Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

No a nebude to tim, ze vw neskrti motory a vykon je jiz od zacatku vyssi. Viz Vaculik a svet motoru, kdy i 3 valec s 85kw mel nekakych 97kw-presne si nepamatuju hodnotu. Takze vysledne nic nenavisi, jenom mozna upravy mapu,aby slo vice benzinu pri rozjezdu a nauctuji si 4500 a vice? S chipem nemam osobni zkusenost,tak se ptam,zda to neni levarna

Editováno: , autor: Mahlpo
  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Kolega kupil takuto “skrinku” neviem ci presne tuto alebo nieco podobne, dal to na svojho tiguana (diesel 103 kw) a tvrdi teda ze je to citit. Jemu neslo az tak o zvysenie vykonu ktory aj tak stupol ale o znizenie spotreby a ta sa mu znizila. 

Vloženo

A co toto? Tvari sa to ako odskusane na inych modeloch. Je to instalacka, ak som dobre pochopil. Je tam i video odkaz.

iFlash chiptuning DIESELPOWER DPRIFLASHV01
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/dpriflashv01-iflash-chiptuning-dieselpower-35786.html

Vloženo

A vám to jezdí špatně ve Scala? U nás ve firmě to je nejžádanější motor, není problém s tím jet dlouhodobě přes 200, maximalku jsme s tím dali 248 tacho, 230 to jelo trvale, spotřeba výborná. 

 

Pružnost toho motoru je zcela dostatečná, i když výkonu není nikdy dost :-) 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

ja bych pockal na APR. tady mi je divny ze to meli tak rychle vyvinuty. auto 1/2 roku venku a prd krabicka. v APR to testuji treba rok na ruznych verzich motoru nez to daji mezi lidi..

  • o 3 roky později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravim mam 1,5tsi 110kw v golfe 8 s manualom. Ten isty motor sa dava aj do skody. Ake mate skusenosti so zvysenim vykonu ? Takych 30 koni navyse by bodlo. Aktualne ma 250nm. Ako je ale stavana ta manualna prevodovka ? Po zvyseni vykonu stupne aj krutiak na cca 300nm. Nebude mat s tym dana prevodovka problem ? A co ak sa updatne system v aute, bude to treba chipnut znova ? Tomu by som sa rad vyhol a pridal tam tych 30 koni tak, aby tam vykon navyse zostal aj po upgrade systemu. Dake ralne skusenosti ??

Vloženo

zalezi na modelovorm roku. scalu by ani nebol problem chipovat lenze to mozu stastlivci cca do roku 2020. potom uz je vacsinou ECU delphi gcm 7.4 ktoru stale nevie nikto ani citat. cize to iste plati pre VW aj seat proste cely koncern. 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Mám 1.5 TSI 110kW v Octavii 4 rok výroby 2021 včetně SFD ochrany. Chip už mám přes rok s najetými 50tkm. 130kW/300Nm a vypnutý systém ACT. S motorem ani převodovkou žádný problém. Průměrná spotřeba stejná, auto mnohem živější a zábavnější. Poslední OTA aktualizace došla ještě před chipem v roce 2022. Od té doby nic a věřím, že už nikdy nic nepřijde. Servis si samozřejmě dělám sám, do autorizáku už nikdy. Checksum palivové mapy je sice stejný a nepoznali by to, ale první věc co v autorizáku udělají je to, že to zaktualizují bez zeptání. Nevím přesně rozdíl mezi Octavií a Scalou, ale určitě to půjde. Řídící jednotka šla v mém případě každopádně ven a napojila se přímo na KESS přes Bench.

Vloženo

SFD ma nieco s ECU ktoru nikto zatial nevie ani precitat? ako som pisal u scaly a nie len u nej pri klasckom cipe zalezi od vyrobcu ECU. pokial tam je delphi gcm 7.4 tak nic nenacipuje. ja som to na scale nakoniec vyriesil racechipom coz je pre tuto ECU zatial jedina moznost zvysenia vykonu.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...