koudy_123 Vloženo 11. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2023 (editace) Ahoj, chlapi pomoc. Po dlouhé době jsem sundal víčko kudy se leje olej a objevil jsem hnusný kovový klapot. Zároveň z toho jde dost kouře a i vystřikují malé kapičky oleje. Asi s tim proudem vzduchu. A mám pocit, že přibývá olej (takže asi nafta). Jo a olej nikdy nepřibýval ani neuýval. Měnil jsem po 15 tkm. Auto mám posledních 90 tkm. Je tam asi něco hodně špatně, ale co? link na video Nevím, jestli to souvisí. Ale měnili mi dvojspojku a setrvák. Pak to projeli. Od té doby pozoruji jemné vibrace jak na volnoběh při N, tak i při jízdě. Vibrace jsou cítit ve volantu i sedačkách a v kastli v brzdovém pedálu. Editováno: 11. Listopad 2023, autor: koudy_123 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 12. Listopad 2023 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2023 (editace) Nikdo nic nebo to video nejde zobrazit? Tocil jsem to mobilem a ma to bohuzel 100 MB. Editováno: 12. Listopad 2023, autor: koudy_123 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 12. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2023 Bez toho sundání víčka zní motor normálně. Nikdy jsem zvuk pod víčkem neposlouchal, až budu u auta tak si to poslechnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 12. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2023 (editace) >KOVOVEJ< zvuk pod víčkem bude vždy , je tam všechno kov na kov 👀 to vibrování bych příčítal tomu DSG , tuplem když víš že to bylo rozebrany - vyměněný - složený >> DSG nemam , ale je tam z5ně vše nasazený a sešroubovaný !vystředěně! pokud to neni tim že to MOC placebo zkoumáš 🤨 Editováno: 12. Listopad 2023, autor: HANZTD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pivo Vloženo 12. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2023 Ten dým i zvuk mi připadá normální, každé jeté TDI po sundání víčka prochu kouří. Hydroštely ti neklepou, takže vymezují vůle a tlak oleje je ok. Kapičky oleje stříkat musí, olej se pod víkem tlakem rozstřikuje. Intenzita zvuku je závislá i na množství oleje, spodní horní ryska je znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 13. Listopad 2023 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2023 Jasny kov na kov, ale ten zvuk tam nebyval. A kour taky ne. Nemuze to byt netesny krouzek (krouzky)? Proto kouri (fakt dost) a pribyva olej (pedpokladam pri regeneraci dpf). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ort Vloženo 13. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2023 Nekouří olej z důvodu odpařování nafty a kondenzace? Jestli se netvoří emulze na víčku, tak to nic nebude. Jinak sundat víčko oleje při běžícím motoru... no. 😁 Mít TSI, tak by jsi poznal, proč to nedělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 14. Listopad 2023 Autor Sdílet Vloženo 14. Listopad 2023 (editace) Emulze se netvoří, voda do oleje asi nejde. Spíš bych to viděl na naftu. Hodil jsem dotaz na dieselpower forum a tam mě směřovali na vstřiky. Že mám postupně odpojovat vstřik po vstřiku (asi vždy jen jeden) a poslouhat, zda klapot ustane. Pokud ano, vstřik KO. A tím by se snad vyřešila i ta nafta. Zatím mimo jiné vyměním olej a filtr (sice po 10 tkm) a budu pozorovat hladinu. Editováno: 14. Listopad 2023, autor: koudy_123 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.