cosby Vloženo 18. Září 2008 Autor Vloženo 18. Září 2008 DSG samo s mezyplynem nikdy neřadí.proč je potřeba se učit???protože je potřeba vedět kdy a jak to řadí atd.Jasně,jeli řidič trubka,učit se nemusí.Chce li řidič něco o ní vědět,učit se musí,resp.znát,jak se chová. A zase takový genius ta převodovka není,i když je opravdu špička a lepší zatím není,ale člověk je vždy chytřejší. Citovat
Luke288 Vloženo 18. Září 2008 Vloženo 18. Září 2008 taky jsem o tom nikdy neslyšel, proto se ptám Citovat
P2M Vloženo 19. Září 2008 Vloženo 19. Září 2008 Na "S" si DSG při podřazení meziplyn občas dá i u mě. Jinak najeto 50tkm od novoty a taky bez jediného problému. Citovat
cosby Vloženo 19. Září 2008 Autor Vloženo 19. Září 2008 já taky.DSG jsem měl na 3 autech a tom jsem neslyšel.Spíš je tam prokluz,kdy vyletí otáčky trošku nahoru,tak asi tím je myšlen meziplyn Citovat
P2M Vloženo 19. Září 2008 Vloženo 19. Září 2008 Ne, prokluz to 100% není, ještě mě napadá že jak já, tak omnicron to máme v 1.9, ale ty Michale máš (měl jsi) 2.0, tak že by tam byl zakopánek? Citovat
cosby Vloženo 19. Září 2008 Autor Vloženo 19. Září 2008 Měl jsem golfa 1,9,má Octu 1,9.Jen Passat byl 2,0 Citovat
Luke288 Vloženo 19. Září 2008 Vloženo 19. Září 2008 p2p: tys psal, že ti to občas dá meziplyn, to je mi divný, žil jsem v tom, že když už automatika umí dávat meziplyny, dává je pořád. navíc v souvislosti s DSG jsem o tom nikdy nic nečet Citovat
benito Vloženo 20. Září 2008 Vloženo 20. Září 2008 Takovy "problem" jsem u sve DSG nikdy neregistroval, a mam nyni cca 85 kkm od noveho auta. Spise to vidim jako problem konkretniho vozu, tzn. spise nejaka porucha ci spatne nastaveni, nez charakterovy rys DSG. Krasne podrazuje jak ma, a pokud chce nekdo vice sportovnejsi jizdu, staci "joystick" presunout do S polohy (tady podrazuje i s meziplynem !), prip. si prepnout na "rucni razeni" a je to. Tato prevodovka je naprosto excelentni (to uz je ale mlaceni prazdne slamy), nic se s ni ucit nemusi (tady oponuji Cosbymu), resp. pokud clovek nekdy s nejakou automat. prevodovkou jezdil, zadny problem nema, nic specifickeho u DSG na uceni neni. Naopak ona je dost ucenliva :-) Zadny zasadni problem (nevim kde "herutaur" vzal info o nejakych "DSG problemech"), az na drobny zadrhel, ktery jsem popsal v threadu o DSG, kde se i o ni dost jiz napsalo... O potizich s 2.0 TDI toho bylo take napsano dost a dost. A tohle jsi četl ? http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=45764 Citovat
P2M Vloženo 20. Září 2008 Vloženo 20. Září 2008 p2p: tys psal, že ti to občas dá meziplyn, to je mi divný, žil jsem v tom, že když už automatika umí dávat meziplyny, dává je pořád. navíc v souvislosti s DSG jsem o tom nikdy nic nečet Ti dám p2p Slovem občas mám na mysli styl jízdy, kdy na S tomu opravdu šlapeš na krk a děje se to ve chvíli, kdy brzdím. Citovat
omicron Vloženo 21. Září 2008 Vloženo 21. Září 2008 asi trošku OT, ale DSG umí meziplyn? Ano umi, jak jsem psal, deje se tak v rezimu S, a presne jak doplnil "P2M" v urcitych rezimech jizdy. Je asi zbytecne to dal rozebirat, proste to umi, pokud to nekdo neregistroval nebo tomu neveri, musi si to vyzkouset :-) Jinak se me moc libi takove absolutisticke vyrazivo typu "...DSG samo s mezyplynem nikdy neřadí..." (citace Cosbyho) A proc se tak nedeje porad (otazka "Luke") ? Nu inu, asi proto, ze je to velmi vyspela a pomerne "chytra" prevodovka (a ja si myslim, ze je opravdu genialni), nesrovnatelna s tupymi HDM automaty jine provenience. Mimoch. a proc by mela tak radit stale ? A tohle jsi četl ? http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=45764 To jsem samozrejme cetl, a nic to nemeni na mem postoji o jeji extremni spolehlivosti (i pres vlastni malou negativni zkusenost). Myslim, ze to jen potvrzuje tvrzeni, "ze vyjimka potvrzuje pravidlo". Kolik je na tomto foru prispevku o vadach, ci havariich klasickych "kvedlacek" ? Kdyz jsem mel ten svuj miniproblem s DSG, tak jsem komunikoval se vsemi moznymi technickymi oddelenimi ve Skode (i VW), v podstate nemaji zaznamy o zasadnejsich problemech ci potizich s DSG. A to jiste jiz nyni DSG neni nejakou technickou kuriozitou, Skoda ji docela uspesne prodava, a tento licencovany koncept Borg Warneru prevzali i jine automobilky. Citovat
Luke288 Vloženo 21. Září 2008 Vloženo 21. Září 2008 tak kupříkladu o F1 převodovkách ve ferrari (a nejen těch, mám pocit, že i SMG, ted ta nová PDK nebo jak se jmenuje dvouspojka od Porsche a tvrdí, že je to evoluce DSG) se píše, že tam sází meziplyn kdykoliv se podřazuje a nemyslim, že by to byly nějaký tupý převodovky, proto jsem si myslel, že když už to nějakej automat umí, dělá to vždy a ne jen, kdy uzná za vhodné. Citovat
P2M Vloženo 22. Září 2008 Vloženo 22. Září 2008 Luke: Já myslim, že to, kdy se tam ten meziplyn objeví, může přece záviset i na SW nastavení, ne? Třeba u toho "féra" se to jaksi očekává, že se to při řazení bude takhle "předvátět" s meziplynem, tak to tam dali jako podmínku na 100% provozu. U DSG ve spojení s chrochtou (navíc 1.9 variantou) asi nebude předpoklad, že majitel bude jezdit tužku nonstop a chtít oblažovat okolí soundem motoru a tak to tam mohli nacpat jen pro případ pseudosportovní jízdy. Moje teorie Jinak 2 omnicron: Já nemám problém ani s klasikou automatama (mimo oldies 3st. v US autech), jde o to být připravenej na styl, jakým se to chová a jet na pohodu. Citovat
Luke288 Vloženo 22. Září 2008 Vloženo 22. Září 2008 právě proto mi meziplyn u 1.9 TDI přijde naprosto bezpředmětnej. jinak si nemyslim, že u ferra apod to bude o frajeřině... Citovat
P2M Vloženo 23. Září 2008 Vloženo 23. Září 2008 No to mě taky, u koníka jsem to myslel tak, že tam se to jaksi očekává, frajeřina to rozhodně není Citovat
cosby Vloženo 23. Září 2008 Autor Vloženo 23. Září 2008 je fakt,že na sport režim moc nejezdím,tak jsem si nevšiml,ale nevím,proč by měl s meziplynem řadit.je to dvouspojka.Dvě hřídele.Na jedné 135Z,na druhé 246,takže ona si to chystá dopředu a myslím,že nemá důvod meziplyn.Schválně to dnes vyzkouším Citovat
P2M Vloženo 23. Září 2008 Vloženo 23. Září 2008 Technicky důvod nemá ani ve féru, je to jen pičovinka, v G V GTi je to taky a důvod není, jen pro sportovní pocit... Citovat
Luke288 Vloženo 23. Září 2008 Vloženo 23. Září 2008 ferro myslim nemá dvouspojku, tam to podle mě svůj účel má Citovat
P2M Vloženo 23. Září 2008 Vloženo 23. Září 2008 Já nevim, vzal jsem ho jako příklad auta, kde by to určo nevypadalo mimo i v případě, kdy by to bylo jen na efekt, to je celý. Citovat
Luke288 Vloženo 4. Říjen 2008 Vloženo 4. Říjen 2008 přátelé, ač jsem byl k DSG vždycky takovej skeptickej a zvyklej tak maximálně na tiptronic, tak minulou sobotu jsem měl možnost si sjet kámošovo RS TDI s DSG. sice jenom kousíček a žádná divočina, ale jako ta převodovka je naprostej luxus. to jsem fakt nečekal... Citovat
karlos3 Vloženo 4. Říjen 2008 Vloženo 4. Říjen 2008 jj,to je....já jsem byl dřív skeptickej ke všem automatům,ale po tom co jsem pořídil dva kombíky z DSG jsem nazor zcela změnil..........A co potom ta 7st.DSG co dávaj k 1.8 a 1.4TSI........... Citovat
omicron Vloženo 5. Říjen 2008 Vloženo 5. Říjen 2008 (editace) jj,to je....já jsem byl dřív skeptickej ke všem automatům,ale po tom co jsem pořídil dva kombíky z DSG jsem nazor zcela změnil..........A co potom ta 7st.DSG co dávaj k 1.8 a 1.4TSI........... V tom uz velky rozdil nebude (samozrejme ze ta sedma navic je asi lepsi), ale ta 7DSG je pro benziny s nizsim tocivym momentem, take je pro to mene dimenzovana (nizsi prenaseny moment), a proto u ni pouzili suche spojky. Mela by byt proto i levnejsi. Pro TDI je stale ta "lepsi" 6DSG se spojkami v kapalinove lazni... Editováno: 5. Říjen 2008, autor: omicron Citovat
karlos3 Vloženo 5. Říjen 2008 Vloženo 5. Říjen 2008 Četl jsem že ta 7st.je stavěná na max.250Nm....což by mohla být u 1.9TDI,ale tam určitě nebude...prý se s kombinací 7st.DSG vs.TDI počítá až z nástupem 1.6TDI-CR........to je z článku SM..... Jinak Audi už ted z nástupem faceliftu A6,nového modelu Q5 atd.začne dělat 7.st.DSG i pro 3.0TDI..... Citovat
omicron Vloženo 5. Říjen 2008 Vloženo 5. Říjen 2008 Četl jsem že ta 7st.je stavěná na max.250Nm....což by mohla být u 1.9TDI,ale tam určitě nebude...prý se s kombinací 7st.DSG vs.TDI počítá až z nástupem 1.6TDI-CR........to je z článku SM.....Jinak Audi už ted z nástupem faceliftu A6,nového modelu Q5 atd.začne dělat 7.st.DSG i pro 3.0TDI..... Pokud vim, tak 7stupnovy 2spojkovy automat u Audi pod nazvem S-tronic je jen k benzinum (TT a A3) ? Nebo ne ? Jinak je to samozrejme jen jiny obchodni nazev k DSG, ktere pro cely koncern (a dnes i jine automobilky) licencne vyvinul BorgWarner a vyrabi je IAV GmbH... Je toto same. A myslim, ze u Audi davaji k nafte stale sve HDM automaty pod ruznymi nazvy. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.