Kuchar7 Vloženo 23. Srpen 2023 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2023 Jakých nabíjecích rychlostí dosahujete na DC nabíječkách? Moje iV 60 nabíjí i po 5min pouze 67kW (stav nabití na začátku 40%). Zkoušeno na CCS Combo 300 kW stojanu od ČEZu. Přijde mi to divné, auto by mělo zvládat 120kW... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 23. Srpen 2023 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2023 (editace) Já mám zatím rekord 142 kW na IONITY na ME 3.0 softwaru. Víc mi to nedokáže dát, protože je to omezené softwarem (ME 3.1 dává až 175 kW). Věc se má tak, že nejvyšších rychlostí dosahuješ do 40 % kapacity baterie. Pak nabíjecí křivka klesá. Na 40 % bys měl mít už jen kolem 119 kW a u 80 % bys měl být někde na 65 kW. Pak je tu i několik dalších proměnných. Byl si na stojanu sám? Byla to opravdu 300 kW nebo něco menšího? Jaká teplota byla venku, jak dlouhou trasu si měl za sebou a opravdu si zapojil DCčkový kabel? Ony ty mrchy od ČEZu v sobě mají i ACčko. Editováno: 23. Srpen 2023, autor: Sabiza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 23. Srpen 2023 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2023 (editace) Já mám verzi 3.5 (software 1701) už z výroby. Ale jen model iV 60, ten má méně článků a tedy rychlost by měla být až 120kW. Přikládám foto z dnešního pokusu, teplota 23°, jel jsem 5km, byl jsem tam sám, ČEZ o stojanu tvrdí 300kW. Takový stojan, má pouze dva stejné velmi tlusté kabely: Zkusím tedy vyjezdit na 20% a dojedu na IONITY. Uvidím. Editováno: 23. Srpen 2023, autor: Kuchar7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 23. Srpen 2023 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2023 Ono nabíjení nad 50% kapacity už je pod maximem, takže tam nehrozí dosažení maximálního slibovaného nabíjecího výkonu. starší SW: po zrychlení nabíjení: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 23. Srpen 2023 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2023 Díky za nabíjecí křivky, těch mých 67kW při 40% není zas tak daleko od cca 75kW na nabíjecí křivce. Zkusím tedy dojet na IONITY až tam budu mít 10-20% a uvidím, jestli to vytáhne něco blížící se udávané rychlosti 120kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 6. Září 2023 Autor Sdílet Vloženo 6. Září 2023 Tak potvrzuji, při stavu nabití kolem 20%, po dlouhé jízdě, se nabíjecí výkon dostane přes 100kW. Takže asi takto v pořádku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.