Přejít na obsah

SaberCZ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení SaberCZ

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Díky, potvrdil jsi mi to, co jsem si myslel. No chci zkusit sehnat někoho kdo by mi to byl schopen jen půjčit. Nechci kupovat lambdy a pak zjistit, že to je na nic. Ještě je vymontuju a mrknu co to je. Jestli to je právě nějaká Čína nebo co. Měnil to ten předchozí majitel a šetřil na všem co tam měnil, takže bych se nedivil. Jinak přikládám dnešní errory z diagnostiky. Třeba to někomu něco řekne více než mi v souvislosti s problémy. Adresa 01: Motor Labely: 047-906-033.lbl Řídící jednotka: 047 906 033 A Díl: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ43 Kódování: 00031 Dílna #: WSC 13765 TMBNB46Y6Y3021949 SKZ7Z0Y0431525 5 závad nalezeno. 16524 - rada valcu 1 - sonda 2: zadna aktivita P0140 - 35-10 - - - Sporadická 17549 - kalkulace zatizeni: neverohodna hodnota P1141 - 35-10 - - - Sporadická 16514 - rada valcu 1 - sonda 1: chyba v el. obvodu P0130 - 35-10 - - - Sporadická 17526 - rada valcu 1 - sonda 2: obvod vyhrivani: preruseni P1118 - 35-00 - - 16514 - rada valcu 1 - sonda 1: chyba v el. obvodu P0130 - 35-10 - - - Sporadická Readiness: 0000 0000 Pokud to někomu něco řekne, budu vděčný. Jinak motor se na volnoběh zahřál na 90°C za 7-8 minut. Je to v pohodě? Díky za odpovědi.
  2. Díky za odpovědi. Asi to budu muset dát do rukou někomu odbornějšímu. Mám podezření ještě na zapalovací lištu a svíčky. Každopádně nějak i tu lambdu zkusím pořešit. Dám vědět, až se to pohne. Jinak pěnu pod víčkem naštěstí nemám. To jsem už několikrát kontroloval. EDIT: A abych nezapomněl. Občas to prostě chytne a jede jako zběsilé => tak jak by mělo. Za jízdy to tím pádem občas kolísá. Někdy jede jak má (zřídka kdy a jen chvíli) a většinou jede na nic. Studený start i při těchto teplejších teplotách (+10 °C) je špatný. Tím myslím ve smyslu, že musím pořád přidávat, aby se auto rozjelo a nechcíplo. Po chvilce jízdy problém zmizí.
  3. Dobrý den, před asi měsícem a půl jsem koupil Fabii I 1.4 MPI 50kW. Po pár najetých kilometrech jsem si všiml, že auto má při rozjezdu tendenci chcípat, tzn. musím pořád přidávat plyn, aby to nechcíplo. Toto byl první příznak. Další projev je, že volnoběh zaškytává, nebo jak to nazvat. Prostě auto co chvíli tak nepříjemně škubne. No a pak to co je nejhorší, tak to je to, že když zastavuju, stojím na spojce a pustím plyn, tak jak otáčky klesají z třeba 2500 ot./min, tak spadnou prvně klasicky na 1000 a pak se občas stane, že místo aby spadly na 900, tak spadnou třeba na 600, auto pohasne (občas se na chvíli rozsvítí kontrolka servořízení) a zase vyskočí na 900. No a dnes se mi dokonce stalo, že jsem se rozjížděl, tak za studena padaly otáčky zase extrémně pomalu (to bylo poprvé). Měl jsem 1, začal jsem přeřazovat, ale otáčky u toho nespadly tak jak je zvykem, ale pomaličku z těch 2500 klesaly jako bych pomaličku pouštěl plyn. Pak jsem zařadil dva a při puštění spojky to bylo zase v pořádku. Dnes jsem byl na parkovišti a měl jsem danou ručku, vyřazenou rychlost. Přidal jsem na 2000, pustil rychle plyn a otáčky se na chvíli sekly na 1000 a najednou spadly na 500, zhasla palubovka a zase rožla a otáčky skočily na 900. Toto se stalo 1 z asi 10 pokusů, ale za jízdy se to prostě občas stává. Předchozí majitel vozu tvrdí, že s tím nic není, ale já to měl na diagnostice a očividně je. Vím že škrtící klapka je čistá a že byly měněny lambda sondy (těžko říci za jaké, ale jelikož to ten předchozí majitel dělal na kšeft, tak asi šetřil kde se dalo). Pokud je potřeba zjistit jaké, můžu se to pokusit zjistit. Přikládám log z diagnostiky motoru, zbytek byl čistý. Po vymazání se vždy po startu tyto chyby objeví. Mockrát děkuji za jakoukoliv pomoc. Jsem celkem bezradný a předchozí majitel mě má na háku, i když to bylo jasně už před prodejem. Log-fabie.txt
×
×
  • Vytvořit nový...