Přejít na obsah

Kodiaq II Easy Open a Kessy


laznick

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Sorry jako... Ale odkiaľ mam vedieť,ze antény sú deaktivovane? Manuál je strohý...Technický sa to dá vyriešiť aj ignoracou príkazu. Preto sa pýtam. Každý normálny soft,by pri deaktivavii jednej možnosti,disabloval aj súvisiace options. Ale začínam si zvykať na Škoda soft..škoda slov. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On je v dosti případech problém v uživateli a ne v autě. To že máš nějakou představu a vývojáři to udělají jinak není problém jejich, resp auta, ale tvůj. Není to soft na přání, to by si člověk měl uvědomit. 

Jako by si chtěl mít v mobilu, pc apod funkce, který považuješ pro tebe za přínosné, ale soft to tam prostě nemá. Když ti nevyhovuje auto, mobil, pc soft atd, nikdo tě nenutí to používat a nepřejít jinam. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mně spíš vadí, že KESSY pro zadní dveře jsem měl jak na FL Superb III, tak FL Kodiaq I a velmi si na to zvykl... Na Kodiaq II, v maximální výbavě, to nedají?! Přitom prý nový Superb to má i na zadních dveřích, tedy jde čistě o vojebávku na uživatelích Kodiaqa... Docela by mě zajímalo, kolik se na výrobě ušetří, že do Kodiaqa nedávají KESSY na zadní dveře... U tak drahého auta už mi to přijde absurdní...

Používám kvůli tomu automatické odemykání a zamykání při přiblížení/oddálení se od vozu... Ale raději bych KESSY na zadních dveřích, než toto, neb to není 100% spolehlivé a zejména se mi tu a tam stane, že auto se automaticky nezamkne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reklamoval jsem ve škoda auto, že Kessy špatně reaguje, zejména když přicházím zezadu tak nelze otevřít 5 dveře až když vytáhnu klíček z kapsy tak lze otevřít. Přitom světla se při příchodu rozsvítí. Rovněž nefunguje zamykání při odchodu. Auto ani nedá znát dvojím pípnutím, že se nezamklo. Když chci zamknout dálkačem musím zpět k autu tak na vzdálenost 2m.

 

Po 30 dnech v servise uznali, že je problém v softwaru jednotky Kessy a že to opraví update, který bude kdo ví kdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano přesně tak. Po 4 dnech volali, že je to ok, garanční technik říkal, že nesmím mít dva klíče u sebe, že se navzájem mohou rušit (ty jsem dovezl v dobré víře aby mohli otestovat oba klíče a připřejímce jsem ne měl oba u sebe). Tak jsem je poslal do pr.... poslal jim video, že to dělá i s jedním klíčem, tak to znovu otestovali a poslali do škodovky. A pak tam auto stálo další 3 týdny bez jakéhokoliv pohybu (mám v něm GPS) a čekalo se na škodovku. Dožadoval jsem se vydání vozidla, náhradního vozidla, bezúspěšně. Po 28 dnech urgencí a vyhrožování přišlo vyjádření že to vyřeší aktualizace a termín není znám. Jediné info které jsem dostal, že škoda auto na to má 30dní a že to do 30dní musí vyřešit. Tal toto bylo jejich řešení.

 

S tím jsem nesouhlasil, že závada není ani po 30 dnech odstraněna a poslal jsem stížnost vedoucímu servisu, auto převzal, do protokolu jim napsal, že ani po 30dnech není odstraněno a žádám o kompenzaci. Teď to řesí oblastní manažer škody auto.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou to darebáci, celá ŠA!!!  Zaplatíš za auto plnou cenu a dostaneš nedodělek který není zcela funkční. Jako zákazníka by Tě nemělo zajímat jestli přijde nějaký budoucí upgrade SW. Pokud jako zákazník, který zaplatil plnou cenu za funkční auto ( tedy takové jako ŠA nabízí včetně všeho příslušenství,  tedy i SW ) a to není vpořádku,  měla by ŠA platit všem kompenzace. A je jedno, jestli je nefunkční SW, bouchaji tlumiče, nebo nejdou asistenti, které navíc jsou mnohdy zcela k nepoužití a jen otravují život řidiče. 

Editováno: , autor: xx30
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Samiec_T tak tohle bych viděl na problém konkrétního servisu. Sám jsem reklamoval spoustu věcí na předchozí generaci, ale nikdy jsem jim tam auto nenechával (ani to po mě nechtěli) když to nebyl problém, který není nějak závažný nebo se s ním nedá auto provozovat a vyjádření ze ŠA bylo max do týdne. Náhradní auto jsem taky nedostával, dokud je pojizdné tak není nárok. Někde ho dávají z vlastní iniciativy servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že to byl problém tak jak píšeš, servisu a konkrétního člověka. Když jsem to postoupil výše na šéfa servisu celého komplexu tak řekl tomu přijímacímu technikovi, proč nemám náhradní auto, že když jsem kupoval auto u nich tak umí udělat výjimku.

 

V druhém servisu mi řekli to co píšeš. Pokud to není závada ohrožující provoz, auto tam zbytečně nedrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mohu potvrdit, že v HAVEX auto v Holešovicích v Praze mi třeba auto vrátit nechtěli a odvolávali se na to, "že takhle to nejde, abych si auto bral ze servisu a zase vracel", což mi přišlo absurdní, neb šlo o víkend a mně bylo jasné, že o víkendu na to oni, ani ŠA nesáhnou, ale já si budu muset zajistit náhradní vůz, abych mohl rodinku odvézt, kam je třeba... Mám pocit, že tohle je problém hlavně větších servisů, které nemají nouzi o zákazníky a o to víc s nimi vyjebávají... Menší servisy jsou rády za zákazníka a daleko více o něj pečují...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...