Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobry den, prosim vas o vase nazory

Z duvodu tisickrat omilanych problemu s temito motory a jejich katalyzatory prosim o nazor, zda by fungovalo u mozoru cgpa umistit katalyzator za vlnovec (za predni napravu)

Vede me k tomu

1. Odpadnuti nutnosti dovstriku paliva k chlazeni katu

2.eliminace moznosti vstreleni bordelu z katu na vyfukove ventily

3. Nedohadovani se v pripade reklmace motoru o kvalite katu

4. Neprehrivani oleje v motoru i motoru samotneho (auto docela nakladam)

5.v pripade kratkodobych potizi se zapalovanim palivo vyhori v prazdnem prvnim katu a neznici hned tento

 

Samozrejme druha lambda by musela byt az za katem (emulator sice funguje ale co 2000km prestane fungovat vyhrivani druhe lambdy a sviti kontrolka motoru)

 

Prosim o nazor zda by takto umisteny kat

1. Mel dostatecnou teplotu aby fungoval na emisich

2. Neprehrival podlahu nebo neco co by zpusobilo pozar (1.4 mela pod autem taky dodatecny kat)

 

Vsem moc dekuji, ze mi nevynadate

Kdysi dávno už to tady někdo takto udělal. Ale bojím se, že současnou legislativou by to byla, z pohledu STK, nedovolená úprava výfukového systému.

  • Autor

To budu resit az na stk, prozatim ty ostatni otazky 🙂

Já bych jen podotkl, že u CGPA je kat odstíněný tepelným štítem a měl by být sám o sobě odolnější. Taktéž problém s pilinami se dle Cimbu řešil montáží modifikovaného katalyzátoru na kulanci dávno před vznikem CGPA.

  • Autor

Presto muj cgpa na katalyzator umrel, netvrdim, ze uz ho nekdo nemenil za jiny z vrakace (utajeny najezd 300tis km)

 

Navic jak pisu pri pripadne reklamaci motoru se chci vyhnout dohadum  o kvalite katu.

Navic motoru urcite prospeje, kdyz nebude kat nalepen na nem

 

Vim ze mozna delam blbost, jen prosim zkuste konkretni zkusenosti/nazory na funkci takoveho harakiri.

 

Dekuji

Upraveno od Felicia1

  • 2 měsíce později...
  • Autor

Abych nebyl jako 99,9 zadatelu o radu zde tak podavam raport.

Katalyzator po autem, tlumic vyfuku soupnuty vice dozadu, lambda prodlouzene vedeni a soupnuta za katalyzator.

Najezdeno 1200km s vozikem dalnice i mesto i solo i popojizdky.

Vrtulnik nesviti auto nesmrdi a jezdi na pohodu

  • 1 rok později...
  • Autor

Aktualizuji, uz mam najezdeno skoro 20 000, a zatim stale vrtulnik nesviti.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.