Přejít na obsah

Sharko3

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Sharko3

  1. Ahoj Jakub, akurát som chcel napísať. Mal som auto u jedného dobrého autoelektrikara ale žiaľ ani jemu sa tento problém nepodarilo vyriešiť vraj je všetko v poriadku. Robili sa rôzne merania skúšky no nenašla sa žiadna chyba tak ja už fakt neviem …
  2. No ja tiež neviem presne ale myslím si, že to ma spoločne niečo aj s ovládaním Štart/Stop systému, že to ovláda aj túto činnosť resp. Vyhodnocuje ake je napätia na batérii a podľa toho ho aktivuje. Neviem nie som mechanik preto by bolo asi rozumne si dať poradiť od niekoho kto sa do toho vyzná a tak to vymeniť aby sme neboli len meniči a bez výsledku 😀😀
  3. Tak to bude podľa mna to 🙂 lebo mame ešte 2 Octavia síce po FL motor 1.6TDI 85KW DSG7 a druha 1.6TDI 5 manuál pri naštartovaní tak isto zvysene otáčky ale po prejdení cca 5km už si auto zreguluje na voľnobežné cca 750. V našom prípade to bude podľa mna tento diel. Otázka znie ideme to skúsiť vymeniť ? 😀😀
  4. https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/5q0915181j-riadiaca-jednotka-baterie-skoda-47316.html Myslíš túto srandu ?
  5. Fuu tak to si dosť veľa veci pomenil Ja sa práve do niečoho takeho bojim pustiť meniť diely a bez výsledku. Ja som skúšal akurát aktualizovať SW riadiacej jednotky motora ale to nepomohlo. Tak preto píšem práve tu či už sa niekomu nepodarilo kto mal taký problém to vyriešiť. Aha tak batériou to potom nebude myslel som si keď mi menili autobatériu či ju náhodou nenakodovali zle preto sa ju alternátor snaží dobíjať a tým pádom sú otáčky zvýšené. Jasne ak by som na niečo prišiel tak hneď napíšem 😉 ešte mala rada keď prejdes autom napr. 20km a je zohriate na prevádzkovú teplotu zastavíš vypnes motor a znova nastartujes auto bude mat už otáčky optimálne nebudú zvysene (že by nejaký snímač teploty ? 😏)
  6. Ahoj, aku mas autobatériu pôvodnú alebo máš už vymenenu ? Bol si v autorizovanom servise ? Ďakujem
  7. Ahoj, regeneráciu dokončím vždy jazdou vozidla v otáčkach 2000/2500 ot/m v režime prevodovky S. Auto proste keď je chladne počasie a naštartuje sa ide ako keby na sitič podotýkam keď nevypaluje DPF!! vždy drží rovnaké zvysene otacky a je jedno či prejdem 5 alebo 100km vždy tie otáčky ostávajú rovné neklesnú ani pri vypnutí všetkých spotrebičov (kúrenie, svetla, výhre …) Ako keby systém nevedel regulovať voľnobežné otáčky. Ako náhle auto vypnem a znova nastartujem už sú otáčky voľnobežné cca 750.
  8. Ahoj Lucky, nie regenerácia DPF neprebieha ! Keď prebieha regenerácia DPF sú otáčky presne 1000 a spustené ventilátory na chladenie + cítim to aj na aute, že je živšie nakoľko tam vstrekuje viac nafty. Regeneráciu vždy zodpovedne dokončím dávam si na to pozor nikdy neodstavim auto keď prebieha regenerácia ale dik
  9. Ahoj, už aj keď je auto zohriate na optimálnu teplotu po tých 100 km skúšal som vypnúť všetky spotrebiče kúrenie svetla nič nepomohlo. Akonáhle vypnem auto nastartujem tak už sú otáčky optimálne. Potom som prezmenu skúšal zapnúť všetky spotrebiče klímu vyhrievanie sedačiek všetko na plno a otáčky sa prezmenu vôbec nezvýšia
  10. Ahoj prepáč som tu nový dik za upozornenie
  11. Ahojte, Mám jeden problém pri chladnejšom počasí pri naštartovaní mám zvysene voľnobežné otáčky čo je bežný jav pri každom vozidle kým sa cely systém nezahreje na optimálnu prevádzkovú teplotu. Moj problém je že tieto otáčky cca 1100 alebo 900 podľa vonkajšie teploty čím je chladnejšie tým sú výšsie mi ostanú aj po prejdení napr. 100km vôbec mi nefunguje regulácia otáčok vôbec neklesajú po zahriatí autá na optimálne čo je asi 800rpm. Regeneráciu DPF mi nerobí ! Akonáhle auto vypnem a znova nastartujem otáčky klesnú na voľnobežné tých cca 800. Nevie čo môže byt problém ? Ďakujem
×
×
  • Vytvořit nový...