Jump to content

Electric powertrain

Choice of three battery sizes and five power outputs ranging from 109 to 225 kW for the ENYAQ iV


Subforums

  1. ENYAQ iV 60 (62 kWh)

    Motor o výkonu 132 kW, Zrychlení za 8.9 s na 100 km/h a Max. rychlost 160 km/h

    • No posts here yet
  2. ENYAQ iV 80 (82 kWh)

    Motor o výkonu 150 kW, Zrychlení za 8.7 s na 100 km/h a Max. rychlost 160 km/h

    • No posts here yet

0 topics in this forum

There are no topics in this forum yet

Start the first topic


  • Aktuální příspěvky

    • Sice jsem věděl, že tam nějaké teplotní rozmezí je, ale že tak velké je pro mě nová informace. Když jsem si v létě měnil O kroužky a přírubu na výměníku topení a pak při spuštěném motoru nechal systém odvzdušnit, začala lézt ručička na budíkách přes devadesát, než jsem promačkal hadici k výměníku, tak si říkám, že kdyby měl xovies opravdu vysokou teplotu chladičky, na ručičce by se to projevilo. Jestli se tedy ventilátor nespustí ani při tak dlouho puštěném motoru na volnoběh. Pokud se nepletu, měl by mít větrák dvě rychlosti, když jsi to spouštěl přes diagnostiku, šly obě? Jestli by to bylo čidlem, tak ho jedině odpojit, jestli se ventilátor roztočí.
    • Mám náhradní vozidlo s 1.5kou a skáče už jsem zkoušel všechno možný a při rozjedu si připadám jako poprvé v autoškole. Jinak tichý a velmi kultivovaný motor, ale 1.4 byla na jízní projev živější!😉
    • Vypadá to,že to měli nastavený u prvních kusů aby plnili EU limity a teď už to nepotřebuji. Přehráli soft aby to bylo reálné😏
    • Aha, dík za upřesnění, ta cena je lákává a kvalita vypadá dobře.
×
×
  • Create New...