Publikováno Červenec 24, 20232 r Ahoj, procházel jsem vlákno a nic podobného jsem tu nenašel. Na tátově Superbu MY 2015 přestalo fungovat handsfree, nelze rozkliknout volba telefonu, když zruším rozhraní business a chci jen bluetooth, tak se nic neděje a systém se chová jako zamrzlý. Tak jsem si řekl, že zkusím přes kabel nejdříve Android auto a poté i carplay a ani jeden systém nefunguje. Systém hlásí, že "funkci můžete uvolnit aktivačním klíčem. Obraťte se na servis". jsou tyto funkce propojené? Smartlink mi vždy od nového vozu fungoval, je jeho aktivace doživotní? Nějaká rada čím je tato chyba způsobena? Auto asi bude muset zpět do servisu... díky za pomoc
Červenec 27, 20232 r Skúsil by som osloviť nejaký slušnejší značkový servis (ideálne ten kde bolo auto kupované), že máte túto funkcionalitu od novoty v aute a nech sa na to pozrú. Auto už je síce po záruke, ale aby z ničoho nič prestala fungovať softvérová časť ktorá dlhé roky fungovala, je dosť divné.
Červenec 26Čvc 26 Ahojte, je mi blbé psát po dvou letech do vlákna, ale dořešili jste to nějak? Já měl auto v autorizáku,kde mi kodovali nové kliče (všechny jsem ztratil = kompletní výměna + překodování jednotky). Šefici mi to ale vrátili přesně bez bluetooth (ani nemám v nabídce a předtím šel od 2016 co ji mám) bez navigace, hlasového ovládání a bez možnosti si zvolit profil jízdy (VRS tlačítko - RS bez modu RS je poměrně ... ) sice jsem úkon reklamoval a nejspíš to někdy vyřeší , ale ted na to koukají jak pat a mat a tak bych si to rád zkusil opravit sám - nemáte někdo zkušenost? Většinou to píše že je možné otevřít aktivačním klíčem ale u něčeho to nepíše nic , jen se to prostě neaktivuje. Diag chyby žádný nehlasí
Červenec 26Čvc 26 ty vies kodovat ? alebo ako si to chces opravit sam lebo to potom zase budes pisat, ze ti uz nefunguje nic
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.