Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Léty ověřený motorový olej pro závodní účely. Na LANCERech EVO VII až EVO IX / přeplňovaný dvoulitr s velkým turbem + ALS 300 PS / nikdo nejezdí nic jiného. Na předchozí OI RS jsem ho taky měl a bez problémů jsem najel asi 45.000 km. Má výborné vlastnosti při extrémním zatížení, což občas na mém autě nastane :)

Vloženo

Pokud tam tu 10W-60 nebude nechávat 30 000km tak není problém.. Není to olej LongLife ale určitě ho do motoru může v klidu dát.. Já tam ted po 10 000km také dám něco jiného. A to Castrol EDGE 0W-40. Mám hodně krátkých tras a v zimě tedy studených startů.. LongLife půjde pryč a dám tu 0W-40 a budu měnit každých 10 000km. LongLife je pro auta které najedou Alespoň tech 30 000km za rok.. jinak v tom výhodu nevidím.. Pro motor je lepší výměna po 15 000km nebo po roce..

Vloženo

No jasně, že " ON " ho tam nebude nechávat více jak 15.000 km. LONG LIFE motorové oleje určitě ne. Mám s 10W-60 dobrou zkušenost, proto to tam mám. Stejně se mi osvědčila brzdová kapalina CASTROL SRF.

Vloženo
Ale i při zkrácených intervalech má podle mě velkou viskozitu a hned po startu nebudeš mít zajištěné 100% mazání, ne?

Pokud by to někdo hned po nastartování točil do maxima, nebo tomu " nakládal " asi by to nebylo to nejlepší. Ale to rozhodně nedělám, radši to nechám pěkně ohřát a pak vím, že při provozních teplotách je tenhle olej lepší. Čekal jsem co to udělá se zvukem motoru, protože když to běží na volnoběh, tak se přímo z motoru ozývá zvláštní " cvrdlikavý " zvuk, který je asi normální, ale mě se nelíbí. Způsobuje ho ventilový rozvod. Zkoušel jsem několik O II RS a u všech jsem si toho všiml. Teď po výměně žádná změna. Slyší to někdo taky ?

Vloženo

U mé nové to slyším také.. Zrovna dnes jsem to kamarádovi říkal a ukazoval jak se mi to také nelíbí.. to cvrdlikání.. Ale asi to normální bude.. Dělá to od novoty.. Ted mám 7500km najeto a žádná změna.. pořád se zdá zvuk stejný..

Vloženo (editace)

Děkuji, ano je to opravdu tak, teď jsem si to ověřil i u VW Group. Nestacim se divit, docela dlouhej interval na takovyhle motor :-)

Editováno: , autor: mischicka
Proč nepoužívat sz na soukromé věci?!
Vloženo

starsi 2.0 TFSI by melo mit vzdcuhem chlazene turbo a novejsi 2.0 TSI by melo mit turbo chlazene vodou (stejne jako 1.8 TSI) Navic nove 2.0 TSI je i ve vykonejsi variante 155kW/310Nm, ale do RS je pouzivane porad "jen" 147 kW

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...