Publikováno Červenec 4, 20232 r Zdravím, u naší OIII 2.0 TDI 110 kW, r.v. 2016 se zhruba 140 tis. km se spojka blíží konci života. Autorizovaný servis nastřelil výmenu na zhruba 40 tis. Kč. On tedy dal odhad na 60 tis. Kč, včetně výměny tlumičů. To mi na výměnu spojky u manuální převodovky a obyčejných tlumičů, ne DCC, přijde docela dost. Platil někdo z vás v poslední době podobnou výměnu? Kolik je v současné době přiměřená cena?
Červenec 4, 20232 r Docela jsi mě zaskočil tou cenou... Ale u AutoKelly mají sadu včetně dvouhmoty za 25, takže plus práce a tak... Docela mazec. Každopádně měnit to už po 140 tis. je nějak brzy, ne? Upraveno Červenec 4, 20232 r od Mariacek
Červenec 11, 20232 r Autor Díky za odpovědi. Pokud tedy je spojka včetně dvouhmoty, tak ta cena i s prací úplně mimo nebude. OIII jezdí hlavně manželka, doporučení výměny bylo ze servisu. Radši jsem se s ní projel sám. Spojka zabírá trochu výš, ale za mě žádná hrůza. Aspoň jsou plynulejší rozjezdy. Ale ty tlumiče měnit budeme, ty jsou i podle mě po smrti. I tam se ale ještě kouknu na cenu jinde, podle diskuse u podvozku bych i s originálními díly měl být o kus níže.
Leden 19, 20241 r Autor Tak dneska novinka - manželka ráno vyjížděla a při vyšlápnuté spojce se začalo ozývat klepání. Setkal se tu někdo s něčím podobným? Každopádně teď jsme těsně přes 150 t km.
Leden 19, 20241 r Autor Ještě jedna aktualizace - při cestě domů se prý auto chovalo naprosto normálně, ani cvaknutí. Nenapadá někoho, co by to mohlo být?
Září 9, 20241 r Zdravím. Nechal jsem měnit spojku na své Octavii III 1.4 TSI manuální řazení, r.v 2018 v autorizovaném servisu Škoda (Vista Car Hodonín) Výměna přišla na 25.000 Kč. (Spojka samotná 13 000 Kč, +práce 11 000 Kč+1 000 Kč montážní materiál.) Upraveno Září 9, 20241 r od jfilip
Září 13, 20241 r (Auto jsem kupoval nové-1 majitel , 0 km takže jasná historie a původ) Se spojkou nastal problém už ve 33 tis. kilometrech. Strašně vrzala spojka a trochu se zadrhával pedál spojky. Auto mělo měsíc do konce pětileté záruky, tak jsem to nechal na záruku opravit. Problém byl ve spojkovém ložisku. Bylo asi nějaké přidřené, nebo nedostatečně promazané z výroby. Problém byl odstraněn, (výměna ložiska), vrzání zmizelo, pedál chodí lehce. Chvíli jsem s tím jezdil, ale jak jsem byl už přehnaně zaměřený na tu spojku, tak jsem stále cítil při sešlapávání trochu chvění na pedálu a taky dost často při rozjezdu cvakla pružina v lamele. Myslel jsem, že se s tím ložiskem i nějak poškodila-zvlnila lamela. Tak jsem tu spojku nechal (už za svoje finance) vyměnit pro jistotu nakonec celou za novou (při 40.tis. km) Auto si chci nechat pokud možno ještě spoustu let, tak jsem chtěl mít klid. Cvakání lamely se s novou spojkou zlepšilo, chvění pedálu taky trochu menší, spojka jakoby ochotněji zabírá a líp se mi i řadí. Ale čekal jsem od nové spojky lepší dojem, za ty peníze se to nevyplatilo. No ale už je tam. Prostě to občasné cvaknutí lamely nebo lehké chvění pedálu je vlastnost, ne závada. Ale aspoň mám klid a dobrý pocit ,že tam mám novou spojku a není tam co dál řešit. Mimochodem, zkoušel jsem spojku na Mazdě3 (benzín 2.0) a tam to je úplně něco jiného, spojka i řazení jedna nádhera, řazení jedním prstem, Mazda je prostě úplně někde jinde. Upraveno Září 13, 20241 r od jfilip
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.