HOSPODA č.6 - Stránka 667 - Hospoda - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

HOSPODA č.6


Sejis

Doporučené příspěvky

  kocht napsal:
Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  acter napsal:
  kocht napsal:
Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Martyp napsal:
  acter napsal:
  kocht napsal:
Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset :D Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  kocht napsal:
  Martyp napsal:
  acter napsal:
  kocht napsal:
Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset :D Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak?

Jj v podstate tak.. ;) a to fouakani je uz takovej estetickej bonus.. :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  kocht napsal:
  Martyp napsal:
  acter napsal:
  kocht napsal:
Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset :D Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak?

...nezpomalovalo turbo a nebyl tam vysokej tlak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  acter napsal:
  kocht napsal:
  Martyp napsal:
  acter napsal:
  kocht napsal:
Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset :D Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak?

...nezpomalovalo turbo a nebyl tam vysokej tlak...

Ty se nezdáš, v tobě něco je :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  mischicka napsal:
  acter napsal:
  kocht napsal:
  Martyp napsal:
  acter napsal:
  kocht napsal:
Trapna otazka.....jak ten BOV vubec funguje? Ja jakozto naftar do toho vubec nevidim,to vite

Podle me je tam pistek tlaceny ke strane hadice od turba pruzinou a pokud motor prestane "brat" vzduch, jde prave pres tento ventil...pruzina tlak neudrzi a pusti pistek dolu, cimz se nejdriv upusti do uzavrenyho okruhu (zpet do sani) a pokud je tlaku dost, pist jde jeste niz a psoukne ven, do atmosfery...to je dvouokruhovej...treba Bidrin MKII TwinPort, jsou i jednoportovy...ten fouka rovnou ven...

V podstate kdyz zavres plyn,tak se tlak hromadi pred skrtici klapkou a tim padem se odfoukne ventilem ven,nebo zpet do sani,jak pise Acter..

Za nasledek to ma ten,ze se tim nahromadenym tlakem,ktery tam bezne byva,nespomaluji otacky turba a pri dalsim pridani plynu tam neni takova dira,protoze se muz turbina lehceji roztocit... ;)

Nooooo,vyborne,takhle nejak blbuvzdorne jsem to chtel slyset :D Proste to tam je aby se zbytecne nezpomalovalo turbo,je to tak?

...nezpomalovalo turbo a nebyl tam vysokej tlak...

Ty se nezdáš, v tobě něco je :p

Neco jo...protoze uz mi vysel clanek ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  baurak napsal:
  acter napsal:
  baurak napsal:
a Jirka se uz v nedeli bude vozit na novem podvozecku ale bude decentni zmena nez bylo planovano :-)

A copak Jirik koupil, jestli to neni tajemstvi... ?

no budou tlumice Koni a pera Eibach...nutno podotknouti ze to bude stelovak ;)

a cena ? myslim, ze me to zanedlouho taky ceka :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...