Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
zatim to nejak neřešim, veřejně se přiznám, že tejden po zavedení bodovýho systemu jsem jezdil +10km/h nad limit, od ty doby jezdim zase, spousta lidi by řekla, jako prase a jeste me "nedopadli" :D

:ph34r: Prášit nebudu, ale hlásit se to musí :smich:

Vloženo

Nakoľko ani ja nemám závady (okrem toho nešťastného TPM, ktoré ale nefungovalo nikdy), tak pridám spotrebu. Sem tam s tým blbnem, ale väčšinou len rozumne prekračujem limity a stále sa hýbem so spotrebou okolo 8-8,5. Trochu ma to škrie, lebo aj ja som chcel pod 8, resp. chcel som pokoriť spotrebu mojej bývalej Fabie 2,0. Tam udával várobca 7,8 a ja som mal dlhodobo 7,9. Ale zatiaľ sa nejako nedarí. Keď tá turbo potvora sa tak ľahko a s radosťou vytáča :wub:

Vloženo
Nakoľko ani ja nemám závady (okrem toho nešťastného TPM, ktoré ale nefungovalo nikdy), tak pridám spotrebu. Sem tam s tým blbnem, ale väčšinou len rozumne prekračujem limity a stále sa hýbem so spotrebou okolo 8-8,5. Trochu ma to škrie, lebo aj ja som chcel pod 8, resp. chcel som pokoriť spotrebu mojej bývalej Fabie 2,0. Tam udával várobca 7,8 a ja som mal dlhodobo 7,9. Ale zatiaľ sa nejako nedarí. Keď tá turbo potvora sa tak ľahko a s radosťou vytáča :wub:

Vytáčí, ale mě se zatím pořád daří 7,8 -_-

Vloženo

Tak to jde ,já mám dlouhodobou 8.5l, ale rekord jsem ujel na trati 160 km jsem měl 6.6l to bylo super,ale jinak na to nehledím turbo je turbo a jede to krásně!!! :D

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Problemecek uz jeden byl,bohuzel pri me ceste zpatky do Londyna.Motor sel na volnobeh na velmi nizke otacky a pri vyrazeni sam od sebe pridaval az na 2000 a zpet.Problem vyresen na zaruku v anglickem servise,nejdriv se skubali,ze auto neni v uk registrovane,ale pak to proslo pres nejake papirovani a druhy den byl zase v plne sile.Oprava by stala asi 150 liber a jmeno dilu vam nereknu,neb na mne mluvili anglicky a nejsem mechanik.V tentyz den jsme prijeli se stejnym problemem dva,stejna serie i kilometry.....Asi neco v tovarne podcenili.

Jinak do cipu jdu v cervenci,tak jsem moc zvedavy.Slibuji 240 koni a kroutak 370 nM!!! To bude teprve peklo!!

Vloženo

Ja som už písal do iného vlákna, ale to TPM som už poriešil (nebolo zlé, len sa výrobca neunúval dať do návodu úplný postup, ako sa s tým zachádza) a minulý týždeň mi menili FW RJ motora (môže hlásiť nezmyselné závady). Neprehrávali aj tebe FW? Alebo fakt niečo menili? Nedostal si žiadny papier alebo záznam do knižky?

Vloženo
Ja som už písal do iného vlákna, ale to TPM som už poriešil (nebolo zlé, len sa výrobca neunúval dať do návodu úplný postup, ako sa s tým zachádza) a minulý týždeň mi menili FW RJ motora (môže hlásiť nezmyselné závady). Neprehrávali aj tebe FW? Alebo fakt niečo menili? Nedostal si žiadny papier alebo záznam do knižky?

Ne ne,odesla mechanicka soucastka,nejaky regulacni ventil vstriku paliva,nebo neco takoveho,mel jsem ji dokonce v ruce,uvnitr se zlomila nejaka klapka a zacla propoustet palivo podle sebe,ne podle jednotky.V servisu na to koukali,a rikal mi,ze za rok a pul co se prodavaji se s tim jeste nesetkal a druhy den prijel druhy frajer s uplne stejnym problemem.Do servisky jsem nakoukl,ale nic jsem nenasel,asi byli vpasti,ze je cesky,tak se na zaznam vybodli.Rovnez pripojuji i varovani,ze pokud pojedete na vylet do anglie a neco se vam posere,ze zarucnima opravama to neni az tak snadne,jak skodovka slibuje.Spravi vam vsechno,servis,spickovy,pomerne siroka sit servisu,ale dokud auto nezaregistrujete u SkodaUK,platite z ruky.Trosku mne to zaskocilo,tak jsem volal do Boleslavi a ti o tomto postupu nemaji ani potuchy,ale slibili,ze mi bude plna castka uhrazeno u meho prodejce..trosku mne tento pristup u auta za skoro 900 tis zarazil,ale nakonec se to vyresilo a neplatil jsem nic,neb registrace probehla pomerne rychle.

Vloženo

V lete se chystam posilit srdce meho ereska o nejaky ten konik pomoci opravy RJ,v soucasne dobe se rozhoduji ktere firme sve auto sverit.Pro prohlidce moznosti trhu mne nejvice zaujala prazska firma SPORTMOTOR.Mate uz nekdo z vas neco od nich?Uvitam vase nazory a zkusenosti.S pozdravem Bodiers

Vloženo

Caute chlapi,troch sa vam zastariem do diskusie o spotrebach.Ist na benzinovej RS o2 s 200k vykonu na 6.6litra/100km je asi mozne ist konstantne na dialnici na najvyssom prevodovom stupni na tempomate pri rychlosti 100km/h tj EKO jazda nehodna RS.Mal som aj O1 1.8T aj jeden vyspely 200k sestvalec jednej konkurencnej znacky,takze nejaka prax je.Skuste hodit realnejsie cisla.1.8T isla s pianko jazdou horkotazko pod 10l/100km v meste.Kolko Vam ta O2 RS zerie v meste?Na 1.8T nebol problem jazdit ako prasa cez 13l.Dalej som mal 130PS Tdi O1,prasa jazda cez 10.Ked som to valil na 6ke okolo mierne nadlimitnych 140km/h tak 7.5.

Otazka na RS O2 Tdi 125kw,ako je na tom podvozkove?Dla jednej recenzie,vraj tazky motor a silna nedotacavost.Co by ste jej vytkli?

Vloženo (editace)

Test na nic! <_<

Místo jezdeckých zkušeností a porovnání s konkurencí tam řeší název RS. Nechápu, proč by se to nemohlo jmenovat RS, když je to tradice a kdo říká, že je to sporťák. Největší výhodu tohoto auta a to, že je to rodinné silné auto pětidvéřové s velkým kufrem, by devastovali tím, že by mu ufikli záď a jěště vykuchali ňáký kila, aby už to podle nich mohlo být RS. Jestli to testovali podobným způsobem jako v AutoMotoRevue, kde s tím jeli jak v autoškole a na závěř řekli, že to není sportovní auto, tak je to jasný. AutoSalon #1 :palec: - tam tomu daj čočku a pak aspoň dokážou o tom autě něco říct.

Editováno: , autor: OctII
Vloženo
Místo jezdeckých zkušeností a porovnání s konkurencí tam řeší název RS. Nechápu, proč by se to nemohlo jmenovat RS, když je to tradice a kdo říká, že je to sporťák. Největší výhodu tohoto auta a to, že je to rodinné silné auto pětidvéřové s velkým kufrem, by devastovali tím, že by mu ufikli záď a jěště vykuchali ňáký kila, aby už to podle nich mohlo být RS. Jestli to testovali podobným způsobem jako v AutoMotoRevue, kde s tím jeli jak v autoškole a na závěř řekli, že to není sportovní auto, tak je to jasný. AutoSalon #1 :palec: - tam tomu daj čočku a pak aspoň dokážou o tom autě něco říct.

Neříkám že to je dobrý test, ale je tam něco o spotřebě jak se tu kdosi ptal.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

hoj, protože vás je tu zajisté sposta s tímto motorem, chtěl jsem se zeptat, jestli jste uvažovali o nějakém hardwarovém vylepšení, nebo už jej máte.....

co jsem zatím našel a vypadá to zajímavě:

http://www.forgemotorsport.com/content.asp...roduct=FMINTMK5

a chtěl jsem se zeptat, k čemu slouží tohle -

http://www.atp-tunershop.com/product_info....products_id=925

modeři - nezamykejte mi to please, s chipem na RS to nemá nic společného, dík

Vloženo (editace)
řek bych podle toho co tam píšou, že to jsou přívodní hadice k turbu umožnující rychlejší proudění vzduchu

jasan, to jsem taky přeložil - blbě jsem to napsal zajímalo mě spíš, jestli to někdo dával, nějaká zkušenost, protože se prodává spousta věcí, které sice mají super názvy, ale nakonec nulový výsledek. A 400e je celkem dobrá palba...

Editováno: , autor: Martin IV.
Vloženo
To jsou dobre palby,ale ten chladic mne hodne bere....Je trba pockat,je to moc nove auto a moc firem to nedela.Ceny tomu odpovidaji.

Tak, tak... Ten chladič je hodně slušnej, ale ta cenovka :(

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...