Publikováno Červen 29, 20232 r Zdravím, mám nově roční Scalu 1.0 TSI 7DSG, 15tkm a dva dotazy/ujištění. 1) Někdy při zastavení se přenáší vibrace do auta nezávisle na ujeté vzdálenosti, teplotě oleje nebo pozici řadící páky (dělá i na P). Stane se mi to tak 1x ze 3 jízd. 2) Převodovka řadí bezchybně a nevím o ní ale při podřazení (zejména manuálně pádlem) cítím ztrátu tahu a následné zpomalení "cuknuní" hlavně např. ze 4-tého stupně na třetí (hladina kolem 3/4 tisíc otáček). Asi bych se nad tím moc nepozastavoval ale mám zkušenost pár set kilometrů s novým Kamiqem 1.5 TSI 7DSG a tam jsem nic takového nikdy nepozoroval. Je možné, že vibrace způsobuje ten 3-válec a je to takříkajíc normální? Stejně jako převodovce v kombinaci s motorem chvíli trvá podřadit, když má na druhé spojce připravený pravděpodobně spíš vyšší stupeň, než ten nižší? Předem děkuji
Červenec 2, 20232 r S temi vibracemi to bude normalni - take to obcas zaznamenavam. U druheho neposoudim, mam manual.
Květen 11, 20241 r Dobrý den. Poprosil bych o zkušenosti a jízdní vlastnosti majitelů s převodovkou DSG7 ve spojení s motorem 1,0 TSi - 81kW. Zejména nějaké cukání , škubání při rozjezdech nebo při řazení - podřazování. Prostě jestli se vám něco takového objevuje nebo nemáte s převodovkou žádné problémy. Mám najeto cca 33 000 km a zkušenosti vcelku dobré. Občasné cuknutí při rozjezdech nebo při podřazování je asi vlastnost těchto převodovek se suchými spojkami. Kolega má Kamiqa s tou samou kombinací a chování DSG7 je zhruba stejné jako u mé Scaly. Záleží hodně na stylu jízdy. Tak bych chtěl požádat o zkušenosti ostatních majitelů jak se jim převodovky chovají , případné řešení oprav nebo reklamací u ŠA. Je to z důvodů , že u většiny aut dříve zakoupených už bude pomalu končit 5-ti letá záruka a potom případné následné opravy nebudou zrovna levnou záležitostí. Upraveno Květen 11, 20241 r od bennoch69
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.