Host bigjoe Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 Zdravím všetkých majitelov Fabií.Týždeň patrím aj ja k Vám. Viete mi niekto vysvetliť či je to bežné u dízlových motorov,že sa tak dlho zahrievajú na prevádzkovú teplotu?Motor sa zohreje až po asi 15-ich kilometroch, dovtedy skoro nekúri a má dosť vysokú spotrebu.Dá sa v tejto veci niečo podniknúť alebo je to v norme.Za každú radu ďakujem, Jozef z Bratislavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 Ehm, a co chceš ? Vepředu máš blok motoru o objemu 2-litry, výkon 47 kW, spotřebu tipuju tak 5 lt/100 km .. ono to chvilku trvá, než se to všechno prohřeje ... těch 15 km je optimálních (někde se udává u dieselů dokonce 30 km) - prostě, klasický atmosférický diesel. Taková 1.2 HTP, kde váha bloku je poloviční a jezdí za 7 lt/100 benzínu ... ta se prohřívá rychleji. (menší váhá, vyšší spotřeba( nižší účinnost), vyšší výhřevnost benzínu. Prostě máš tempaře na dlouhé štreky - ta 1.2 je dobrá do města. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 Oni moderní diesely produkjuou málo odpadního tepla... Ale jestli se ti to nezdá, vyměň termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 SDI je moderní diesel ? A od kdy ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 15km je na diesla jeste docela slusne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 zahrieva sa dlho preto ze diesel ma vyssiu ucinost ako benzin, tym padom je menej straty teplom a dlho sa zahrieva. diesel nie je vhodny na kratke trate. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 zahrieva sa dlho preto ze diesel ma vyssiu ucinost ako benzin, tym padom je menej straty teplom a dlho sa zahrieva. diesel nie je vhodny na kratke trate. Ano, účinnost diesela je asi o 5% (max o 10%) vyšší než benzínu (alespoň tak nás to ve škole učili) Takže, když se benzín zahřeje po 3 km, měl by se pak diesel zahřát po 3,5, max 4 km. Bota bude asi někde jinde, nemyslíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 zahrieva sa dlho preto ze diesel ma vyssiu ucinost ako benzin, tym padom je menej straty teplom a dlho sa zahrieva. diesel nie je vhodny na kratke trate. Ano, účinnost diesela je asi o 5% (max o 10%) vyšší než benzínu (alespoň tak nás to ve škole učili) Takže, když se benzín zahřeje po 3 km, měl by se pak diesel zahřát po 3,5, max 4 km. Bota bude asi někde jinde, nemyslíš? teda ked uz to bereme takto tak uz len to ze diesel spaluje menej paliva, ma väcsi objem chladiacej kvapaliny, jeho prevadzkove otacky su mensie, teplota horenia je mensia. takze toto vsetko ked sa podpise tak je to tak oko je realita. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAr(c)el Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 jeste bych dodal, ze ma i vice oleje a mene ho tocis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 Zkrátka se tahřívá míň proto maje třeba diesely topné tyče před výměníkem topení a třeba Sharan má i nezávislé topení Webasto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 Diesely se zahřívají pomalu, ale díky přídavnému topnému elementu, který má každý diesel, nemůžu říct, že by mi i ve studeném dieselu byla zima, protože by netopilo topení, to tedy ne Nedávno jsem nějakou dobu jezdil s Fábií 1,9 SDi a při venkovní teplotě lehce nad nulou se chladící kapalina ohřála na normální provozní teplotu taky asi po 10-12 km, přesně jsem to neměřil, ale teplota šla jako u každého dieselu logicky nahoru velmi pomalu Topení však příjemně hřálo velmi brzy, přestože teplota chladící kapaliny byla ještě kdesi dole... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host bigjoe Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Ďakujem za každú odpoveď na môj dotaz ohladne 1.9SDi, prajem pekné sviatky, bigjoe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kokeš Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Naše SDI(budiž mu zem lehká) bylo prohřáty až po 30-40 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 26. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2006 Ďakujem za každú odpoveď na môj dotaz ohladne 1.9SDi, prajem pekné sviatky, bigjoe. I tobě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.