Host Zdeněk Salša Vloženo 30. Prosinec 2006 Vloženo 30. Prosinec 2006 Ahoj lidi,mám problem s Octavii 1,6MPI 55KW r.v.97.Nekdy mi vsechno funguje jak má,ale nekdy nechce ani nastartovat.Když nastartuje,tak občas kolisají otačky až motor zdechne.Když držím plyn v jedne poloze třeba 2500ot.za min.,tak otačky hrozně kolisaji.Napojil jsem si auto na VAG a napsalo mi to vstřikovací ventily,přerušení,zkrat na kostru.Protože mi to děla jenom občas,tak nejsem schopen najít závadu.Poprvní mi to udělalo a za 5minut to zase normalně jelo.Když mi to jednou nechtělo už nastartovat,tak jsem přišel na to,že k pojistce od vstřikovacích ventilu nejde žádné napětí a když jsem dal falešné napětí od pojistky,která má stálé napětí,tak auto bezproblému hned chytlo.Měl jsem rozdělané svorkovnice,nikde jsem nic nenašel.Napětí dává relátko,které napájí zároveň i palivové čerpadlo,ale je zvláštní,že palivové čerpadlo je slyšet pokaždý,i když auto zrovna nechytá.Jestli někdo něco víte,tak prosím poraďte,moc děkuji Citovat
Jeneburg Vloženo 30. Prosinec 2006 Vloženo 30. Prosinec 2006 Ahoj lidi,mám problem s Octavii 1,6MPI 55KW r.v.97.Nekdy mi vsechno funguje jak má,ale nekdy nechce ani nastartovat.Když nastartuje,tak občas kolisají otačky až motor zdechne.Když držím plyn v jedne poloze třeba 2500ot.za min.,tak otačky hrozně kolisaji.Napojil jsem si auto na VAG a napsalo mi to vstřikovací ventily,přerušení,zkrat na kostru.Protože mi to děla jenom občas,tak nejsem schopen najít závadu.Poprvní mi to udělalo a za 5minut to zase normalně jelo.Když mi to jednou nechtělo už nastartovat,tak jsem přišel na to,že k pojistce od vstřikovacích ventilu nejde žádné napětí a když jsem dal falešné napětí od pojistky,která má stálé napětí,tak auto bezproblému hned chytlo.Měl jsem rozdělané svorkovnice,nikde jsem nic nenašel.Napětí dává relátko,které napájí zároveň i palivové čerpadlo,ale je zvláštní,že palivové čerpadlo je slyšet pokaždý,i když auto zrovna nechytá.Jestli někdo něco víte,tak prosím poraďte,moc děkuji bohuzel to vypada na prehnily drat ve svazku, pripadne konektor v delici mezistene....blbe se to hleda....pokud potrebujes jezdit, natahni kus noveho dratu, ale je nebezpeci ze se postupne prerusi i jine draty.... Citovat
Host Zdeněk Salša Vloženo 30. Prosinec 2006 Vloženo 30. Prosinec 2006 Jenže ty dráty jsou suché a čisté.Nevypadá,že by to bylo uhnilý.A pokuď by bylo,tak není přece možný,aby to třeba týden jezdilo a pak zas ne.Připadá mi to jak nějaký přechodový odpor,ale netuším kde. Citovat
Jeneburg Vloženo 30. Prosinec 2006 Vloženo 30. Prosinec 2006 (editace) Jenže ty dráty jsou suché a čisté.Nevypadá,že by to bylo uhnilý.A pokuď by bylo,tak není přece možný,aby to třeba týden jezdilo a pak zas ne.Připadá mi to jak nějaký přechodový odpor,ale netuším kde. suche a ciste v cele delce svazku, ale no tak....obcas opravuju elektroniku na VZV a specialnich strojich (jinak delam vyvoj), svazek je z venku vetsinou pekny, ale kdyz ho rozbandazujes, tak se nestacis divit, konektor je v delicim meziprostoru T6A (hnedy) a konektor motoroveho svazku T14B v motorovem prostoru vlevo v predu....tak asi tak.... EDIT>> svazek do deliciho mezoprostoru vede pod airboxem kolem baterky (docela kriticke misto, byva tam vlhko) pak staci porusena izolace a elektrochem. koroze udela sve... Editováno: 30. Prosinec 2006, autor: Jeneburg Citovat
Host Zdeněk Salša Vloženo 30. Prosinec 2006 Vloženo 30. Prosinec 2006 Ok,podivám se pak jeste napisu,zatim dikec moc Citovat
Návštěvník Vloženo 30. Prosinec 2006 Vloženo 30. Prosinec 2006 Ja mel zase prkotinu, ale nahnalo strach. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=17519 Citovat
Pepa007 Vloženo 30. Prosinec 2006 Vloženo 30. Prosinec 2006 Ahoj lidi,mám problem s Octavii 1,6MPI 55KW r.v.97.Nekdy mi vsechno funguje jak má,ale nekdy nechce ani nastartovat.Když nastartuje,tak občas kolisají otačky až motor zdechne.Když držím plyn v jedne poloze třeba 2500ot.za min.,tak otačky hrozně kolisaji.Napojil jsem si auto na VAG a napsalo mi to vstřikovací ventily,přerušení,zkrat na kostru.Protože mi to děla jenom občas,tak nejsem schopen najít závadu.Poprvní mi to udělalo a za 5minut to zase normalně jelo.Když mi to jednou nechtělo už nastartovat,tak jsem přišel na to,že k pojistce od vstřikovacích ventilu nejde žádné napětí a když jsem dal falešné napětí od pojistky,která má stálé napětí,tak auto bezproblému hned chytlo.Měl jsem rozdělané svorkovnice,nikde jsem nic nenašel.Napětí dává relátko,které napájí zároveň i palivové čerpadlo,ale je zvláštní,že palivové čerpadlo je slyšet pokaždý,i když auto zrovna nechytá.Jestli někdo něco víte,tak prosím poraďte,moc děkuji bohuzel to vypada na prehnily drat ve svazku, pripadne konektor v delici mezistene....blbe se to hleda....pokud potrebujes jezdit, natahni kus noveho dratu, ale je nebezpeci ze se postupne prerusi i jine draty.... I u Octavie přehnilý svazek? To co popisuješ je snad bolest fabii ne? Zdeněk píše Octa 1,6 Citovat
Jeneburg Vloženo 31. Prosinec 2006 Vloženo 31. Prosinec 2006 Ahoj lidi,mám problem s Octavii 1,6MPI 55KW r.v.97.Nekdy mi vsechno funguje jak má,ale nekdy nechce ani nastartovat.Když nastartuje,tak občas kolisají otačky až motor zdechne.Když držím plyn v jedne poloze třeba 2500ot.za min.,tak otačky hrozně kolisaji.Napojil jsem si auto na VAG a napsalo mi to vstřikovací ventily,přerušení,zkrat na kostru.Protože mi to děla jenom občas,tak nejsem schopen najít závadu.Poprvní mi to udělalo a za 5minut to zase normalně jelo.Když mi to jednou nechtělo už nastartovat,tak jsem přišel na to,že k pojistce od vstřikovacích ventilu nejde žádné napětí a když jsem dal falešné napětí od pojistky,která má stálé napětí,tak auto bezproblému hned chytlo.Měl jsem rozdělané svorkovnice,nikde jsem nic nenašel.Napětí dává relátko,které napájí zároveň i palivové čerpadlo,ale je zvláštní,že palivové čerpadlo je slyšet pokaždý,i když auto zrovna nechytá.Jestli někdo něco víte,tak prosím poraďte,moc děkuji bohuzel to vypada na prehnily drat ve svazku, pripadne konektor v delici mezistene....blbe se to hleda....pokud potrebujes jezdit, natahni kus noveho dratu, ale je nebezpeci ze se postupne prerusi i jine draty.... I u Octavie přehnilý svazek? To co popisuješ je snad bolest fabii ne? Zdeněk píše Octa 1,6 napsal jsem snad ze je to bolest tohoto auta ??????? To co Zdeněk popisuje neni casta zavada, taky jsem psal ze ma zkontrolovat konektory...az potom svazek, nikde jinde to byt nemuze....(staci aby se neco stalo akumulatoru a vyteklo z nej neco na svazek a je to na svete.... a je jedno jestli Fabia, Octavia nebo Rolce Royce...) Citovat
Host Zdeněk Salša Vloženo 1. leden 2007 Vloženo 1. leden 2007 urcitě se zítra na všechno podívám.Jen doufám,že to najdu a bude to jen nějakou maličkostí.Zatím moc díky všem Citovat
Host Zdeněk Salša Vloženo 3. leden 2007 Vloženo 3. leden 2007 tak matičky u relátek jsou všechny dotaženy,svazek vypada taky OK i se svorkovnicama.Budu si na to muset udělat víc času a poradně to kuchnout Pokuď máte někdo nějaký nápad,tak urcitě pište.Dikec Zdeněk Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.