ImM1chal Vloženo 2. Srpna Sdílet Vloženo 2. Srpna Zdravím všechny, nedávno jsem si pořídil ojetou škodu octavii z roku 2011 (2.0 TSI, 147 Kw) - 177 000 km. Momentálně se mi děje to, že po vypnutí auta se sepne větrák a běží (zvukově na maximální výkon) až do doby než se vybije baterie. Vím, že u některých aut není sepnutí větráku po vypnutí motoru, kór v letních měsících, nijak neobvyklé, nicméně by se to mělo vždy po pár minutách samo vypnout. Není tu někdo, kdo s octavií řešil podobný problém a podělil by se o to, co přispělo k řešení? Technikem mi bylo sděleno, že to pravděpodobně může být nějaké čidlo (chladící kapaliny), relé apod... V nejhorším případě prý výměna komplet větráku. Do servisu mě však objednají až za týden nejdříve možná později a tak bych se alespoň zatím dozvěděl, oč může jít. Ještě doplním, že diagnostika provedená technikem nehlásila nic, a to to zkoušel dvakrát - před jízdou i po ní. Předem moc děkuji za každou odpověď. Michal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 2. Srpna Sdílet Vloženo 2. Srpna Tipnul bych si součástku za pár korun, tzn. asi teplotní čidlo, nebo na to napojené relé. Možná bych zkusil odpojit baterku a pak připojit, zda-li se větrák znovu rozběhne. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ImM1chal Vloženo 2. Srpna Autor Sdílet Vloženo 2. Srpna Jojo, po odpojení se klasicky vypne a po připojení baterky se znovu zapne. Dneska už se v jednu chvíli větrák stále dokola zapínal, vypínal a pak už auto nešlo ani nastartovat, nemělo dostatek šťávy, jenom to prostě cvakalo a hlásilo chyby na displeji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.