Přejít na obsah

Kontrolka motora 200000km


Doporučené příspěvky

Zdravim .

Po najazdeni 205000km na scale sa tesne pred vymenou rozvodov objavila chyba motora najprv to len blikalo a potom svietilo dokonca v niektorych pripadoch zasvieti aj kontrolka EPC 

V servise mi vymenili rozvody a sviecky a chyba sa po troch dnoch vratila ,auto slo zase do servisu a vymenili separator oleja . Poslali mi fotky ze v hlave je karbonizacia . Tak sa chcem spytat ci je mozne ze taka karbonizacia ako je na fotke moze sposobovat takuto chybu ? Popripade ak niekto vie co by mohol byt problem bol by som rad keby poradil 

9dcfb259-8244-4363-802f-b3449ff04f7c.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaseknuta vodna pumpa ale to nie je pretoze je vymenena z rozvodmi a potom hlasi 

Cylinder 3 
          P0303 00 [237] - Misfire Detected

 Cylinder 2 
          P0302 00 [237] - Misfire Detected

 

Misfire Detected -- Fueling Disabled 
          P0363 00 [096]

Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
          P0300 00 [237]

 

Mam podozrenie na cievky a sviecky uz som kupil , Auto je po vymene komplet rozvodov ale tato chyba uz bola pred tym ako sa menili rozvody ,v servise vymenili puzdra neviem coho a aj separator oleja ,nakoniec mi vratili peniaze za separator aj za robotu aj za puzdra pretoze mi povedali ze chybu odstranit nevedia /servis v holandsku / V spanielsku do servisu ist nema zmysel lebo ty tam vyberu co je dobre a daju stare veci . takze si ako vzdy clovek musi poradit sam . Ja si len myslim ze znackovy servis skoda by mal vediet detekovat chybu a aj ju odstranit . No takze tu pripadaju do uvahy len tri veci si myslim ja kedze detekuje chybu zapalovania respektive vynechava zapalovanie . Takze bud su to sviecky alebo cievky na svieckach alebo modul zapalovania . cievky a sviecky mi pridu tento tyzden a po ich vymeme sa uvidi ci to bude pokracovat . 

No neviem .a myslim si ze ta karbonizacia nie je az taka obrovska aby to mohlo robit tym ze nedoviera ventili . Je vsak zaujmave ze ked sa po prvom studenom nastartovani tato chyba vymaze potom auto nastartuje normalne a jazdi tiez normalne az do dalsieho studeneho startu .

Niekedy to vydrzi aj tri styri dni .

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uplne bezna vec u priamovstrekoveho benzinaku a 200 000kkm je praveze super, pretoze audi V6 a V8 to casto nezvladnu ani 100kkm bez cistenia. Da sa to cistit viacerymi sposobmi ale zvycajne to ludia robia "orieskami" alias "walnut blasting" kombinovane s chemickym cistenim
tu to rozoberaju youtube kanal nasa garaz od 5tej minuty

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 30. 6. 2024 na 18:10, bouchy01 napsal:

Může karbonizace způsobovat chyby zapalování? Může. Jak to řešit? Asi skořápky a modlit se, že se dílo podaří. Prevence? Asi neexistuje.

Takze karbonizacia sposobuje chyby v zapalovani ano ? A ako sa to prejavuje na novych svieckach ak smiem vediet ? Take veci ako zmodlenie asi nepomaha v novych autach nemyslis . Rady typu prevencia su ako liat do nadrze neoverene svinstva ktore ani srnka netusi co robia respektive nerobia nic ? Tak si to myslel ? Preco asi vynechava zapalovanie len za studena pri prvom starte a potom uz nie ? To znamena ze ked sa auto nastartuje tak vyhodi chybu ak sa vsak chyba vymaze pri dalsom starte uz je vsetko v poriadku a chyba sa uz neobjavi . Hmm to asi nebude karbonizacia alebo mi chces povedat ze sa zrazu karbonizacia pri teplom motore neprejavuje ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dalsou zahadou pri tomto probleme je ze to robi len vtedy ak sa auto nastartuje a necha sa bezat na volnobeh ,ako nahle sa auto nastartuje a pohne sa snim cize hned sa ide uz tu chybu nevyhodi . Toto je absolutne nad hranice mojho chapania .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možno to bude znieť ako bizár, ale skús pred tým studeným štartom otvoriť viečko nádrže a vypustiť tlak von.

Laborujem s niečím podobným ale pri inom motore a domnievam sa, že u mňa by mohla byť táto spojitosť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Vyorechovať, alebo rozobrať a komplet ventile vyčistiť, nové tesnenia, zbrúsiť hlavu, nové simeringy a hydroštely. Teda komplet repas hlavy. Priamy vstrek karbónuje nadmerne sacie ventile, hlavne krátkymi jazdami. Riedi olej benzínom a znehodnocuje rýchlejšie olej. Nedovierajú ti ventily preto ti svieti kontrolka motora. Však na tej fotke čo si priložil to máš jasné aký nános karbónu máš na ventiloch, preto ti nedovierajú. Brutusne to máš obalené karbónom a nielen ventily ale aj kanáliky v hlave.

Editováno: , autor: RichardSA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...