Přejít na obsah

Fabia 1.4 kolísání otáček na volnoběh, chcipnuti motoru


jimmy3

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

My sme mali nieco podobne, obcas sa rozlietali otacky pri volnobehu a niekedy na križovatke motor zhasol ani som si nevsimol kedy z druhej fabie sme skusili vsetky snimace lambdu skrtiacu a nic nepomohlo, chyba na rok zmyzla sama teraz sa na chvylu objavila znovu a zbadal som aj mastnotu vo vode a zltu penu pod vekom oleja a spod hlavy presakoval olej. Tento tyzden prebehol servis vymena tesnenia a zrovnanie hlavy gufera ventilov aj zabrusenie ventilov tak uvydim ako sa bude chovat.

Editováno: , autor: Marry175
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Díky za odpovědi. Asi to budu muset dát do rukou někomu odbornějšímu. Mám podezření ještě na zapalovací lištu a svíčky. Každopádně nějak i tu lambdu zkusím pořešit. Dám vědět, až se to pohne.

 

Jinak pěnu pod víčkem naštěstí nemám. To jsem už několikrát kontroloval.

 

EDIT: A abych nezapomněl. Občas to prostě chytne a jede jako zběsilé => tak jak by mělo. Za jízdy to tím pádem občas kolísá. Někdy jede jak má (zřídka kdy a jen chvíli) a většinou jede na nic.

 

Studený start i při těchto teplejších teplotách (+10 °C) je špatný. Tím myslím ve smyslu, že musím pořád přidávat, aby se auto rozjelo a nechcíplo. Po chvilce jízdy problém zmizí.

Editováno: , autor: SaberCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 3. 2017 na 15:14, Hurec napsal:

Rozhodne vymenit lambdy obe dve a dat origo lambdy , ne zadne ciny.

Smazat chyby a cekat co to udela.

 

Kdyz to bude porad , tak vymenit svicky a zapalovaci listu. 

Díky, potvrdil jsi mi to, co jsem si myslel. No chci zkusit sehnat někoho kdo by mi to byl schopen jen půjčit. Nechci kupovat lambdy a pak zjistit, že to je na nic.

Ještě je vymontuju a mrknu co to je. Jestli to je právě nějaká Čína nebo co. Měnil to ten předchozí majitel a šetřil na všem co tam měnil, takže bych se nedivil.

 

Jinak přikládám dnešní errory z diagnostiky. Třeba to někomu něco řekne více než mi v souvislosti s problémy.

Adresa 01: Motor        Labely: 047-906-033.lbl
   Řídící jednotka: 047 906 033 A
   Díl: 1,4l SIMOS3PA   00HSSJ43  
   Kódování: 00031
   Dílna #: WSC 13765  
   TMBNB46Y6Y3021949     SKZ7Z0Y0431525
5 závad nalezeno.
16524 - rada valcu 1 - sonda 2: zadna aktivita 
            P0140 - 35-10 - - - Sporadická
17549 - kalkulace zatizeni: neverohodna hodnota 
            P1141 - 35-10 - - - Sporadická
16514 - rada valcu 1 - sonda 1: chyba v el. obvodu  
            P0130 - 35-10 - - - Sporadická
17526 - rada valcu 1 - sonda 2: obvod vyhrivani: preruseni  
            P1118 - 35-00 - -
16514 - rada valcu 1 - sonda 1: chyba v el. obvodu  
            P0130 - 35-10 - - - Sporadická
Readiness: 0000 0000

Pokud to někomu něco řekne, budu vděčný.

 

Jinak motor se na volnoběh zahřál na 90°C za 7-8 minut. Je to v pohodě?

 

Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

" Ale nejčastěji to dělá když dobržďuji motorem před křižovatkou (cca 2-6s noha z plynu) a jakmile promáčknu spojku, když chci vyřadit na neutrál motor chcípne. Nebo při jízdě z kopce (brzdění motorem a pak hned spojka a chcípne to)." 

 

Mám 100% rovnaký problém, aké bolo riešenie?

 

Jednoduchá KKL diagnostika neukazuje žiadny kód, hex-v2 je na ceste.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zdravím 

 

Mám takový problém s fabií 1.4 mpi 50kw. Cca poslední 3 týdny mne zlobí. Když nastartuji otáčky se drzi trochu nad 1000. Po nejakej době se sníží na 800. Pokud ale mám na volnoběh nastartováno delší dobu tak začnou otáčky jemně hoprovat, ale nic hrozného. Poté se stane ze otáčky spadnou na 400 pak se vrátí na 800 pak znovu spadnou na 400 a motor chcípne. Za jízdy to nedělá. Tah motoru je pořád stejný. Cca před týdně mi z prostředku auta kapala voda, teď už nic nikde nekape, ale auto pořád takhle blbne. Nevíte co s tím? Děkuji 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat.

auto škoda fabia 1 1.4 MPI, auto v pohodě nastartuje a jede, po jízdě kdy auto zastaví na křižovatce nebo na volnoběh tak auto vypne a nebo kolisají otáčky a pak to vypne 

nevíte co to může být ? diagnostika nic nepíše.

Proběhla výměna vstřiku a lišty,lambdasondy,palivového čerpadla,čidlo váčkové a klikové, celý termostat s čidlem, čidlo tlaku oleje,svíčky, čidlo otáček motoru..

 

výfuk je v pohodě, klapa nastavována a čišťená několikrát, za studena auto jede v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...