mischicka Vloženo 22. Duben 2009 Sdílet Vloženo 22. Duben 2009 MR 06, najeto asi 65k. No snížit spotřebu, nadměrnou, se dá jen odstraněním příčiny, jinak těžko. Uvidím co to bude dělat teď přes léto a pak budu kdyžtak řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DANRS Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 Na originálním oleji jsem za 10.000 km dolil asi 3/4 litru. Teď jsem dal CASTROL TWS 10W-60, tak uvidíme, co to udělá . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 10W-60? Není to příliš husté? Ubývat to asi nebude, ale té viskozity bych se bál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 Co to tam leje. To preci vubec neni pro tedle motor! Kdybys mel motor s pevnym intervalem tak 10W40 a na prodlouzeny interval jen 5W30 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 Právě si říkám, ale snad ho to nenapadlo jen tak pro nic za nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DANRS Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 Léty ověřený motorový olej pro závodní účely. Na LANCERech EVO VII až EVO IX / přeplňovaný dvoulitr s velkým turbem + ALS 300 PS / nikdo nejezdí nic jiného. Na předchozí OI RS jsem ho taky měl a bez problémů jsem najel asi 45.000 km. Má výborné vlastnosti při extrémním zatížení, což občas na mém autě nastane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajpservice Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 Pokud tam tu 10W-60 nebude nechávat 30 000km tak není problém.. Není to olej LongLife ale určitě ho do motoru může v klidu dát.. Já tam ted po 10 000km také dám něco jiného. A to Castrol EDGE 0W-40. Mám hodně krátkých tras a v zimě tedy studených startů.. LongLife půjde pryč a dám tu 0W-40 a budu měnit každých 10 000km. LongLife je pro auta které najedou Alespoň tech 30 000km za rok.. jinak v tom výhodu nevidím.. Pro motor je lepší výměna po 15 000km nebo po roce.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DANRS Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 No jasně, že " ON " ho tam nebude nechávat více jak 15.000 km. LONG LIFE motorové oleje určitě ne. Mám s 10W-60 dobrou zkušenost, proto to tam mám. Stejně se mi osvědčila brzdová kapalina CASTROL SRF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 Ale i při zkrácených intervalech má podle mě velkou viskozitu a hned po startu nebudeš mít zajištěné 100% mazání, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DANRS Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 Ale i při zkrácených intervalech má podle mě velkou viskozitu a hned po startu nebudeš mít zajištěné 100% mazání, ne? Pokud by to někdo hned po nastartování točil do maxima, nebo tomu " nakládal " asi by to nebylo to nejlepší. Ale to rozhodně nedělám, radši to nechám pěkně ohřát a pak vím, že při provozních teplotách je tenhle olej lepší. Čekal jsem co to udělá se zvukem motoru, protože když to běží na volnoběh, tak se přímo z motoru ozývá zvláštní " cvrdlikavý " zvuk, který je asi normální, ale mě se nelíbí. Způsobuje ho ventilový rozvod. Zkoušel jsem několik O II RS a u všech jsem si toho všiml. Teď po výměně žádná změna. Slyší to někdo taky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 J, taky ho slyším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajpservice Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 U mé nové to slyším také.. Zrovna dnes jsem to kamarádovi říkal a ukazoval jak se mi to také nelíbí.. to cvrdlikání.. Ale asi to normální bude.. Dělá to od novoty.. Ted mám 7500km najeto a žádná změna.. pořád se zdá zvuk stejný.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 To "crlikani" delaj snad vsechny FSI i moje a to tam nemam to T pred FSI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Nevim co tim myslíte, ale obecně řetězy jsou v motorech slyšet. Takže bych to tipoval na řetěz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 1. Květen 2009 Sdílet Vloženo 1. Květen 2009 Jenže TFSI má rozvodový řemen A ten válečkový řetízek mezi sacím a výfukovým vačkovým hřídelem to podle mě nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 3. Květen 2009 Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 To ti nikdo nebere. Ale 1,8 a novej 2,0 maji retezy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 3. Květen 2009 Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 2.0 TSI nebo FSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ghostrider Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 Zdravim, tak jsem rad, ze cvrlikani neslysim jen ja a doufam, ze to je teda normalni. No nic, chci se zeptat, jake jsou servsini intervaly u vymeny rozvodu u O II RS TFSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajpservice Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 Nejsem si zcela jist ale myslím že snad až 180 000km. Doufám že nám to ještě někdo potvrdí, ale četl jsem myslím až takový to interval.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ghostrider Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 (editace) Děkuji, ano je to opravdu tak, teď jsem si to ověřil i u VW Group. Nestacim se divit, docela dlouhej interval na takovyhle motor :-) Editováno: 11. Květen 2009, autor: mischicka Proč nepoužívat sz na soukromé věci?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 K te vymene rozvodu...presne tohle ted resili clenove co maji OI RS...Skodovka tuhle vymenu nejak nepredepisuje (aspon myslim), je tam jen stanovena ta maximalni mez (tedy 180 tis KM). A urcite neni dobre to nechat az do 180 tis KM,myslim ze bezne se to bude pohybovat kolem 100 - 130 000 KM. http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...t&p=1053460 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 Je to předepsané na 180k km, těžko říct jestli to je moc, podlě me by s tím škodovka neexperimentovala, takže bych se nebál toho držet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajpservice Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 Já se také nebojím.. Ale než toto já najedu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gosh Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 máte někdo info od kdy se 2.0 147kw prejmenoval z TFSI na TSI ? a jestli doslo i k nejakym zmenam na motoru , nebo slo jen o zmenu znaceni. tady odkaz kde se pise ( http://www.autoweb.cz/starsi-auta-recenze/...i-od-2004/16674 ) "V roce 2005 přišla do prodeje sportovně laděná varianta RS s přeplňovaným motorem 2.0 TFSI (v roce 2007 změna značení na TSI) o výkonu 147 kW. " Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 starsi 2.0 TFSI by melo mit vzdcuhem chlazene turbo a novejsi 2.0 TSI by melo mit turbo chlazene vodou (stejne jako 1.8 TSI) Navic nove 2.0 TSI je i ve vykonejsi variante 155kW/310Nm, ale do RS je pouzivane porad "jen" 147 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.