mischicka Vloženo 23. Březen 2007 Sdílet Vloženo 23. Březen 2007 zatim to nejak neřešim, veřejně se přiznám, že tejden po zavedení bodovýho systemu jsem jezdil +10km/h nad limit, od ty doby jezdim zase, spousta lidi by řekla, jako prase a jeste me "nedopadli" Prášit nebudu, ale hlásit se to musí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 28. Březen 2007 Sdílet Vloženo 28. Březen 2007 Nakoľko ani ja nemám závady (okrem toho nešťastného TPM, ktoré ale nefungovalo nikdy), tak pridám spotrebu. Sem tam s tým blbnem, ale väčšinou len rozumne prekračujem limity a stále sa hýbem so spotrebou okolo 8-8,5. Trochu ma to škrie, lebo aj ja som chcel pod 8, resp. chcel som pokoriť spotrebu mojej bývalej Fabie 2,0. Tam udával várobca 7,8 a ja som mal dlhodobo 7,9. Ale zatiaľ sa nejako nedarí. Keď tá turbo potvora sa tak ľahko a s radosťou vytáča Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 28. Březen 2007 Sdílet Vloženo 28. Březen 2007 Nakoľko ani ja nemám závady (okrem toho nešťastného TPM, ktoré ale nefungovalo nikdy), tak pridám spotrebu. Sem tam s tým blbnem, ale väčšinou len rozumne prekračujem limity a stále sa hýbem so spotrebou okolo 8-8,5. Trochu ma to škrie, lebo aj ja som chcel pod 8, resp. chcel som pokoriť spotrebu mojej bývalej Fabie 2,0. Tam udával várobca 7,8 a ja som mal dlhodobo 7,9. Ale zatiaľ sa nejako nedarí. Keď tá turbo potvora sa tak ľahko a s radosťou vytáča Vytáčí, ale mě se zatím pořád daří 7,8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tury Vloženo 28. Březen 2007 Sdílet Vloženo 28. Březen 2007 Tak to jde ,já mám dlouhodobou 8.5l, ale rekord jsem ujel na trati 160 km jsem měl 6.6l to bylo super,ale jinak na to nehledím turbo je turbo a jede to krásně!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BodieRS Vloženo 21. Květen 2007 Sdílet Vloženo 21. Květen 2007 Problemecek uz jeden byl,bohuzel pri me ceste zpatky do Londyna.Motor sel na volnobeh na velmi nizke otacky a pri vyrazeni sam od sebe pridaval az na 2000 a zpet.Problem vyresen na zaruku v anglickem servise,nejdriv se skubali,ze auto neni v uk registrovane,ale pak to proslo pres nejake papirovani a druhy den byl zase v plne sile.Oprava by stala asi 150 liber a jmeno dilu vam nereknu,neb na mne mluvili anglicky a nejsem mechanik.V tentyz den jsme prijeli se stejnym problemem dva,stejna serie i kilometry.....Asi neco v tovarne podcenili. Jinak do cipu jdu v cervenci,tak jsem moc zvedavy.Slibuji 240 koni a kroutak 370 nM!!! To bude teprve peklo!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 21. Květen 2007 Sdílet Vloženo 21. Květen 2007 Ja som už písal do iného vlákna, ale to TPM som už poriešil (nebolo zlé, len sa výrobca neunúval dať do návodu úplný postup, ako sa s tým zachádza) a minulý týždeň mi menili FW RJ motora (môže hlásiť nezmyselné závady). Neprehrávali aj tebe FW? Alebo fakt niečo menili? Nedostal si žiadny papier alebo záznam do knižky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BodieRS Vloženo 21. Květen 2007 Sdílet Vloženo 21. Květen 2007 Ja som už písal do iného vlákna, ale to TPM som už poriešil (nebolo zlé, len sa výrobca neunúval dať do návodu úplný postup, ako sa s tým zachádza) a minulý týždeň mi menili FW RJ motora (môže hlásiť nezmyselné závady). Neprehrávali aj tebe FW? Alebo fakt niečo menili? Nedostal si žiadny papier alebo záznam do knižky? Ne ne,odesla mechanicka soucastka,nejaky regulacni ventil vstriku paliva,nebo neco takoveho,mel jsem ji dokonce v ruce,uvnitr se zlomila nejaka klapka a zacla propoustet palivo podle sebe,ne podle jednotky.V servisu na to koukali,a rikal mi,ze za rok a pul co se prodavaji se s tim jeste nesetkal a druhy den prijel druhy frajer s uplne stejnym problemem.Do servisky jsem nakoukl,ale nic jsem nenasel,asi byli vpasti,ze je cesky,tak se na zaznam vybodli.Rovnez pripojuji i varovani,ze pokud pojedete na vylet do anglie a neco se vam posere,ze zarucnima opravama to neni az tak snadne,jak skodovka slibuje.Spravi vam vsechno,servis,spickovy,pomerne siroka sit servisu,ale dokud auto nezaregistrujete u SkodaUK,platite z ruky.Trosku mne to zaskocilo,tak jsem volal do Boleslavi a ti o tomto postupu nemaji ani potuchy,ale slibili,ze mi bude plna castka uhrazeno u meho prodejce..trosku mne tento pristup u auta za skoro 900 tis zarazil,ale nakonec se to vyresilo a neplatil jsem nic,neb registrace probehla pomerne rychle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 240k má s tímhle motorem v základu Seat Leon Cupra, např.. Taky ho do eresa mohli dávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BodieRS Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 V lete se chystam posilit srdce meho ereska o nejaky ten konik pomoci opravy RJ,v soucasne dobe se rozhoduji ktere firme sve auto sverit.Pro prohlidce moznosti trhu mne nejvice zaujala prazska firma SPORTMOTOR.Mate uz nekdo z vas neco od nich?Uvitam vase nazory a zkusenosti.S pozdravem Bodiers Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 Téma o chiptuningu OII RS je tady, takže zamykám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 240k má s tímhle motorem v základu Seat Leon Cupra, např.. Taky ho do eresa mohli dávat. A Audi má tuším téměř 300, pokud se nepletu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy220 Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 Caute chlapi,troch sa vam zastariem do diskusie o spotrebach.Ist na benzinovej RS o2 s 200k vykonu na 6.6litra/100km je asi mozne ist konstantne na dialnici na najvyssom prevodovom stupni na tempomate pri rychlosti 100km/h tj EKO jazda nehodna RS.Mal som aj O1 1.8T aj jeden vyspely 200k sestvalec jednej konkurencnej znacky,takze nejaka prax je.Skuste hodit realnejsie cisla.1.8T isla s pianko jazdou horkotazko pod 10l/100km v meste.Kolko Vam ta O2 RS zerie v meste?Na 1.8T nebol problem jazdit ako prasa cez 13l.Dalej som mal 130PS Tdi O1,prasa jazda cez 10.Ked som to valil na 6ke okolo mierne nadlimitnych 140km/h tak 7.5. Otazka na RS O2 Tdi 125kw,ako je na tom podvozkove?Dla jednej recenzie,vraj tazky motor a silna nedotacavost.Co by ste jej vytkli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. Květen 2007 Sdílet Vloženo 24. Květen 2007 Já mám dlouhodobou 8,1 l/100 km. Město moc nejezdím, ale jinak se občas rád pořádně svezu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. Květen 2007 Sdílet Vloženo 24. Květen 2007 Odkaz na test. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctII Vloženo 24. Květen 2007 Sdílet Vloženo 24. Květen 2007 (editace) Odkaz na test. Test na nic! Místo jezdeckých zkušeností a porovnání s konkurencí tam řeší název RS. Nechápu, proč by se to nemohlo jmenovat RS, když je to tradice a kdo říká, že je to sporťák. Největší výhodu tohoto auta a to, že je to rodinné silné auto pětidvéřové s velkým kufrem, by devastovali tím, že by mu ufikli záď a jěště vykuchali ňáký kila, aby už to podle nich mohlo být RS. Jestli to testovali podobným způsobem jako v AutoMotoRevue, kde s tím jeli jak v autoškole a na závěř řekli, že to není sportovní auto, tak je to jasný. AutoSalon #1 - tam tomu daj čočku a pak aspoň dokážou o tom autě něco říct. Editováno: 24. Květen 2007, autor: OctII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. Květen 2007 Sdílet Vloženo 24. Květen 2007 Místo jezdeckých zkušeností a porovnání s konkurencí tam řeší název RS. Nechápu, proč by se to nemohlo jmenovat RS, když je to tradice a kdo říká, že je to sporťák. Největší výhodu tohoto auta a to, že je to rodinné silné auto pětidvéřové s velkým kufrem, by devastovali tím, že by mu ufikli záď a jěště vykuchali ňáký kila, aby už to podle nich mohlo být RS. Jestli to testovali podobným způsobem jako v AutoMotoRevue, kde s tím jeli jak v autoškole a na závěř řekli, že to není sportovní auto, tak je to jasný. AutoSalon #1 - tam tomu daj čočku a pak aspoň dokážou o tom autě něco říct. Neříkám že to je dobrý test, ale je tam něco o spotřebě jak se tu kdosi ptal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctII Vloženo 25. Květen 2007 Sdílet Vloženo 25. Květen 2007 mischicka: jasne , jen jsem trochu reagoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 mischicka: jasne , jen jsem trochu reagoval V poho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin IV. Vloženo 12. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 hoj, protože vás je tu zajisté sposta s tímto motorem, chtěl jsem se zeptat, jestli jste uvažovali o nějakém hardwarovém vylepšení, nebo už jej máte..... co jsem zatím našel a vypadá to zajímavě: http://www.forgemotorsport.com/content.asp...roduct=FMINTMK5 a chtěl jsem se zeptat, k čemu slouží tohle - http://www.atp-tunershop.com/product_info....products_id=925 modeři - nezamykejte mi to please, s chipem na RS to nemá nic společného, dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 řek bych podle toho co tam píšou, že to jsou přívodní hadice k turbu umožnující rychlejší proudění vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin IV. Vloženo 12. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 (editace) řek bych podle toho co tam píšou, že to jsou přívodní hadice k turbu umožnující rychlejší proudění vzduchu jasan, to jsem taky přeložil - blbě jsem to napsal zajímalo mě spíš, jestli to někdo dával, nějaká zkušenost, protože se prodává spousta věcí, které sice mají super názvy, ale nakonec nulový výsledek. A 400e je celkem dobrá palba... Editováno: 12. Červen 2007, autor: Martin IV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aidolon Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 a 1000 dolíků za ten chladič taky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 troufnu si odhadnout, že asi tak na 99,9% to tu nikdo nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BodieRS Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 To jsou dobre palby,ale ten chladic mne hodne bere....Je trba pockat,je to moc nove auto a moc firem to nedela.Ceny tomu odpovidaji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuči Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 To jsou dobre palby,ale ten chladic mne hodne bere....Je trba pockat,je to moc nove auto a moc firem to nedela.Ceny tomu odpovidaji. Tak, tak... Ten chladič je hodně slušnej, ale ta cenovka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.