Přejít na obsah

Po zapnutí spínací skřínky se rozsvítí kontrolky ESP, kontrola tlaku v pneu a parkovací asistent.


jan10

Doporučené příspěvky

Tak jsem si za jízdy logoval ve VCDS všechny čtyři snímače ABS a všechny ukazují stejné hodnoty. Dnes se mi nechtěla závada projevit za standardní jízdy, tak jsem na hlíně dal "S" na DSG a prudce jsem se rozjel a ihned naskočila chyba ESP a poté tlaku v pneu. Na VCDS mi skočila chyba 131599 – All Wheel Drive Clutch – U0114 00 [009] – No Communication. Na stránkách haldexrepairs píšou

  • 131599 – All Wheel Drive Clutch – U0114 00 [009] – No Communication (typically ECU fault)
  • 131599 – Control Module for All Wheel Drive Clutch – C1113 07 Intermittent error (typically ECU fault)
  • 16670 – All-Wheel Drive – C1113 07 [008] – Mechanical Failure (typically pump type fault OR/AND transfer box)
  • 16671 – Pump for Haldex Clutch – C1112 04 [008] Internal System Fault (faulty pump AND ecu needs repair)
  • 16671 – Haldex clutch pump Faulty – C1112 04 passive/sporadic (faulty pump AND ecu needs repair)
  • 16668 – Pump for Haldex Clutch C1112 07 [008] – Mechanical Failure Intermittent (typically Pump fault)
  • 16666 – Pump for Haldex Clutch C1112 13 [008] – Open Circuit(typically pump type fault)
  • C111307 – Mechanincal Malfunction – Passive / Sporadic (typically blocked pump, clean out and relearn or transfer box)

 

Takže mám pravděpodobně ŘJ čtyřkolky v háji.

Vyhodnocuji si to dobře tak, že při prokluzu nebo rychlé akceleraci kol se spojuje ŘJ ESP s ŘJ 4x4 a protože ta jí nedpovídá tak se to projeví kontrolkou ESP a poté kontrolkou tlaku v pneu? Vedou mé myšlenkové pochody správně? Díky za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tohle je vyšší dívčí. Závada čerpadla haldex, potřeba oprava ecu. No potěš koště. Toto jsem ještě neviděl. 

Ačkoliv nechápu jakou by to mělo souvislost s parkovakama. 

Máš možnost vyzkoušet na heveru jestli ti funguje haldex? 

Editováno: , autor: lucky.jack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příští týden půjde auto na hever. Bude mít nové silentbloky na zadní nápravě včetně tlumičů a pružin. Haldex zkusim a uvidim co budou kola dělat. Oprava ŘJ haldexu by mělo stát cca 5500 Kč i s dopravou. Pokud je špatná tak doufám, že repasovaná vydrží déle než originál výroba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pro doplnění jedná s OIII kombi,1,6 tdi/77kW,4x4,r.v. 2014. Nový poznatek. Porucha je závislá na venkovní teplotě. Auto stálo na sluníčku

závada se neprojevila. V současné době kdy jsou teploty okolo 10, závada během provozu nezmizí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak jsem dneska zkoušel čtyřkolku na heveru a pak i na polní cestě a čtyřkolka funguje a přes VCDS se do ŘJ AWD (22 kanál) nepřipojim. Takže si z toho vyhodnocuju (možná špatně), že ŘJ 4x4 funguje, protože reguluje pohon zadních kol, ale nekomunikuje pres CAN s ostatníma ŘJ a proto jí nemohu přes VCDS načíst. Je to dobrá úvaha?

 

jan10: Podařilo se ti to nějak opravit?  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stáva sa mi už rok, že mi vyskakuje symbol nízkeho tlaku v pneumatike, pritom je nahustena dobre, opravím to jednoducho uložením aktuálnych hodnôt tlaku...ten tlak meria senzor abs/esc, nie? Vychádza mi to tak, že ten senzor je KO, nevie poslat info o tlaku kolesa na RJ a auto sa nenastartuje plus sa rozsvieti ikonka ESC...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaro87: TPMS funguje na principu nepřímého měření tlaku. Změnu tlaku vyhodnocuje pomocí abs senzoru. Při nižším tlaku má kolo jiný obvod než při správném nahuštění. To platí i při vyšším tlaku. Myslím si, že tlak v pneu nebude mít vliv na startování motoru. Ta kontrolka tlaku se ti ihned rozsvítí nebo ti nejdříve bliká a poté stále svítí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaro87: Tohle je obyčejný ventilek. Máš měření z ABS senzoru.

 

Já vyzkouším prohodit relé 645 za jiné. Druhé mám v pojistkách pod volantem. Akorát já to nepoznám úplně hned, potože se mi kontrolky rozsvěcejí až za jízdy a né vždycky. Vy ostatní vůbec nenastartujete, takže by jste to měli poznat hned.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...