Přejít na obsah

Volnoběžný spínač (F60)


Sklenar

Doporučené příspěvky

Návštěvník
Nevíte někdo náhodou, zda-li se dá opravit volnoběžný spínač, když VAG hlásí zkrat na kostru? Nebo se musí vyměnit, jak tvrdí ve Škodovce???

Děkuji.

take jsem se stim setkal ale po popral jsem se az kdyz jsem prostrikl konektor - napeti 0 a taky skrat na kostru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Pokud se objeví v provozu na potenciometru napětí, které je mimo tento rozsah, vyhodnotí to jako chybu (zkrat na plus, zkrat na kostru).

A ne takovej zkrat ktery asi vsichni myslime :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Aha. Ukazuje to kolem 2V, takže asi proto. No a jak to mám teda opravit?

kdyz vymazes chyby a vyp. zapal. a po zap. zapal. hned naskoci chyba zkrat a napeti - tak bych rekl problem bud uvnitr na tistaku ci v konektoru. Ocistit a jine. Ja jsem se stim taky sral. Ale pak po procisteni pouze konektoru - chybu slo vymazat a po dalsim nacteni uz zadna co se tyce zkratu a napeti. No a honem nast. klapku :D

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...