Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Pár podobných témat tu je, i když pro jiné motory: OIII 1.8 TSIMotor 2.0 TDISuperb 2.0 TDISuperb (znovu),...

Otázka zní - čím vypláchnout a nahradit kapalinu (asi) G13? Pytlík s tím rezavějícím nesmyslem je venku - to už tam nechci (a z výroby tam téměř jistě nebyl). Dále bych řekl, že topení je jaksi vlažné. Musím topit na nějakých 23,5°C, aby se kabina trochu ohřála, i nástup topení není nic moc. Další projev je, že v režimu "AUTO" když kroutím teplotou, jak chci, tak při teplotě "dolů" to fouká na 2 čárky, "nahoru" na 3 čárky (venku 5-12°C) - nikdy jinak, což v létě určitě nedělá. Tak doufám, že není ucpaný výměník topení a nedejbože další součásti včetně chladiče a termoreg.

Historicky jsem prodělal výměnu prasklého termoregulátoru (s údajnou výměnou chladicí kapaliny (no nevím) a čištěním nádržky). Tolik k úrovni motorového oddělení Škoda Auto a.s.

 

OIII RS245, MY 2018

Vloženo

Může být zarostlý radiátor. Ale taky mísící klapka. Začal bych diagnostikou jestli všechny klapky fungují jak mají. Jestli ano, tak vyndat radiátor a zkontrolovat prostupnost. Postupy tu někde určitě budou.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...