bubi Vloženo 10. leden 2007 Sdílet Vloženo 10. leden 2007 (editace) zdar, tak uz asi taky patrim do klubu rosvicenych kontrolek epc. dnes pri odjezdu ze servisu po vymene brzdove kapaliny se mi rozsvitila kontrolka epc, auto najednou prestalo jak by tahnout, zacalo se trast jak by jelo na dva valce, plyn vubec nereagoval a otacky si samy a pravidelne litaly v rozmezi 500 -1200, proste si to pridavalo a ubiralo. tak jsem zhasl motor, druhy pokus a vse v poho a odjel jsem. motorizace 1,2 40kw ted jsem precetl pamet a pise mi chybu 17967 - ridici jednotka skrtici klapky (j338) - chyba v zakladnim nastaveni, sporadicka a 18265 - signal zatizeni - chybove hlaseni od ridici jednotky motoru, sporadickacim to muze byt?jak muze byt spatne zakladni nastaveni. je mozne ze s tim neco podelali pri praci? nebo je proste spinava klapka? priznam se ze uz me kontrolky ve fabii pekne lezou na nervy, furt neco sviti a furt nejaky problem kolem motoru. myslim ze vseho moc skodi a precitlivelost elektroniky u fabie je abnormalni. Editováno: 10. leden 2007, autor: bubi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 10. leden 2007 Sdílet Vloženo 10. leden 2007 (editace) zaujimave zrovna ked odchadza auto zo servisu tak zacne strajkovat. skus ju vycistit ci to nie je v tom. alebo druha vec ma napada ze servis chce aby si sa vratit a zarobili na tebe tak ti trosku upravili hodnoty. pre nich zavada odstranena za 2 min ale budu ti tvrdit ze musia urobit testy a dojdu k zaveru ze je zla klapka. takze bacha na nich takto si nahanaju sefty, alebo sa takto po pozanmosti opravuju auta kamaratom ( mam skusenost ). skoda servis nikdy viac bez dozoru, mechanik sa auta ani nedotkne aby ma neinformoval co ide prave robit. Editováno: 10. leden 2007, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VPetr Vloženo 17. leden 2007 Sdílet Vloženo 17. leden 2007 ..tak zkus zakladni nastaveni pres VAG.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kozlustechnykus Vloženo 17. leden 2007 Sdílet Vloženo 17. leden 2007 Ahoj todle mi taky obcas delala 1,4 mpi,presne stejny priznaky. Znamej mechos poradil dat obcas autu poradnej kotel aby se kloudne vypalil katalizator a lambda. Prej se to obcas jakoby zanese, hlavne kdyz se jezdi kratky streky a auto se nestaci prohrat (mozna si to pamatuju blbe,takze nekamenovat). Takze ohrat vodu a olej a pak tomu dat pokourit. Od te doby co to praktikuju mam klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 17. leden 2007 Sdílet Vloženo 17. leden 2007 kozlustechnykus: to je asi prva vec ktoru clovek by mal urobit ci to nie je tym. inak dobra rada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 19. leden 2007 Sdílet Vloženo 19. leden 2007 Ahoj todle mi taky obcas delala 1,4 mpi,presne stejny priznaky. Znamej mechos poradil dat obcas autu poradnej kotel aby se kloudne vypalil katalizator a lambda. Prej se to obcas jakoby zanese, hlavne kdyz se jezdi kratky streky a auto se nestaci prohrat (mozna si to pamatuju blbe,takze nekamenovat). Takze ohrat vodu a olej a pak tomu dat pokourit. Od te doby co to praktikuju mam klid. presne tak, niekde som to tu pisal pred pol hodkou .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 19. leden 2007 Sdílet Vloženo 19. leden 2007 po dlhsej trase ked je vsetko pekne ohriate na predpokladanu teoreticku teplotu je vhodne motorizaciu dobre poprehanat na nizsie prevodove stupne plne zatazenie a tocit az k cervenemu polu (max 5s pred cervenym polom podrzat) a toto opakovat podla potreby. Po ukonceni zataze je dobre aspon par km ist v beznom rezime pred odstavenim vozidla. Tymto by malo dosjt k vypaleniu nanosov a usadenin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JuDu Vloženo 19. leden 2007 Sdílet Vloženo 19. leden 2007 Ahojte, Kontrolka EPC sa vztahuje na plynovy pedal. Su tam odporove snimace natocenia a zrychlenia a podla tychto udajov riadiaca jednotka usudzuje ako ma nastavit dlzku a intervaly strekov a skrtiacu klapku. Nema nic spolocne s rychlostou tocenia motora. Je to ako keby pre zle stierace by ste stale vymienali motorceky a nie stieracie gumy. Ak mate usadeniny niekde v motore pri sani, tak to vycisti bud nejaka chemia (sprej) alebo mechanicky to treba odstranit. Dovi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 20. leden 2007 Sdílet Vloženo 20. leden 2007 JuDu: to co napisal fabka2004 je tiez dobra vec praktizovat pre motor ktory jazdi po meste. cize jeho prevadzka je skoro stale za studena. takto sa prehreje katalyzator a aj vypalia lambda sondy ktore sa mestskou premavkou priotravia a potom robia problemy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.