Jump to content

RichardSA

Uživatel
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About RichardSA

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. RichardSA

    Motor 1.0 MPI (44 a 55 kW)

    Dnes prevzatá Fabia Team 1.0MPI 44kW. , Za 55KW sa mi nechcelo doplácat. Vedel som dočoho idem. Prve dojmy z motoru. Absolútne ok na bežnú jazdu. Zrychlenie v pohode, išiel som sám so zimákmi v kufri, diaľnica úplne v pohode. Nebol problém držať rýchlosť, predbiehať z pruhu do pruhu. Trošku to chce rozbehnúť potom ok.. Ex Fabia 1.4 16V. Zrovnanie s týmto motorom. Trochu sa mi to pozdávalo slabšie ale toto nové mpi ma plynulý záťah v celom spektre otáčok čo u Ex nebolo. Nejaký extra rozdiel som neregistroval. MPI trochu slabšie v nižších otáčkach ale potom ok. Drží v pohode krok. Za mňa priateľný motor na bežné jazdy. Cez víkend skúsim nafotiť. Pekná výbava TEAM za dobrú cenu.
  2. RichardSA

    kód barvy

    Mam tiez cervenu corridu a cislo farby je 8151, inac kod farby mas v kufri ked nadvihnes spodok aby si sa dostal k rezerve tam je nalepeny taky papier a tam mas vsetko, kod farby, motor, vybavu Sorry ak opdovedam na stare prispevky..
  3. RichardSA

    Motor 1.4 16V 63 kW

    Pozri si moj prispevok kontrolka emisii. Toto iste mi robil moj BXW, kruzkovali sme motor lebo sme zistili ze unika kompresia na 2 valci, samozrejme kompresia neunikala, pristroj na meranie blbol a nakoniec sme zistili ze to bol vstrek. Robil to druhy valec, vag nic nevypisoval iba sa obcas rozsvietila kontrolka emisii. Po zlozeni motora prvy start a trasenie stale. Nakoniec som prehodil druhy strek na treti valec a vtedy vag zahlasil chybu. Toto sme robili vecer ako som sa vracal domov 15 km tak sa zazracne vsetko napravilo a auto ide dodnes bez problemov bez vymeny vstreku. Obcas mi ten vstrek zablbol tak ze klesol na sekundu volnobeh pod 700rpm. Takze dodnes jazdim a stacilo prehodit z 2 valca na 3. A posledny polrok az rok sa ani to obacsne zakolisanie neobjavilo. Este dodam ze vtedy ako mi zacal ten vstrek blbnut bolo to niekedy 2013 som vyhradne tankoval len u nas na Shell. Nakolko neviem cim proste ten benzin fuel save nechutnal autu. Po tomto vsetkom som zacal tankovat vyhradne na slovnaft a tankujem do teraz a od vtedy ziadny problem ani to obcasne zakolisanie na volnobehu. Zhrniem to prehodeny vstrek z 2 valca na 3 slape dodnes bez vymeny. Zahada??? Zeby benzinom ????
  4. RichardSA

    Meskajuci servisny interval

    Zdravim, vsimol som si ze pokial odpojim na aute baterku na urcite obdobie tak o to obdobie zacne neskorsie hlasit servisny interval. Rozmyslal som preco mi dnes zacalo auto ukazovat insp ked malo uz koncom februara podla knizky kedy som menil olej. Olej som menil minuly rok koncom februara, samozrejme som aj interval vynuloval. V polovici aprila sa mi pokazilo auto a skoncilo u mechanika kde bolo vyse dva mesiace rozobrate a bola odpojena baterka. Potom sme ho zlozili bolo to koncom juna minuleho roku a samozrejme som aj menil novy olej ale uz som interval nenuloval. Takze o dobu co bola odpojena bateria hlasi neskorsie interval. Som myslel ze v palubke je kondenzator co udrzuje tuto informaciu ale asi nie je. Takze zaujimavost pre tych co daju auta do garaze na zimu a odpoja bateriu.
  5. RichardSA

    LED diody místo klasiky

    Dobry den, nema niekto skusenosti s tymito ledkami http://www.narva.sk/?cls=stoitem&stiid=15373 a rozptylova http://www.narva.sk/?cls=stoitem&stiid=24687 Chcel by som to dat do kufra a interieru namiesto celosklenky w5w. Hlavne by ma zaujimalo ak to niekto skusal aku to ma svietivost ci to svieti aspon rovnako ako obycajna celosklenka w5w. Chcem to do fabie 2009 takze pred face bez kontroly ziaroviek. Ak to aspon svieti rovnako ako celosklenka tak by to bolo vhodne mozno aj do parkovaciek. ???
  6. RichardSA

    Ovládanie kúrenia - výmena

    Prehod len koliecka a panel. Elektriku nechaj z povodneho stareho malo by to pasovat predpokladam.
  7. RichardSA

    Denní svícení - úprava

    Ale spat k teme. treba vyskusat s tym ist do servisu ci to nevedia prekodovat alebo prerobit pokial to kodovanim nejde, lebo prakticky automaticke rozsvietenie ponuka vela firiem. a da sa do kazdeho auta spravit. http://autoomega.sk/?ukaz=vsetko&id_sek=440&uroven=3&zaradenie=440&hlzaradenie=1 napriklad a niekde som aj take nasiel ze nesvieti palubka spinace a budiky
  8. RichardSA

    Denní svícení - úprava

    Teda s tou definicou som to trosku dobabral myslel som to tak ze za denneho slnecneho svetla. Ale zaroven druha vyhlaska definuje znizenu viditelnost a to za dazda, hmly cez den a podobne. Ale nas instruktor ucil ze znizena viditelnost sa da povazovat uz ked je silno zamracene, prechodove rezimy stmievanie, rozvidnevianie, dazd a myslene aj zamracene a obcasne pokvapkavanie hmla a podobne, dalo by sa o tom polemizovat dlho. Preto hovorim ze kazdy si predstavuje znizenu viditelnost inac. Pre niekoho je za mierneho dazda cen den den a ide s ledkami sak svietim ..... Prikladov by sa dalo uviest dost . priklad dialnica cez den za dazda. Staci ist za neakym autom ktore robi vo velkej rychlosti vodnu stenu cez ktoru mu nesvieti zadok......
  9. RichardSA

    Denní svícení - úprava

    Ja to mam takto na fabii pred face ze svetla svietia predne s parkovackami aj zadne a spz na 70 percent , budiky a spinace nesvietia. A ked uz fakt nevidim na budiky zapnem svetla na stretavacie a zapne sa palubka a trochu silnejsie svietia svetla. Pre mna je tento system navyhovujucejsi a keby som mal rapida co planujem, tak to takto chcem radsej svietit stretavackami ako predrazenou h15. Takto nemusim riesit stavy rano sero, zamracene a podobne svietim stale ako vacsina vodicov, ostatny vymislaju ledocky a sracky selijake a ked prsi tak samozrejme ich nie je vidno. A vodici nepoznaju vyhlasku s dennym svetlom sa svieti iba pri neznizenej viditelnosti. To znamena ze za slnka. Ale niektory nepoznaju znizenu viditelnost. Svietit dennymi je na pokutu pri zamraceni, prsani, v mensej hmle cez den, skratka vsetky stavy ked nie je poriadne slnko. Tak na zaver ako to mam na fabii mi to najlepsie vyhovuje a na dalsie auta si to tak isto dam prerobit pokial tam budu ledky a podobne pseudoziarovky H15 a tak. Skratka nemusim nic riesit prepinat v tuneloch. A ked mi niekto tvrdi ze auto ma vacsiu spotrebu tak to neberiem tiez . Dnesne alternatory vyrabaju dostatok amperov aj na volnobehu takze je to nepostrehnutelne. Pokial by bola uspora 1liter na 100km tak to je ine ale realita je taka ze mozno 1dcl na nadrz. Staci ist do obchodu par metrov autom ako niektory konzumny ludia robia a hned je cela uspora v benzine bezpredmetna.Ziarovky menim raz rocne sa vypali jedna w5w stoji par centov ziarovky h4 mam uz druhy rok a svietia stale zatial. Tolko moj nazor k tomu.
  10. RichardSA

    kontrolka pásů

    Dobry den. Poprosil by som neaku dobru dusu co ma Vis ktory mi prestal fungovat. Potrebujem nakodovat pasovu kontrolku v programe vcds vag-com, ktora mi vzdy po vlozeni klucika a otoceni do polohy jedna sa rozsvietila a za 6 sekund zhasla. Teraz mi nesvieti vobec. Kontrolu pasov nemam. Skusal som aj zapnut kontrolu pasov a nic to neurobilo, nesvieti. Ak dam test palubovky tak ta kontrolka sa rozsvieti takze vypalena ledka nebude. Mam fabiu 2009 pred fl. A este mi Vagcom nasiel chybu aux in na radiu dance. Signal preruseny. Domyslel som si asi ze to bude hadzat chybu pokial nieco do aux in nedam ale neskusal som to nemam s cim to vyskusat. Nemam ziadny mp3 player. Dakujem za opovede. Hlavne by ma zaujimalo ako nakodovat tu kontrolku pasu aby sa rozsvietila na 6 sekund ako to fungovalo predtym. Mam taky dojem ze prestala fungovat ked sa mi zasekol zadny pas a nevedel som ho navinut ale mam za to ze do zadnych pasov nejde ziadny spinac tak neviem a ani vagcom neukazuje zadne pyro pasy.
  11. RichardSA

    LED denní svícení

    to hej ale ta ziarovka h15 je dost draha, co som pozeral na nete som nasiel osram za 26 eur jednu takze za dve skor 60 a to je vela za obycajne halogeny. Nemohli tam radsej dat h7 alebo h1 a zmensit vykon aby menej svietilo bolo by to lepsie riesenie. Denne 15w ide stale , dialkove obcas , takze skorej sa vypali to jedno vlakno 15w a treba kupit celu ziarovku http://www.narva.sk/?cls=stoitem&stiid=24468 http://www.autodielymt.sk/zarovka-h15-12v-15-55w-pgj23t-1-osram_4745555.html
  12. RichardSA

    Výměna svíček 1.4 16V

    Pre BXW 63 KW som daval tieto NGK ZFR6T-11G, predtym tam boli nejake Bosch neviem presne ake, asi original. Bolo na nich pisane len Bosch VW AG. NGK maju odtrh 1,1 mm a Boschky mali odtrh 0,9 mm. No rozdiel absolutne ziadny, Motor ide tak isto. Ja som NGK lacnejsie zohnal ako Bosch tak preto som kupil NGK. Mechanik mi tvrdil ze niektore Bosch sviecky nie su Bosch, teda ich vyraba neaka cinska firma a udajne od tychto neBosch sviecok odchadzaju cievky, tak som kupil NGK aj cenovo boli lacnejsie ako Bosch.
  13. RichardSA

    Autorizovaný servis Škoda

    Moj nazor je na autorizovane servisy ze vacsina su podvodnici velkeho kalibru. Ked si najblizsie kupim zanovne auto alebo nove po vyjdeni zo salonu ma uz nikdy neuvidia. Servisna knizka ma teda vypovednu hodnotu ako nechcem povedat co.
  14. RichardSA

    kontrolka emisii

    A takto to vyzera po vycisteni a zlozeni, nakolko sa piesty nedali ocelovym kartacom drhnut, je tam zboku teflonova vrstva ktora sa nemoze zoskrabat, tak cistenie jedneho piestu trvalo zhruba asi hodinu. Hlava samozrejme zbrusena, vycistena, ventile tiez a hydrostely tiez. Ako tu niekto spominal ze tento motor ma vacsiu hlucnost tak po zlozeni uplne stichol. Oproti predchadzajucemu stavu o dost a hlavne skoro ziadne vibracie ani na sytici pri zvysenych otackach.
  15. RichardSA

    kontrolka emisii

    Takze prikladam obrazky takto vyzera piest z druheho valca, ako zacal suchat o valec respektivne vlozku
×