Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .???

Zmena je len v riadiacej jednotke motora, mechanické komponenty sú 100%-ne rovnaké.

Vloženo
podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .???

Zmena je len v riadiacej jednotke motora, mechanické komponenty sú 100%-ne rovnaké.

skodovka sa dala na chipovanie :D

Vloženo
podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .???

Zmena je len v riadiacej jednotke motora, mechanické komponenty sú 100%-ne rovnaké.

Igor, dostala se ke mě info (od lidí dělající chipy a ŘJ motorů), že 51kW má jinak vačky, nevíš něco blíž? Asi kachna.

Vloženo
Igor, dostala se ke mě info (od lidí dělající chipy a ŘJ motorů), že 51kW má jinak vačky, nevíš něco blíž? Asi kachna.

Študoval som podklady od Seatu, tam je rozdiel 47 vs 51 jedine v RJ. Je ale pravda, že od určitého času sa pre HTP 47 a 51 zmenilo veľa mechanických komponentov, ale zmenili sa pre obe verzie (zmenilo sa len posledné písmeno v čísle dielu). Následne za pár týždňov potom už len len došlo k zmene jednotky...

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Jinak u motoru 1.2 44kW došlo k úpravě vačkového hřídele v kombinaci s optimalizací programu řídící jednotky a u motoru 1.2 51kW pak změnou systému nasávání a fitrace vzduchu.

Vloženo
Jinak u motoru 1.2 44kW došlo k úpravě vačkového hřídele v kombinaci s optimalizací programu řídící jednotky a u motoru 1.2 51kW pak změnou systému nasávání a fitrace vzduchu.

nasávání u 47kW je z motorového prostoru, u 51 kw vede nasávání hubící od přední masky - takové náporové

Vloženo

Vladinek: Dík za graf, presne na toto som bol zvedavý aj ja!

Luky007: Zopárkrát som bezprostredne presadal z F1 47kw do F2 51kw a zdalo sa mi, že tá nová 51kw je o niečo živšia. Viacerí sme sa ale zhodli, že tá 51kw verzia má lepší zvukový prejav - bude to ale skôr tým, že v F2 je veľmi dobre odhlučnená.

Vloženo (editace)

noooo musim niekde vyskusat tu 51...sakris

podla krviky je ten rozdiel zaujimavy a vypada to ze ten motor je este trosku zivy tam kde uz 47 nebola..

inak na HTP 47 motor nedam dopustit v meste do 90kmh je to super ....

idealny motor pre kratku fabiu na jazdenie do mesta ...

odhlucnenie nuz dufam ze popracovali , lebo ta kulisa v niektorych otackach bola strasna .. skoro jak oltcit :-)

Editováno: , autor: LUKY-007
  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Jeden z hlavných mechanických (a aj viditeľnýh) rozdielov medzi 1.2 47kw a 51kw je v umiestnení vzduchového filtra - 47kw ho má v plastovom kryte nad motorom, 51kw v lichobežníkovom boxe za ľavým predným svetlom.

Vloženo
Jeden z hlavných mechanických (a aj viditeľnýh) rozdielov medzi 1.2 47kw a 51kw je v umiestnení vzduchového filtra - 47kw ho má v plastovom kryte nad motorom, 51kw v lichobežníkovom boxe za ľavým predným svetlom.

a vlastní vložky filtru jsou taky jiné

  • o 2 roky později...
  • o 2 roky později...
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

První HTP byly oproti dvojkovým "pily" Nejlépe rvala věřte nevěřte 40kw verze. Super zpřevodované, jelo to a jede to krásně. Ve dvojkových fábkách ten výkon jde poznat tak možná v kopci,kdy má 51kw větší výkon a már N.m na víc.

  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...