Přejít na obsah

Zvýšené volnoběžné otáčky 1.6 TDI


Honza O.

Doporučené příspěvky

před 36 minutami, Jakub95 napsal:

Mam ještě originální, letos ji musím vyměnit, nejdřív jsem začal u známého řekl že to bude problém s DPF tak jsme dali originál nové včetně všech sond + egr + nové vstriky + škrtici klapku  a tím to nebylo, pak jsem dostal doporučení na sgs motorsport Třebotov, tam dali nějaký nejnovější originální  software s tím že to bude vyřešené a nebylo. Ted to bylo v originálu tam řekli že by to možná mohla být řídící jednotka baterie, ale že to ještě nikdy neviděli takový problém. Kdyby si na něco přišel tak budu rád za info, nebaví mi furt zkoušet další a další díly.

https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/5q0915181j-riadiaca-jednotka-baterie-skoda-47316.html Myslíš túto srandu ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to bude podľa mna to 🙂 lebo mame ešte 2 Octavia síce po FL motor 1.6TDI 85KW DSG7 a druha 1.6TDI 5 manuál pri naštartovaní tak isto zvysene otáčky ale po prejdení cca 5km už si auto zreguluje na voľnobežné cca 750. V našom prípade to bude podľa mna tento diel. Otázka znie ideme to skúsiť vymeniť ? 😀😀 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ani pořádně nevím jakou toto má funkci, známý mi říkal, že to na autě odpojit, respt.  že jen vypojil ten konektor a je to prý lepší pro baterii a nesvítí žádná závada. Na druhou stranu si říkám kdyby to bylo k ničemu tak by to tam asi nedávali 🙄 ale asi za zkoušku nic nedáme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja tiež neviem presne ale myslím si, že to ma spoločne niečo aj s ovládaním Štart/Stop systému, že to ovláda aj túto činnosť resp. Vyhodnocuje ake je napätia na batérii a podľa toho ho aktivuje. Neviem nie som mechanik preto by bolo asi rozumne si dať poradiť od niekoho kto sa do toho vyzná a tak to vymeniť aby sme neboli len meniči a bez výsledku 😀😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

A za jízdy zvýšená spotřeba, vyšší teplota oleje, auto hůře reaguje na přidání plynu a píše zákaz start stopu. Jinak při vypalování DPF na místě ještě kromě sahary a zvýšených obrátek zvláštní smrad z výfuku. Bez adblue se mi to vypalovalo po ujetí mezi 300-500km, verze s adblue tak 400-650km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...