Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

audi RS3 neexistuje.

S3 má sice okolo 300koní ze stejnýho motoru, ale mas zjištěno, že se stejnýma vnitřnostma?

S3 samozrejme,jsem uz z tech nasich rs tak doblbly,ze tak tituluju vse.Udajne ano,ale 100 procent netvrdim.Chtelo by to zjistit.Pred casem jsem tady dokonce nasel nejaky odkaz na firmu,ktera s rs,nebo gti za brutalni priplatek vymacka 315 koni a zmeny se netykaly vnitrnosti,pokud jsem si to spravne prelozil.Ale jak rikam,presne se nevi.

ee, vnitřnosti má práve jiný...

Presne tak, pokud vim, vnitrnosti jsou jine, jinak by stacilo prelejt soft a kazdej by mel 300hp !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou cenou bych se chtěl vejít do 100 tis. max. Takze to zatím vidím na chip od cimbu, a možná svíčky. mimochodem ty svíčky z iridia zvýší výkon o kolik? No jinak to taky asi všechno musí "utáhnout" i převodovka...a tu bych měnit moc nechtěl a auto nechci zrovna celé přestavět...stačil by výkon o něco větší než má Seat Leon Cupra..takže +- 260 koní..

Žádné svíčky na světě ti nezvýší výkon...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tady asi mnoho témat, která se zabývájí různými úpravami vozidel, ale většinou je to jenom obecně pro všechny motory (diesl, benzín). Je možné se s úpravami dostat na hodnoty 300 koní, kterou má se "stejným" motorem Audi S3 ? Doporučovali byste výměnu svíček, vzduchových filtrů za sportovní ( K8N ), nebo u jaké firmy bych měl své auto chipnout?(Cimbu?) Předem děkuji za všechny vaše zkušenosti a znalosti v "oboru" :):aggressive:

Cimbu!!! Po novym roce jdu do toho taky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cimbu!!! Po novym roce jdu do toho taky :)

Nezapomeň, že po čipu budeš muset jezdit jen na vysokooktanový benzín.Někdy to leze trochu do peněz, ale jezdím na něj taky.Jinak s čipnitou 2.0 TFSI RS je pěkné svezení ale za plného provozu se to moc nevyužije-s výjímkou nájezdu na dálnici a předjíždění dvou-třech kamionů nalepených na sebe.Myslíš, že ti ta tvoje okinka jezdí málo?Mě se zdá výkon motoru i v továrním provedení docela pěkný.Ale rozhodně tě od čipu nezrazuji to ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezapomeň, že po čipu budeš muset jezdit jen na vysokooktanový benzín.Někdy to leze trochu do peněz, ale jezdím na něj taky.Jinak s čipnitou 2.0 TFSI RS je pěkné svezení ale za plného provozu se to moc nevyužije-s výjímkou nájezdu na dálnici a předjíždění dvou-třech kamionů nalepených na sebe.Myslíš, že ti ta tvoje okinka jezdí málo?Mě se zdá výkon motoru i v továrním provedení docela pěkný.Ale rozhodně tě od čipu nezrazuji to ne.

Tak o tom benzínu jsem vůbec nevěděl! Díky, že jsi mi to řekl :palec2:

Málo? To snad ani ne, ale čim vyšší výkon, tím lepší pocit pro řidiče, třeba při předjíždění nebo při jízdě v kopcích.. Prostě muj sen je dojet kolonu cca. 15cti vozů a prostě jen tak vyhodit blinkr a dát je všechny bez obav, že to nestihnu pokud z dáli v protisměru vyjede auto nebo kamion.. :specool:

(teď se to bojím risknout, i když třeba vím že bych to stíhal s rezervou..)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jednou...a s vysvětlením, co to pro mě znamená a jaký to má výhody...?... :help:

Vysvětlení:

V mé TFSI RS (MR 06) jsem měl verzi software řídící jednotky motoru 0010, teď je k dispozici verze 0040 a škodovka dělá jeho přehrání (říkají tomu flash) jako servisní akci, aneb GRÁTIS.

Když přijedeš do servisu, měli by Ti podle VIN říct, zda se Tě to týká nebo ne. Jen poznámka pod čarou, nenech se odbýt jednoduchým prohlášením, že ne - jde o to, že servis si musí objednat CD se ssoftware a nemusí mít úplně aktuální program ve kterém zjistí jestli ho potřebuješ nebo ne, takže se radši zeptat 2x nebo třeba na dvou místech.

Podle toho co se píše na různě netu, mohl by flash software vyřešit problémy se studenými starty a další. Ode dneška ho tam mám, tak časem hodím poznatky. Zatím jsem ho jen testoval na 30 km ze servisu domů a to se moc nepozná, max. že se spolujezdec bojí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vysvětlení:

V mé TFSI RS (MR 06) jsem měl verzi software řídící jednotky motoru 0010, teď je k dispozici verze 0040 a škodovka dělá jeho přehrání (říkají tomu flash) jako servisní akci, aneb GRÁTIS.

Když přijedeš do servisu, měli by Ti podle VIN říct, zda se Tě to týká nebo ne. Jen poznámka pod čarou, nenech se odbýt jednoduchým prohlášením, že ne - jde o to, že servis si musí objednat CD se ssoftware a nemusí mít úplně aktuální program ve kterém zjistí jestli ho potřebuješ nebo ne, takže se radši zeptat 2x nebo třeba na dvou místech.

Podle toho co se píše na různě netu, mohl by flash software vyřešit problémy se studenými starty a další. Ode dneška ho tam mám, tak časem hodím poznatky. Zatím jsem ho jen testoval na 30 km ze servisu domů a to se moc nepozná, max. že se spolujezdec bojí :)

Jo ,tak to si taky zajedu do servisu...mám tam asi MR2006 taky...a budu se je vyptávat tak dlouho, dokud mi to neudělají, jinak díky za vysvětlení ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem. Tak já mám problém :( Mám najeto 58 tkm a dneska při rozjezdu na křižovatce rozsvítil oranžový symbol motoru a jelo mi to na 3 válce. Po pokusu vypnout a znovu nastartovat se nic nezměnilo. Symbol občas svítí a občas bliká. Po cca 10 minutách začal motor jet zase na 4 válce. Zítra zkusím servis a uvidím co mi řeknou. Doufám že to bude nějaká banalita jako smazat paměť chyb a bude po všem, ale to se asi nestane. Pokud mě zítra vezmou napíšu co bylo v paměti a případně popis problému a řešení.

Vaše zkušenosti!!!Máte někdo nějaký problém s O2 RS???
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska mě vzali na diagnostiku a ukázalo to zapalování na 4. válci. Výsledek je porucha zapalovacího modulu. Pro jistotu jsme přehodili zapalovací modul na 1. válec zda to ukáže znovu chybu aby byla jistota. Po rozebrání jsme zjistili, že se ke svíčce dostala voda i přes to těsnění co je nahoře a zkusili jsme to vyčistit a vysušit. Pár km asi 20 to bylo v pohodě a pak se znova z RS stalo HTP turbo. Diagnostika ukázala 1. válec, takže je to ten zapalovací modul. Snažil jsem se ho dneska sehnat ve Wv,Seat audi servisech a všude říkali že tento kus nikdy neměli a na Turbu to prej neodchází jen na HTP že je to častý. Mám teda objednáno a v pondělí by mělo být hotovo. Takže pak napíšu jak to dopadlo. Cena toho modulu je cca 1200,- a diagnostika zatím stála 400,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo ,tak to si taky zajedu do servisu...mám tam asi MR2006 taky...a budu se je vyptávat tak dlouho, dokud mi to neudělají, jinak díky za vysvětlení ;)

Jinak zdá se, že soft studené starty pořešil-teď mi autíčko týden stálo na Libavé a chytlo úplně krásně, ta tam byl ten nepřesvědčivý start co dřív -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska mě vzali na diagnostiku a ukázalo to zapalování na 4. válci. Výsledek je porucha zapalovacího modulu. Pro jistotu jsme přehodili zapalovací modul na 1. válec zda to ukáže znovu chybu aby byla jistota. Po rozebrání jsme zjistili, že se ke svíčce dostala voda i přes to těsnění co je nahoře a zkusili jsme to vyčistit a vysušit. Pár km asi 20 to bylo v pohodě a pak se znova z RS stalo HTP turbo. Diagnostika ukázala 1. válec, takže je to ten zapalovací modul. Snažil jsem se ho dneska sehnat ve Wv,Seat audi servisech a všude říkali že tento kus nikdy neměli a na Turbu to prej neodchází jen na HTP že je to častý. Mám teda objednáno a v pondělí by mělo být hotovo. Takže pak napíšu jak to dopadlo. Cena toho modulu je cca 1200,- a diagnostika zatím stála 400,-

to je fakt, na Fabce HTP mi měnili cívku před týdnem. Asi holt odcházej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes cestou do Brna mi spadl na čelní skolo malý kamínek a samozřejmě udělal malou dírku, sice né skrz, ale přesto je celkem vidět. Zajímalo by mě, jestli to jde nějak opravit, aby se nemuselo měnit celé čelní sklo, popř. kolik by to stálo? Čelní sklo mám samozřejmě pojištěné, ale tohle by mi pojišťovna asi nevzala a musel bych mít auto celkem dlouho v servisu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

opravujou se hlavně praskliny, do kterých se pod tlakem nažene plnidlo se stejným lomem světla, jako má sklo. Je to na bázi pryskiřice, která se poté UV lampou vytvrdí. Pokud je to vyštíplý, bude to asi stejně vidět. Jinak to ale není ani levný. Někdo to účtuje jako procentuální část ceny skla. Vychcaný, ne ?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

opravujou se hlavně praskliny, do kterých se pod tlakem nažene plnidlo se stejným lomem světla, jako má sklo. Je to na bázi pryskiřice, která se poté UV lampou vytvrdí. Pokud je to vyštíplý, bude to asi stejně vidět. Jinak to ale není ani levný. Někdo to účtuje jako procentuální část ceny skla. Vychcaný, ne ?!

A zrovna to mám v zorným poli řidiče...sice je dírka uplně malinká, to samé se mi stalo i u minulého auta, ale přesto se mi to tam nelíbí. Musím se zeptat na tu pojistku, na druhou stranu se mi pak nechce dávat za opravu takového "nic" moc peněz...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...