menicich povetrnostnich podminek??? No a ze hlavni rozdil je na delsich cestach - to je trosku zvlastni, ja bych hledal hlavne prinos v rychlejsim zahrati motoru po studenem startu, ale to je podle me znacne diskutabilni. Citovat
Majký Vloženo 28. Prosinec 2006 Autor Vloženo 28. Prosinec 2006 no na chladič neproudí tolik studeného vzduchu ručička se začne hýbat ve stejném úseku ale jak otevře termostat tak se ručička dostane rychleji do stand. polohy. Citovat
marvin Vloženo 28. Prosinec 2006 Vloženo 28. Prosinec 2006 Karosy mají na zimu takovou obrovskou dečku na chladič, dvojdílnou, na přezku... Termostat - netermostat, do motorového prostoru prodí míň studeného vzduchu. Ten motor není ochlazován tak zvenčí, takže u dieselů vidím vážně přínos - akorát to pak nechce moc blbnout, bo by se mohl náhodou ten motor i přehřát (vždyť říkám, že Karosy ji mají dvoudílnou, na přezku ...) Citovat
Sinius Vloženo 28. Prosinec 2006 Vloženo 28. Prosinec 2006 nevim, nikdy sem o tom neslyšel a v zimě startuju dobře................autíčko mi topí po pár stech metrech, ikdyž ted je jen kolem 5 - 6 stupnů pod nulou, ale jelikož se v nejbližší době do ruska nebo na aliašku nechystam tak si to asi pořizovat nebudu Citovat
Majký Vloženo 29. Prosinec 2006 Autor Vloženo 29. Prosinec 2006 dotaz proč nové modely se zahřívají dřív? brácha má 1.4 16V 55kw r.v. 2005 a zahřeje se mnohem dříve (mám 1.4 16V 74kw r.v. 2000) Citovat
Gil Vloženo 29. Prosinec 2006 Vloženo 29. Prosinec 2006 No pokud to má Karosa tak to by jsme měli koupit taky Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.