jan10 Vloženo 10. Říjen 2023 Vloženo 10. Říjen 2023 Závada se objevuje pravidelně ,někdy po několika kilometrech zmizí. Diagnostika nic nenašla. Servis bezradný. Čím to asi je. 20231006_134012.mp4 Citovat
lucky.jack Vloženo 12. Říjen 2023 Vloženo 12. Říjen 2023 (editace) Zkus projít snímací kroužky na ložiskách kol, případně snímače otáček. Zanešení čidla, případně poškození kroužku. Editováno: 12. Říjen 2023, autor: lucky.jack Citovat
Jirsin Vloženo 15. Říjen 2023 Vloženo 15. Říjen 2023 Mám stejný problém jako jan10, jen mi to po několika kilometrech nezhasne. Dají se ty snímače zkontrolovat přes VCDS? Citovat
lucky.jack Vloženo 17. Říjen 2023 Vloženo 17. Říjen 2023 (editace) Diagnostika by měla napsat závadu snímače kol. Toho poškozeného, resp kolo na kterém je problém. Nicméne netvrdím, že to tím je. Bez závad se to těžko řeší... Ale něčím se začít musí 🙂 Editováno: 17. Říjen 2023, autor: lucky.jack Citovat
Jirsin Vloženo 18. Říjen 2023 Vloženo 18. Říjen 2023 Tak jsem si za jízdy logoval ve VCDS všechny čtyři snímače ABS a všechny ukazují stejné hodnoty. Dnes se mi nechtěla závada projevit za standardní jízdy, tak jsem na hlíně dal "S" na DSG a prudce jsem se rozjel a ihned naskočila chyba ESP a poté tlaku v pneu. Na VCDS mi skočila chyba 131599 – All Wheel Drive Clutch – U0114 00 [009] – No Communication. Na stránkách haldexrepairs píšou 131599 – All Wheel Drive Clutch – U0114 00 [009] – No Communication (typically ECU fault) 131599 – Control Module for All Wheel Drive Clutch – C1113 07 Intermittent error (typically ECU fault) 16670 – All-Wheel Drive – C1113 07 [008] – Mechanical Failure (typically pump type fault OR/AND transfer box) 16671 – Pump for Haldex Clutch – C1112 04 [008] Internal System Fault (faulty pump AND ecu needs repair) 16671 – Haldex clutch pump Faulty – C1112 04 passive/sporadic (faulty pump AND ecu needs repair) 16668 – Pump for Haldex Clutch C1112 07 [008] – Mechanical Failure Intermittent (typically Pump fault) 16666 – Pump for Haldex Clutch C1112 13 [008] – Open Circuit(typically pump type fault) C111307 – Mechanincal Malfunction – Passive / Sporadic (typically blocked pump, clean out and relearn or transfer box) Takže mám pravděpodobně ŘJ čtyřkolky v háji. Vyhodnocuji si to dobře tak, že při prokluzu nebo rychlé akceleraci kol se spojuje ŘJ ESP s ŘJ 4x4 a protože ta jí nedpovídá tak se to projeví kontrolkou ESP a poté kontrolkou tlaku v pneu? Vedou mé myšlenkové pochody správně? Díky za odpověď Citovat
lucky.jack Vloženo 18. Říjen 2023 Vloženo 18. Říjen 2023 (editace) Tak tohle je vyšší dívčí. Závada čerpadla haldex, potřeba oprava ecu. No potěš koště. Toto jsem ještě neviděl. Ačkoliv nechápu jakou by to mělo souvislost s parkovakama. Máš možnost vyzkoušet na heveru jestli ti funguje haldex? Editováno: 18. Říjen 2023, autor: lucky.jack Citovat
Jirsin Vloženo 20. Říjen 2023 Vloženo 20. Říjen 2023 Příští týden půjde auto na hever. Bude mít nové silentbloky na zadní nápravě včetně tlumičů a pružin. Haldex zkusim a uvidim co budou kola dělat. Oprava ŘJ haldexu by mělo stát cca 5500 Kč i s dopravou. Pokud je špatná tak doufám, že repasovaná vydrží déle než originál výroba. Citovat
jan10 Vloženo 29. Říjen 2023 Autor Vloženo 29. Říjen 2023 Pro doplnění jedná s OIII kombi,1,6 tdi/77kW,4x4,r.v. 2014. Nový poznatek. Porucha je závislá na venkovní teplotě. Auto stálo na sluníčku závada se neprojevila. V současné době kdy jsou teploty okolo 10, závada během provozu nezmizí. Citovat
Jirsin Vloženo 27. Listopad 2023 Vloženo 27. Listopad 2023 Tak jsem dneska zkoušel čtyřkolku na heveru a pak i na polní cestě a čtyřkolka funguje a přes VCDS se do ŘJ AWD (22 kanál) nepřipojim. Takže si z toho vyhodnocuju (možná špatně), že ŘJ 4x4 funguje, protože reguluje pohon zadních kol, ale nekomunikuje pres CAN s ostatníma ŘJ a proto jí nemohu přes VCDS načíst. Je to dobrá úvaha? jan10: Podařilo se ti to nějak opravit? Citovat
Jaro87 Vloženo 27. Listopad 2023 Vloženo 27. Listopad 2023 Čaute, dnes ten istý problém aj u mňa. Čím začat, diagnostika neukazuje nič 😂 36D7A731-A689-47EF-9E6C-76422B7ABF23.mov Citovat
Jaro87 Vloženo 28. Listopad 2023 Vloženo 28. Listopad 2023 vor 8 Stunden schrieb Jirsin: Jaro87: A máš 4x4? Nemám...je to škoda Superb 3, 110 Kw, 2.0 TDI, 2017 Citovat
Patrik1971 Vloženo 28. Listopad 2023 Vloženo 28. Listopad 2023 Niekedy taketo chyby generuje nizky stav akumulatora....v akom ho mas stave,ako stara je bateria? Citovat
Jaro87 Vloženo 28. Listopad 2023 Vloženo 28. Listopad 2023 (editace) Baterka je práveže mesiac stará, kontroloval som ju tiež pre istotu, napätie 12,7 V, takže 100 percent nabita. Môze to byť vadny ABS Sensor alebo ABS koliesko (ABS Ring)? Editováno: 28. Listopad 2023, autor: Jaro87 Citovat
Patrik1971 Vloženo 28. Listopad 2023 Vloženo 28. Listopad 2023 A aj si ju do auta konfiguroval?Vie auto,ze ma novu baterku? Citovat
Jirsin Vloženo 28. Listopad 2023 Vloženo 28. Listopad 2023 (editace) A nemůže to u vás být toto: Je to relé 645 v pojistkovce u baterie. (4H0 951 253 A) Editováno: 28. Listopad 2023, autor: Jirsin Citovat
Jaro87 Vloženo 28. Listopad 2023 Vloženo 28. Listopad 2023 Stáva sa mi už rok, že mi vyskakuje symbol nízkeho tlaku v pneumatike, pritom je nahustena dobre, opravím to jednoducho uložením aktuálnych hodnôt tlaku...ten tlak meria senzor abs/esc, nie? Vychádza mi to tak, že ten senzor je KO, nevie poslat info o tlaku kolesa na RJ a auto sa nenastartuje plus sa rozsvieti ikonka ESC... Citovat
Jirsin Vloženo 28. Listopad 2023 Vloženo 28. Listopad 2023 Jaro87: TPMS funguje na principu nepřímého měření tlaku. Změnu tlaku vyhodnocuje pomocí abs senzoru. Při nižším tlaku má kolo jiný obvod než při správném nahuštění. To platí i při vyšším tlaku. Myslím si, že tlak v pneu nebude mít vliv na startování motoru. Ta kontrolka tlaku se ti ihned rozsvítí nebo ti nejdříve bliká a poté stále svítí? Citovat
Jaro87 Vloženo 28. Listopad 2023 Vloženo 28. Listopad 2023 Kukni video pls. Naľavo ta kontrolka tlaku bliká (potom som to vypol, tak neviem či ostala svietiť) a ESC kontrolka svieti. Teraz som auto normálne naštartoval, žena ráno nie... 36D7A731-A689-47EF-9E6C-76422B7ABF23.mov Citovat
OnMiT312 Vloženo 28. Listopad 2023 Vloženo 28. Listopad 2023 (editace) @Jaro87 A neni auto vybaveno primym TPMS se snimaci v kolech? Menil jsi uz kola? Nejsou v kolech snimace? Prijde mi to jako by snimac v kole byl vadny (vybity) a proto hlasi zavadu TPMS hned po zapnuti klicku. Myslim, ze prime mereni se variabilne nabizelo. Editováno: 28. Listopad 2023, autor: OnMiT312 Citovat
Jaro87 Vloženo 28. Listopad 2023 Vloženo 28. Listopad 2023 Už som prezuval a aj som nové pneu kupoval a senzor tam nie je, musí to merať ten abs senzor... Na nemeckých fórach som čítal, že pod batériou je nejaka ABS elekronika, ktorú som mohol poškodiť pri výmene batérie? Citovat
Jaro87 Vloženo 28. Listopad 2023 Vloženo 28. Listopad 2023 Alebo ako sa to dá skontrolovať či mám Sensor v pneumatike? natocil som video, je to tam pls vidiet? IMG_9232.mov Citovat
Patrik1971 Vloženo 28. Listopad 2023 Vloženo 28. Listopad 2023 Nepises sice rocnik Octavie,ale pochybujem,ze system priameho meranie tlaku v pneu tento model pozna...mas klasika cez absko,takze ziadny senzor v disku potrebny nieje. Citovat
Jirsin Vloženo 28. Listopad 2023 Vloženo 28. Listopad 2023 Jaro87: Tohle je obyčejný ventilek. Máš měření z ABS senzoru. Já vyzkouším prohodit relé 645 za jiné. Druhé mám v pojistkách pod volantem. Akorát já to nepoznám úplně hned, potože se mi kontrolky rozsvěcejí až za jízdy a né vždycky. Vy ostatní vůbec nenastartujete, takže by jste to měli poznat hned. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.