Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

prosím zkušennosti

prosím zkušennosti

jen sem s tím jela cosby :D parádička ;) plynule to přeřazuje, jen se nám to na chvíli zaseklo, tak se musela vyvinout trochen síla, aby se ta převodovka rozchodila :) co se týká pak řazení "manuálního" tak taky pohodička B)

prosím zkušennosti

iba som isiel cca 40min v taxiku v Parizi - subjektivne parada! Dnes lutujem ze je nemam, myslim ze k 2.0TDI ideal!

  • Autor

No právě uvažuji,či manuál či DSG.Bohužel budu muset koupit ojetinu,nějakou 05 a jak jsem se díval,tak za 440 se dá Eleganc s DSG pořídit

No právě uvažuji,či manuál či DSG.Bohužel budu muset koupit ojetinu,nějakou 05 a jak jsem se díval,tak za 440 se dá Eleganc s DSG pořídit

já bych už asi obecně řešila poloautomatickou převodovku jako je Tiptronik nebo prave DSG, takže se přikláním k tomu co je snažší a desingově hezčí :) když budeš mít chuť si řadit manuálně tak u DSG ni problema - tohle se mi na tom libi :D

Ja mam 77kw DSG 5/2006 najeto 18tis zatim zadnej problem ale chtelo by to 2.0TDi je to slaby hlavne v kopcich jinak co se tyce prevodovky tak drive sem mel A4 2.5TDi quattro tiptronic ale tadle prevodovka je uplne neco jineho. Zadny cukani nebo trhani pri razeni a kdyz das prudce plnej tak podradi okamzite treba i o 3 kvalty. ale motor se mi zda dost hlucnej mozna je to jen tim ze se vlivem maleho vykonu dost vytaci.

  • Autor

77 se dá dobře načipovat.

No zatím jsem se doslechl a vypátral toto.Převodovka má dvě spojky a sama si "přichystává podle režimu jízdy jednu rychlost dopředu",co ale může být někdy nemilé.Jedete po rovině,rozjíždíte se,ona řadí 1-2-3-4,nachystá si 5,ale přijde zatáčka a ona místo aby podřadila,dá 5 a pak prý to docela trvá než to napraví.Toto jsem jenom slyšel,nemůžu posoudit.

taky je docela drahý servis po 60.000km,kde je předepsána výměna oleje+filtru.Olej a filtr zle zakoupit pouze ve Škodovce a procedůra vyjde na 5-6000,-kč.Chtělo by to sehnat přesnou specifikaci oleje,a´t se nemusí kupovat u Škoda auto.

Jinak co jsem slyšel a měl možnost pozorovat a porovnat ohledně hlučnosti motorů tak jsem opravdu sklamán.OII je dost hlučná,ty PD motory ji nějak nesvědčí a říkalo to už i více lidí.Byl jsem zklamán hlučnosti PD motorů u Supa,když jsem přesedlal z 2,5 TDi do 1,9 PD,ale zklidnil jsem se,když jsem sedl do OII.V Supu je o dost tišší.

No právě, a proto mám rád benzín - jak říká kámoš u mě v autě kde je motor? On má Passata 2.0 Tdi PD a to je traktor....

No, ale já mám 2.0 Fsi a to i docela jede....1.6 Fsi brrrrr

No říkám benzín - a že odsuzuju Fsi technologii je něco jiného než benzín existují i jiné benzínové motory - Lexus atd....Jinak porovnávám 1.6 z 2.0 Fsi - to pak jede. Neporovnávám můj BLR 2.0 Fsi z 2.0 Tdi PD. Tam řeším to, že koupit do OII 1.6 Fsi nebo Mpi je spíš pro dědu, aby s tím jezdil po hřbitovech. Ten hluk je daň u nafty, která je zase něčím vykoupená. Já neřešil při koupi zda technologii Fsi nebo Tdi PD, ale zda benzín nebo naftu...

  • Autor

No tak ani s tím nesouhlasím.s 1,6 jsem jezdil a zas tak špatné to není.Když se ti to zdá málo,kup si Audi 3.0 TDI,tam motor neuslyšíš a rovnou si požádej o vyjímku na bodový systém. :D

OK...dobrá rada...kde tu výjimku povolují.... :D:D:D

Já za to nemůžu, že vzali systém z nafty a použily na benzín...a bylo Fsi

  • Autor
Já za to nemůžu, že vzali systém z nafty a použily na benzín...a bylo Fsi

:D:D:D

No a některým to nestačilo...tak na to posadili turbo a bylo TFsi

  • Autor

no jo,ale já jsem chtěl říct,že toto není výmysl MB Škoda Auto,ale před již několika lety Japonci s GDi

To já taky nechtěl říct, že je to výmysl MB Škoda ale VW Group.... :D:D:D

Ja myslím, že ani u VW to FSI nevymysleli zo dňa na deň, ale sa s tým celkom vytrápili, než to začalo ako tak fungovať.

To určitě - furt to cukalo...tak vymysleli N98 a už to tolik necuká :D:D:D

prosím zkušennosti

Pro generalniho montera :

- tady na http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=12431 je zalozeny thread o DSG, kde piseme zkusenosti my, kteri ji vlastnime, jinak TI rad zodpovim cokoliv dalsiho, mam na ni najeto cca 40 kkm, jak mesto, tak velke dalky

- je to nesmirne vynikajici vec, spickovy komfort automatickeho razeni, spotreba nizsi nez u klasickeho razeni ci HDM (kazdy, kdo vi o co jde, nebude o tom diskutovat) - neplette si s HDM, vysoka rychlost razeni, a samozrejme popiram hloupe myty o nejakych prodlevach pri napr. prodrazeni o 2 rychlosti naraz (bezne pouzivam), v podstate bezudrzbova (pominu-li interval 60 kkm pro servis), negativum - vysoka cena porizeni

- take o ni bylo napsana spousta na www.auto.cz foru, sracky na Autorevue moc nedoporucuji, tam se o ni hlavne vyjadruji Ti, kteri "...Jedna pani povidala..."

prosím zkušennosti

...jen se nám to na chvíli zaseklo, tak se musela vyvinout trochen síla, aby se ta převodovka rozchodila... B)

...já bych už asi obecně řešila poloautomatickou převodovku jako je Tiptronik nebo prave DSG, takže se přikláním k tomu co je snažší a desingově hezčí ...

éééé - co že se Ti zaseklo :D

Jses si jista, ze zcela vis, o cem tady pises ?

Co ze si jako "...musela vyvinout trochen síla, aby se ta převodovka rozchodila ...".

Myslím, že by jsi si měla hlavně vyndat ruku z nočníku ;)

A co toto "...poloautomatickou převodovku jako je Tiptronik nebo prave DSG..." ? ;)

Věz, že DSG je plněautomatická (automatická převodovka) na 2spojkovem elektrohydraulickem principu firmy Borg Warner, a že Tiptronic je jen obchodní název (Audi) pro klasickou HDM (hydrodynamicky menic) převodovku, která je rovněž plnohodnotným "automatem" !

Upraveno od omicron

  • Autor

Díky,mrknu na odkaz

Mám najeto 22.000 km a je to paráda. Doporučuji zkušební jízdu u prodejce.. ale domluv si nějakou delší jízdu, během 5 km se nic nevyzkoušíš.

ahoj cosby. mam ted sluzebni OII combi 2.0tdi s DSG. jelikoz budu mit najeto brzo 30tkm a budu ji muset zase vratit (tzn. bude brzo v bazaru ;) ), tak muzu hodnotit - obecne musim rict, ze na jizdu s automatem si musis zvyknout - v podobnem duchu, jako jsi nekde psal, ze si clovek musi zvyknout na haldex. Ja ocenuju opravdu hodne rychle razeni, coz v kombinaci se vsemi "protiskluzy" s tebe na krizovatce udela v souboji s vytunenym blbeckem zaruceneho viteze ;) Na dalnici sice obcas pouziju "manualni" rezim a to hlavne, kdyz dojizdim predjizdejici se kamiony, tak tam rucne fouknu 5, pak rozjezd, lupnuti na 6 a zpatky zaklapnuti paky do D. nedelam to ani tak z duvodu "prodlevy" pri podrazeni, ale spis z duvodu plynulosti (kdyz pouze seslapnu vice pedal a automat podradi, tak je to diky silnemu motoru vetsinou silny kopanec dopredu (asi nemam dostatecne citlive vyjezdenou nohu <_< ). rezim sport (S) moc nepouzivam, protoze me to prijde na diesel zbytecne (ve vyssich otackam podle meho subjektivniho nazoru motor ztraci dech). Spotrebu mam pri jizde mezi mesty cca 5,7, na dalnici pri "nepatrne vyssi" ;) rychlosti 7,1, a takova kombinace mesto, mezimesto za 6,7. Kdybys chtel vyzkouset, mel bych byt na morave (fren a okoli) vikend 13,14 leden, tak bychom to mohli poradne projet a ja bych se aspon mrknul konecne na ten stolecek do longa B).

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.