Guest Zdeněk Salša Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 Ahoj lidi,mám problem s Octavii 1,6MPI 55KW r.v.97.Nekdy mi vsechno funguje jak má,ale nekdy nechce ani nastartovat.Když nastartuje,tak občas kolisají otačky až motor zdechne.Když držím plyn v jedne poloze třeba 2500ot.za min.,tak otačky hrozně kolisaji.Napojil jsem si auto na VAG a napsalo mi to vstřikovací ventily,přerušení,zkrat na kostru.Protože mi to děla jenom občas,tak nejsem schopen najít závadu.Poprvní mi to udělalo a za 5minut to zase normalně jelo.Když mi to jednou nechtělo už nastartovat,tak jsem přišel na to,že k pojistce od vstřikovacích ventilu nejde žádné napětí a když jsem dal falešné napětí od pojistky,která má stálé napětí,tak auto bezproblému hned chytlo.Měl jsem rozdělané svorkovnice,nikde jsem nic nenašel.Napětí dává relátko,které napájí zároveň i palivové čerpadlo,ale je zvláštní,že palivové čerpadlo je slyšet pokaždý,i když auto zrovna nechytá.Jestli někdo něco víte,tak prosím poraďte,moc děkuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeneburg Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 Ahoj lidi,mám problem s Octavii 1,6MPI 55KW r.v.97.Nekdy mi vsechno funguje jak má,ale nekdy nechce ani nastartovat.Když nastartuje,tak občas kolisají otačky až motor zdechne.Když držím plyn v jedne poloze třeba 2500ot.za min.,tak otačky hrozně kolisaji.Napojil jsem si auto na VAG a napsalo mi to vstřikovací ventily,přerušení,zkrat na kostru.Protože mi to děla jenom občas,tak nejsem schopen najít závadu.Poprvní mi to udělalo a za 5minut to zase normalně jelo.Když mi to jednou nechtělo už nastartovat,tak jsem přišel na to,že k pojistce od vstřikovacích ventilu nejde žádné napětí a když jsem dal falešné napětí od pojistky,která má stálé napětí,tak auto bezproblému hned chytlo.Měl jsem rozdělané svorkovnice,nikde jsem nic nenašel.Napětí dává relátko,které napájí zároveň i palivové čerpadlo,ale je zvláštní,že palivové čerpadlo je slyšet pokaždý,i když auto zrovna nechytá.Jestli někdo něco víte,tak prosím poraďte,moc děkuji bohuzel to vypada na prehnily drat ve svazku, pripadne konektor v delici mezistene....blbe se to hleda....pokud potrebujes jezdit, natahni kus noveho dratu, ale je nebezpeci ze se postupne prerusi i jine draty.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zdeněk Salša Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 Jenže ty dráty jsou suché a čisté.Nevypadá,že by to bylo uhnilý.A pokuď by bylo,tak není přece možný,aby to třeba týden jezdilo a pak zas ne.Připadá mi to jak nějaký přechodový odpor,ale netuším kde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeneburg Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 (edited) Jenže ty dráty jsou suché a čisté.Nevypadá,že by to bylo uhnilý.A pokuď by bylo,tak není přece možný,aby to třeba týden jezdilo a pak zas ne.Připadá mi to jak nějaký přechodový odpor,ale netuším kde. suche a ciste v cele delce svazku, ale no tak....obcas opravuju elektroniku na VZV a specialnich strojich (jinak delam vyvoj), svazek je z venku vetsinou pekny, ale kdyz ho rozbandazujes, tak se nestacis divit, konektor je v delicim meziprostoru T6A (hnedy) a konektor motoroveho svazku T14B v motorovem prostoru vlevo v predu....tak asi tak.... EDIT>> svazek do deliciho mezoprostoru vede pod airboxem kolem baterky (docela kriticke misto, byva tam vlhko) pak staci porusena izolace a elektrochem. koroze udela sve... Edited December 30, 2006 by Jeneburg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zdeněk Salša Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 Ok,podivám se pak jeste napisu,zatim dikec moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 Ja mel zase prkotinu, ale nahnalo strach. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=17519 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa007 Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 Ahoj lidi,mám problem s Octavii 1,6MPI 55KW r.v.97.Nekdy mi vsechno funguje jak má,ale nekdy nechce ani nastartovat.Když nastartuje,tak občas kolisají otačky až motor zdechne.Když držím plyn v jedne poloze třeba 2500ot.za min.,tak otačky hrozně kolisaji.Napojil jsem si auto na VAG a napsalo mi to vstřikovací ventily,přerušení,zkrat na kostru.Protože mi to děla jenom občas,tak nejsem schopen najít závadu.Poprvní mi to udělalo a za 5minut to zase normalně jelo.Když mi to jednou nechtělo už nastartovat,tak jsem přišel na to,že k pojistce od vstřikovacích ventilu nejde žádné napětí a když jsem dal falešné napětí od pojistky,která má stálé napětí,tak auto bezproblému hned chytlo.Měl jsem rozdělané svorkovnice,nikde jsem nic nenašel.Napětí dává relátko,které napájí zároveň i palivové čerpadlo,ale je zvláštní,že palivové čerpadlo je slyšet pokaždý,i když auto zrovna nechytá.Jestli někdo něco víte,tak prosím poraďte,moc děkuji bohuzel to vypada na prehnily drat ve svazku, pripadne konektor v delici mezistene....blbe se to hleda....pokud potrebujes jezdit, natahni kus noveho dratu, ale je nebezpeci ze se postupne prerusi i jine draty.... I u Octavie přehnilý svazek? To co popisuješ je snad bolest fabii ne? Zdeněk píše Octa 1,6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeneburg Posted December 31, 2006 Share Posted December 31, 2006 Ahoj lidi,mám problem s Octavii 1,6MPI 55KW r.v.97.Nekdy mi vsechno funguje jak má,ale nekdy nechce ani nastartovat.Když nastartuje,tak občas kolisají otačky až motor zdechne.Když držím plyn v jedne poloze třeba 2500ot.za min.,tak otačky hrozně kolisaji.Napojil jsem si auto na VAG a napsalo mi to vstřikovací ventily,přerušení,zkrat na kostru.Protože mi to děla jenom občas,tak nejsem schopen najít závadu.Poprvní mi to udělalo a za 5minut to zase normalně jelo.Když mi to jednou nechtělo už nastartovat,tak jsem přišel na to,že k pojistce od vstřikovacích ventilu nejde žádné napětí a když jsem dal falešné napětí od pojistky,která má stálé napětí,tak auto bezproblému hned chytlo.Měl jsem rozdělané svorkovnice,nikde jsem nic nenašel.Napětí dává relátko,které napájí zároveň i palivové čerpadlo,ale je zvláštní,že palivové čerpadlo je slyšet pokaždý,i když auto zrovna nechytá.Jestli někdo něco víte,tak prosím poraďte,moc děkuji bohuzel to vypada na prehnily drat ve svazku, pripadne konektor v delici mezistene....blbe se to hleda....pokud potrebujes jezdit, natahni kus noveho dratu, ale je nebezpeci ze se postupne prerusi i jine draty.... I u Octavie přehnilý svazek? To co popisuješ je snad bolest fabii ne? Zdeněk píše Octa 1,6 napsal jsem snad ze je to bolest tohoto auta ??????? To co Zdeněk popisuje neni casta zavada, taky jsem psal ze ma zkontrolovat konektory...az potom svazek, nikde jinde to byt nemuze....(staci aby se neco stalo akumulatoru a vyteklo z nej neco na svazek a je to na svete.... a je jedno jestli Fabia, Octavia nebo Rolce Royce...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zdeněk Salša Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 urcitě se zítra na všechno podívám.Jen doufám,že to najdu a bude to jen nějakou maličkostí.Zatím moc díky všem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zdeněk Salša Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 tak matičky u relátek jsou všechny dotaženy,svazek vypada taky OK i se svorkovnicama.Budu si na to muset udělat víc času a poradně to kuchnout Pokuď máte někdo nějaký nápad,tak urcitě pište.Dikec Zdeněk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
unfall Posted January 9, 2007 Share Posted January 9, 2007 Možná bych hledal příčinu v relátku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.