Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,dnes jsem s autem ujel asi 200km.Poté si ho vzala manželka a odjela s dětma do zoo.Asi po třech hodinách mi volá,že jí svítí červeně dioda baterie a hláška "Zastavte vozidlo,baterie se nenbíjí" Nevíte v čem může být problém? Alternátor v pytli? Díky

Vloženo

Když to budete měřit, bacha na jednu vlastnost, moderni auta jako S3 nabijejí baterii jen při brzdění a deceleraci (snižování rychlosti) vozu. Je to kvůli lepšímu zrychlení, emisím a spotřebě. Proto po nastartování a volnoběhu nebude baterie normálně dobíjena jako u starších aut, ale dojde k tomu až při jízdě, vše řídí elektronika. Zřejmě nějaká závada na tomto systému.

Vloženo (editace)

Doplnující otázka,jak daleko dokáže auto dojet čistě na baterii? Mechanika mám 30km daleko.Když vypnu rádio,klimu a kolik může stát nový alternátor?

Editováno: , autor: Emblacker
Vloženo

90% lidi ma odtah do 50km zdarma k povinnemu ruceni zavolej si na pojistovnu a uvidis 

podle me si myslim 30km je porce to auto to neda za me kord kdyz krmi vsechny jednotky 

altik co stoji si zjisti na internetu neznam nikoho jeste kdo by na tomhle aute menil 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdar,píšu jen ohledně problému nedobíjení baterie.Určitě nikomu nepřeju řešit nový altík na 2,0TSI.Nový originál 26K,originál,který ma njeto 130k 18tis.Pak je varianta druhovýroby od Valeo za 11tis ovšem takový sehnat je jak najít jehlu uprostřed seníku.Zkrátka altík,který se od ostatních líší prostě k nesehnání.Nejlevněji vyjde repas za cca 4tis,což už je krásná cena ale není to ze dne na den.Mě se to naštěstí vyřešilo uplně jinak,protože chyba nebyla na straně alternátoru. Každopádne 2,0TSI je kolikrát na to vzít si pistol a jít se oběsit do rybníka.

Vloženo (editace)

Ceny jsi hledal kde?

Však je tam většinou klasický VW 140A alternátor....

 

https://www.motora.cz/bosch/1-986-A01-248.html?KTypNr=137129

Teoreticky pokud máš hodně našlapanou výbavu tak 180A, tam se to dělá formou výměny kus za kus také u bosch a to vychází cca na 6K.

 

Jinak Superb III s 2.0 TSi a jdeš se věsit kvůli originálním alternátoru za směšných 26K? To jsi to auto dostal zadarmo a nepočítal jsi s provozním nákladem?

Já tedy nevím ale pokud by měl výdaj 26K za servis alternátoru znamenat pro mě nepříjemnost, tak bych si určitě nekupoval SIII s 2.0 turbo benzínem... 

Editováno: , autor: informator

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...