2.0 TFSI (147 kW) - Stránka 2 - Motor 2.0 TFSI - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

Tak zase změna, teda dvě:

1) Ze servisu volali, že Shell je problém sehnat, nejlevnější 1200,- za litr <_<

2) Dostal jsem v práci dneska volno, tak jsem si zajel do Turnova a koupil ho (Shell Helix Ultra VX 5W30 Longlife 3) za 517,- Kč litr, takže jsem ušetřil bajočko 3500,-, což celkem jde :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Martin IV. napsal:
Mischicka - mohu se zeptat proč tak bazíruješ zrovna na oleji Shell? Ty máš taky TFSI?

Jj, 2.0 TFSI. Myslím, že moderní oleje jsou hodně podobné, ne-li stejné a povětšinou se vyrábí ve stejné rafinerii ze stejného základu (psst), ale říkal jsem si, že když jezdím na Shell palivo (V-Power) tak že zkusím i Shell olej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  mischicka napsal:
  Martin IV. napsal:
Mischicka - mohu se zeptat proč tak bazíruješ zrovna na oleji Shell? Ty máš taky TFSI?

Jj, 2.0 TFSI. Myslím, že moderní oleje jsou hodně podobné, ne-li stejné a povětšinou se vyrábí ve stejné rafinerii ze stejného základu (psst), ale říkal jsem si, že když jezdím na Shell palivo (V-Power) tak že zkusím i Shell olej.

ajo, tak to zkus ;) Já asi zůstanu u Castrol LL 3 i když sem přemýšlel o Castrol Formula 0W-40....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Martin IV. napsal:
ajo, tak to zkus ;) Já asi zůstanu u Castrol LL 3 i když sem přemýšlel o Castrol Formula 0W-40....

Mechanik v servisu mi dneska říkal, že Castrol je dle jeho názoru nejlepší, ale nic mi nevnucoval a shodli jsme se, že mezi moderníma olejema není žádný vyloženě špatný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Diamant napsal:
A prečo tankuješ V-power? Ty motoru nedopraješ 98 oktánov? Alebo si sa buchol po vrecku a kupuješ V-power racing?

Ja jazdím na Slovnaft a tam mám za cenu V-poweru rovno 98 oktánový benzín, ktorý má tiež podobné čistiace prísady ako ten Shell.

Zatím jezdím na obyč V-Power, s Okinou se teprve sžívám, takže když to má o pár koní nižší výkon nevadí, ale jinak je Tvá úvaha dobrá. Na Shell jsem se naučil jezdit s Fabii, kvůli nezávislému topení, benzíny odjinud byly často problémové..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Martin IV. napsal:
  mischicka napsal:
  Martin IV. napsal:
nene, myslel jsem to vážně, já taky "ONLY SHELL"

Tankuješ taky 100vej?

100 oktanů jsem ještě nezkoušel, ale mám Okinku teprve týden i s cestou :p teprve jí to čeká :p

no zrovna při zajíždění bych tomu dal teda kvalitnější benzín...

Má najeto už skoro 24 tis. km, takže o zajíždění nemůže být řeč :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  mischicka napsal:
  Martin IV. napsal:
  mischicka napsal:
  Martin IV. napsal:
nene, myslel jsem to vážně, já taky "ONLY SHELL"

Tankuješ taky 100vej?

100 oktanů jsem ještě nezkoušel, ale mám Okinku teprve týden i s cestou :p teprve jí to čeká :p

no zrovna při zajíždění bych tomu dal teda kvalitnější benzín...

Má najeto už skoro 24 tis. km, takže o zajíždění nemůže být řeč :p

tak stále mi ale uniká pointa proč tam dáváš N95. Pokud by jsi auto měl přechodně a nechtěl do něj vrážet peníze, tak to chápu. Ale jelikož jsi koupil olej dvakrát dražší než stejnej olej u Catrolu, tak předpokládám, že asi na O2RS šetrit nebudeš. A ten motor je dělanej na 98, tak i když máš rád shell, tak bych dal za stejný prachy co stojí ten Vporwe95 třeba 98od ESSA a uděláš pro motor víc ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Martin IV. napsal:
tak stále mi ale uniká pointa proč tam dáváš N95. Pokud by jsi auto měl přechodně a nechtěl do něj vrážet peníze, tak to chápu. Ale jelikož jsi koupil olej dvakrát dražší než stejnej olej u Catrolu, tak předpokládám, že asi na O2RS šetrit nebudeš. A ten motor je dělanej na 98, tak i když máš rád shell, tak bych dal za stejný prachy co stojí ten Vporwe95  třeba 98od ESSA a uděláš pro motor víc  ;)

Pointa v tom není žádná :p Tankoval jsem teprve 2x, poprvé jsem ze setrvačnosti natankoval obyč. V-Power jak jsem byl zvyklý na Fabii a podruhé na té Shell kde jsem tankoval stovkový V-Power neměli.

A k tomu oleji, já měl litr Shell Helix Ultra (Longlife 3) za 517,- Kč, ve Škoda mi nabídli jejich Castrol (longlife 2) za 825,- Kč.

Editováno: , autor: mischicka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie nemá. U Škody má vrstvené spaľovanie jedine 2,0 FSI a aj to len u verzie 4x4 (kde sa cena za tie katalyzátory navyše nejako stratí a kde je predsa len najviac potrebné znížiť spotrebu).

Ale N98 nie je potrebný len pre vrstvené spaľovanie (tam ide teda skôr o obsah síry, N98 má menej síry). N98 je skôr potrebný z toho dôvodu, že FSI a TFSI motory majú vyšší kompresný pomer.

Ohľadom paliva - kedysi som jazdil aj ja na Shell, ale už som od toho upustil. Na spotrebe ani na ničom inom som rozdiel nepoznal a to som jedno pozorovacie obdobie na jedno palivo mal v tisíckach km. Takže ak natanovať správne do TFSI u Shell-u, tak jedine Racing, alebo tankovať inde N98.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  mischicka napsal:
  tury napsal:
Já mám najeto 44000km a zatím kromě výměny pojistky airbagu nic!!!! ;) CO VY?

24500 km a krom reklamace kolečka na bederce a prasklého krytu motoru, nejspíš nevhodné zacházení předchozího majitele, NIC -_--_--_-

tys to koupil takhle mladý z druhý ruky, jo? No to to asi pánovi opravdu moc k srdci nepřirostlo. :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...