Září 18, 200816 r Autor DSG samo s mezyplynem nikdy neřadí.proč je potřeba se učit???protože je potřeba vedět kdy a jak to řadí atd.Jasně,jeli řidič trubka,učit se nemusí.Chce li řidič něco o ní vědět,učit se musí,resp.znát,jak se chová. A zase takový genius ta převodovka není,i když je opravdu špička a lepší zatím není,ale člověk je vždy chytřejší.
Září 19, 200816 r Na "S" si DSG při podřazení meziplyn občas dá i u mě. Jinak najeto 50tkm od novoty a taky bez jediného problému.
Září 19, 200816 r Autor já taky.DSG jsem měl na 3 autech a tom jsem neslyšel.Spíš je tam prokluz,kdy vyletí otáčky trošku nahoru,tak asi tím je myšlen meziplyn
Září 19, 200816 r Ne, prokluz to 100% není, ještě mě napadá že jak já, tak omnicron to máme v 1.9, ale ty Michale máš (měl jsi) 2.0, tak že by tam byl zakopánek?
Září 19, 200816 r p2p: tys psal, že ti to občas dá meziplyn, to je mi divný, žil jsem v tom, že když už automatika umí dávat meziplyny, dává je pořád. navíc v souvislosti s DSG jsem o tom nikdy nic nečet
Září 20, 200816 r Takovy "problem" jsem u sve DSG nikdy neregistroval, a mam nyni cca 85 kkm od noveho auta. Spise to vidim jako problem konkretniho vozu, tzn. spise nejaka porucha ci spatne nastaveni, nez charakterovy rys DSG. Krasne podrazuje jak ma, a pokud chce nekdo vice sportovnejsi jizdu, staci "joystick" presunout do S polohy (tady podrazuje i s meziplynem !), prip. si prepnout na "rucni razeni" a je to. Tato prevodovka je naprosto excelentni (to uz je ale mlaceni prazdne slamy), nic se s ni ucit nemusi (tady oponuji Cosbymu), resp. pokud clovek nekdy s nejakou automat. prevodovkou jezdil, zadny problem nema, nic specifickeho u DSG na uceni neni. Naopak ona je dost ucenliva :-) Zadny zasadni problem (nevim kde "herutaur" vzal info o nejakych "DSG problemech"), az na drobny zadrhel, ktery jsem popsal v threadu o DSG, kde se i o ni dost jiz napsalo... O potizich s 2.0 TDI toho bylo take napsano dost a dost. A tohle jsi četl ? http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=45764
Září 20, 200816 r p2p: tys psal, že ti to občas dá meziplyn, to je mi divný, žil jsem v tom, že když už automatika umí dávat meziplyny, dává je pořád. navíc v souvislosti s DSG jsem o tom nikdy nic nečet Ti dám p2p Slovem občas mám na mysli styl jízdy, kdy na S tomu opravdu šlapeš na krk a děje se to ve chvíli, kdy brzdím.
Září 21, 200816 r asi trošku OT, ale DSG umí meziplyn? Ano umi, jak jsem psal, deje se tak v rezimu S, a presne jak doplnil "P2M" v urcitych rezimech jizdy. Je asi zbytecne to dal rozebirat, proste to umi, pokud to nekdo neregistroval nebo tomu neveri, musi si to vyzkouset :-) Jinak se me moc libi takove absolutisticke vyrazivo typu "...DSG samo s mezyplynem nikdy neřadí..." (citace Cosbyho) A proc se tak nedeje porad (otazka "Luke") ? Nu inu, asi proto, ze je to velmi vyspela a pomerne "chytra" prevodovka (a ja si myslim, ze je opravdu genialni), nesrovnatelna s tupymi HDM automaty jine provenience. Mimoch. a proc by mela tak radit stale ? A tohle jsi četl ? http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=45764 To jsem samozrejme cetl, a nic to nemeni na mem postoji o jeji extremni spolehlivosti (i pres vlastni malou negativni zkusenost). Myslim, ze to jen potvrzuje tvrzeni, "ze vyjimka potvrzuje pravidlo". Kolik je na tomto foru prispevku o vadach, ci havariich klasickych "kvedlacek" ? Kdyz jsem mel ten svuj miniproblem s DSG, tak jsem komunikoval se vsemi moznymi technickymi oddelenimi ve Skode (i VW), v podstate nemaji zaznamy o zasadnejsich problemech ci potizich s DSG. A to jiste jiz nyni DSG neni nejakou technickou kuriozitou, Skoda ji docela uspesne prodava, a tento licencovany koncept Borg Warneru prevzali i jine automobilky.
Září 21, 200816 r tak kupříkladu o F1 převodovkách ve ferrari (a nejen těch, mám pocit, že i SMG, ted ta nová PDK nebo jak se jmenuje dvouspojka od Porsche a tvrdí, že je to evoluce DSG) se píše, že tam sází meziplyn kdykoliv se podřazuje a nemyslim, že by to byly nějaký tupý převodovky, proto jsem si myslel, že když už to nějakej automat umí, dělá to vždy a ne jen, kdy uzná za vhodné.
Září 22, 200816 r Luke: Já myslim, že to, kdy se tam ten meziplyn objeví, může přece záviset i na SW nastavení, ne? Třeba u toho "féra" se to jaksi očekává, že se to při řazení bude takhle "předvátět" s meziplynem, tak to tam dali jako podmínku na 100% provozu. U DSG ve spojení s chrochtou (navíc 1.9 variantou) asi nebude předpoklad, že majitel bude jezdit tužku nonstop a chtít oblažovat okolí soundem motoru a tak to tam mohli nacpat jen pro případ pseudosportovní jízdy. Moje teorie Jinak 2 omnicron: Já nemám problém ani s klasikou automatama (mimo oldies 3st. v US autech), jde o to být připravenej na styl, jakým se to chová a jet na pohodu.
Září 22, 200816 r právě proto mi meziplyn u 1.9 TDI přijde naprosto bezpředmětnej. jinak si nemyslim, že u ferra apod to bude o frajeřině...
Září 23, 200816 r No to mě taky, u koníka jsem to myslel tak, že tam se to jaksi očekává, frajeřina to rozhodně není
Září 23, 200816 r Autor je fakt,že na sport režim moc nejezdím,tak jsem si nevšiml,ale nevím,proč by měl s meziplynem řadit.je to dvouspojka.Dvě hřídele.Na jedné 135Z,na druhé 246,takže ona si to chystá dopředu a myslím,že nemá důvod meziplyn.Schválně to dnes vyzkouším
Září 23, 200816 r Technicky důvod nemá ani ve féru, je to jen pičovinka, v G V GTi je to taky a důvod není, jen pro sportovní pocit...
Září 23, 200816 r Já nevim, vzal jsem ho jako příklad auta, kde by to určo nevypadalo mimo i v případě, kdy by to bylo jen na efekt, to je celý.
Říjen 4, 200816 r přátelé, ač jsem byl k DSG vždycky takovej skeptickej a zvyklej tak maximálně na tiptronic, tak minulou sobotu jsem měl možnost si sjet kámošovo RS TDI s DSG. sice jenom kousíček a žádná divočina, ale jako ta převodovka je naprostej luxus. to jsem fakt nečekal...
Říjen 4, 200816 r jj,to je....já jsem byl dřív skeptickej ke všem automatům,ale po tom co jsem pořídil dva kombíky z DSG jsem nazor zcela změnil..........A co potom ta 7st.DSG co dávaj k 1.8 a 1.4TSI...........
Říjen 5, 200816 r jj,to je....já jsem byl dřív skeptickej ke všem automatům,ale po tom co jsem pořídil dva kombíky z DSG jsem nazor zcela změnil..........A co potom ta 7st.DSG co dávaj k 1.8 a 1.4TSI........... V tom uz velky rozdil nebude (samozrejme ze ta sedma navic je asi lepsi), ale ta 7DSG je pro benziny s nizsim tocivym momentem, take je pro to mene dimenzovana (nizsi prenaseny moment), a proto u ni pouzili suche spojky. Mela by byt proto i levnejsi. Pro TDI je stale ta "lepsi" 6DSG se spojkami v kapalinove lazni... Upraveno Říjen 5, 200816 r od omicron
Říjen 5, 200816 r Četl jsem že ta 7st.je stavěná na max.250Nm....což by mohla být u 1.9TDI,ale tam určitě nebude...prý se s kombinací 7st.DSG vs.TDI počítá až z nástupem 1.6TDI-CR........to je z článku SM..... Jinak Audi už ted z nástupem faceliftu A6,nového modelu Q5 atd.začne dělat 7.st.DSG i pro 3.0TDI.....
Říjen 5, 200816 r Četl jsem že ta 7st.je stavěná na max.250Nm....což by mohla být u 1.9TDI,ale tam určitě nebude...prý se s kombinací 7st.DSG vs.TDI počítá až z nástupem 1.6TDI-CR........to je z článku SM.....Jinak Audi už ted z nástupem faceliftu A6,nového modelu Q5 atd.začne dělat 7.st.DSG i pro 3.0TDI..... Pokud vim, tak 7stupnovy 2spojkovy automat u Audi pod nazvem S-tronic je jen k benzinum (TT a A3) ? Nebo ne ? Jinak je to samozrejme jen jiny obchodni nazev k DSG, ktere pro cely koncern (a dnes i jine automobilky) licencne vyvinul BorgWarner a vyrabi je IAV GmbH... Je toto same. A myslim, ze u Audi davaji k nafte stale sve HDM automaty pod ruznymi nazvy.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.