Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, u naší OIII 2.0 TDI 110 kW, r.v. 2016 se zhruba 140 tis. km se spojka blíží konci života. Autorizovaný servis nastřelil výmenu na zhruba 40 tis. Kč. On tedy dal odhad na 60 tis. Kč, včetně výměny tlumičů. To mi na výměnu spojky u manuální převodovky a obyčejných tlumičů, ne DCC, přijde docela dost. Platil někdo z vás v poslední době podobnou výměnu? Kolik je v současné době přiměřená cena?

Vloženo (editace)

Docela jsi mě zaskočil tou cenou... Ale u AutoKelly mají sadu včetně dvouhmoty za 25, takže plus práce a tak... Docela mazec. Každopádně měnit to už po 140 tis. je nějak brzy, ne?

Editováno: , autor: Mariacek
Vloženo

Díky za odpovědi. Pokud tedy je spojka včetně dvouhmoty, tak ta cena i s prací úplně mimo nebude. 

OIII jezdí hlavně manželka, doporučení výměny bylo ze servisu. Radši jsem se s ní projel sám. Spojka zabírá trochu výš, ale za mě žádná hrůza. Aspoň jsou plynulejší rozjezdy. Ale ty tlumiče měnit budeme, ty jsou i podle mě po smrti. I tam se ale ještě kouknu na cenu jinde, podle diskuse u podvozku bych i s originálními díly měl být o kus níže. 

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Tak dneska novinka - manželka ráno vyjížděla a při vyšlápnuté spojce se začalo ozývat klepání. Setkal se tu někdo s něčím podobným?

Každopádně teď jsme těsně přes 150 t km.

  • o 7 měsíců později...
Vloženo (editace)

Zdravím.

Nechal jsem měnit spojku na své Octavii III 1.4 TSI manuální řazení, r.v 2018 v autorizovaném servisu Škoda (Vista Car Hodonín)

Výměna přišla na 25.000 Kč. (Spojka samotná 13 000 Kč, +práce 11 000 Kč+1 000 Kč montážní materiál.)

Editováno: , autor: jfilip
Vloženo (editace)

(Auto jsem kupoval nové-1 majitel , 0 km takže jasná historie a původ)

Se spojkou nastal problém už ve 33 tis. kilometrech. Strašně vrzala spojka a trochu se zadrhával pedál spojky. Auto mělo měsíc do konce pětileté záruky, tak jsem to nechal na záruku opravit. Problém byl ve spojkovém ložisku. Bylo asi nějaké přidřené, nebo nedostatečně promazané z výroby. Problém byl odstraněn, (výměna ložiska), vrzání zmizelo, pedál chodí lehce. Chvíli jsem s tím jezdil, ale jak jsem byl už přehnaně zaměřený na tu spojku, tak jsem stále cítil při sešlapávání trochu chvění na pedálu a taky dost často při rozjezdu cvakla pružina v lamele. Myslel jsem, že se s tím ložiskem i nějak poškodila-zvlnila lamela. Tak jsem tu spojku nechal (už za svoje  finance) vyměnit pro jistotu nakonec celou za novou (při 40.tis. km) Auto si chci nechat pokud možno ještě spoustu let, tak jsem chtěl mít klid. Cvakání lamely se s novou spojkou zlepšilo, chvění pedálu taky trochu menší, spojka jakoby ochotněji zabírá a líp se mi i řadí. Ale čekal jsem od nové spojky lepší dojem, za ty peníze se to nevyplatilo. No ale už je tam. Prostě to občasné cvaknutí lamely nebo lehké chvění pedálu je vlastnost, ne závada. Ale aspoň mám klid a dobrý pocit ,že tam mám novou spojku a není tam co dál řešit. Mimochodem, zkoušel jsem spojku na Mazdě3 (benzín 2.0) a tam to je úplně něco jiného, spojka i řazení jedna nádhera, řazení jedním prstem, Mazda je prostě úplně někde jinde.

Editováno: , autor: jfilip

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...