Sklenar Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 Nevíte někdo náhodou, zda-li se dá opravit volnoběžný spínač, když VAG hlásí zkrat na kostru? Nebo se musí vyměnit, jak tvrdí ve Škodovce??? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 motor, rok ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sklenar Vloženo 13. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2007 Rok výroby 2000, 1,6i, 74 Kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 spínač je ve škrtící klapce, chtělo by to zkontrolovat vedení k ní, popřípadě proměřit samotnou klapku a její spínač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 Nevíte někdo náhodou, zda-li se dá opravit volnoběžný spínač, když VAG hlásí zkrat na kostru? Nebo se musí vyměnit, jak tvrdí ve Škodovce???Děkuji. take jsem se stim setkal ale po popral jsem se az kdyz jsem prostrikl konektor - napeti 0 a taky skrat na kostru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sklenar Vloženo 13. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2007 Myslíš ten konektor pod klapkou? Ten už jsem prostříkával a nepomohlo to. Nebo je ještě nějaký konektor v klapce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
awe_cz Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 Dost pochybuju, ze by se zkrat na kostru dal resit prostriknutim (a to cimkoliv). Jak psal Vasa - odpojit a zjistit, jestli je problem v kabelu nebo klapce samotne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 spímač je PIN 3 a 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sklenar Vloženo 13. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2007 (editace) ??? Editováno: 7. Únor 2007, autor: Sklenar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 Pokud se objeví v provozu na potenciometru napětí, které je mimo tento rozsah, vyhodnotí to jako chybu (zkrat na plus, zkrat na kostru). A ne takovej zkrat ktery asi vsichni myslime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sklenar Vloženo 13. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2007 Aha. Ukazuje to kolem 2V, takže asi proto. No a jak to mám teda opravit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 2 V ??? myslel jsem měřit ma klapce. 2V na vedení může být měřící napětí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 (editace) Aha. Ukazuje to kolem 2V, takže asi proto. No a jak to mám teda opravit? kdyz vymazes chyby a vyp. zapal. a po zap. zapal. hned naskoci chyba zkrat a napeti - tak bych rekl problem bud uvnitr na tistaku ci v konektoru. Ocistit a jine. Ja jsem se stim taky sral. Ale pak po procisteni pouze konektoru - chybu slo vymazat a po dalsim nacteni uz zadna co se tyce zkratu a napeti. No a honem nast. klapku Editováno: 13. leden 2007, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sklenar Vloženo 13. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2007 (editace) No já jsem asi blbej, takže to nechám asi odborníkům. Ale děkuji za rady. Editováno: 13. leden 2007, autor: Sklenar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sklenar Vloženo 14. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2007 spímač je PIN 3 a 7 Co je to ten PIN 3 a 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 14. leden 2007 Sdílet Vloženo 14. leden 2007 (editace) pin 3 a 7 na škrtící klapce je volnoběžný spínač jeho nesepnutí může dělat i znečištění klapky (přes bordel nedovře) Editováno: 14. leden 2007, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sklenar Vloženo 15. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2007 Tak jsem to dnes hodil do Škodovky...Mám vyměnit klapku a spínač, cca 18 000 kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 15. leden 2007 Sdílet Vloženo 15. leden 2007 kontrolovali znečištění uvnitř klapky ? napojovali zkušební box a proměřovali to ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sklenar Vloženo 15. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2007 Podle mě nepřeměřovali nic, protože mi říkali, že klapku je lepší nerozdělávat. A klapku mám čištěnou před měsícem u jednoho známého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sklenar Vloženo 15. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2007 I když vlastně asi něco dělali, ukazovali mi, že zařízení nejde nastavit. Ovšem to vím také, když to pořád hlásí zkrat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 15. leden 2007 Sdílet Vloženo 15. leden 2007 pokud těch 18 neplatí nikdo z nich tak lepší koupit druhou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sklenar Vloženo 7. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 Tak jsem nechal vyměnit klapku. Ujel jsem asi 50 Km a zas to chcíplo. VAG opět hlásí "volnoběžný spínač, zkrat na kostru". Kabely jsem všechny proměřil a vše ok. Tak už fakt nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.