Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Vzhledem k tomu,že je to motor z nové konstrukční řady EA 211,tak bych řekl,že ne. Měla by to být nová konstrukce. Ale jestli se objeví ve škodovkách,nemám zdání (pokud je mi známo,tak zatím není v žádném koncernovém voze). Z této řady se zatím u škodovky používají motory 1.0 MPI (Citigo) a 1.2 TSI,1.4 TSI v OIII.

Vloženo

Hmmm no uvidíme jak na tom ty nové TSIčka budou, třeba budou v pohodě.Na nové vozidlo nemám, takže spoléhám na ojetiny, u kterých jdou veškeré opravy na vlastní triko, takže nezbývá než sledovat poznatky od současných majitelů :-)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Chcem sa spytat vyriesilo sa nieco s tym ked sa auto rozbieha ide ako slimak nad 2500 otacok ako by si ho kopl do riti ,,,, ten rozjazd je neplynuly ci si musim nato len zvyknut.... ked ho rozbehnem potom uz ide ok

Vloženo

Mam octavii combi tour 2 novou asi 3 mesice a zadny turboefekt nepozoruji. Pri startu a mrazech bez jedineho zavahani krasne dynamicky zrychluje. Se spotrebou

jsem zatim kolem 8 litru 80% mesto kratke jizdy a zbytek okresky. Motor je fakt potichoucky a auto topi do 10 minut coz je supr. Zatim absolutni spokojenost.

Vloženo (editace)

Auto je vyrobeny 11.6.2012. Euro 5.

Kod motoru najdu presne kde? V technicaku jsem ho nenasel. Je jen nekde na motoru?

Editováno: , autor: takamine
Vloženo

Já mám octávku od srpna,a abych řekl pravdu,tak s motoru jsem trošku zklamaný,Máme doma ještě polo 1.2 htp a od prvního až do čtvrtého převodového stupně dá polo octávce na prdel na 5tku je octavka silnější.

Vloženo

Ja jsem zase s motorem moc spokojeny. Auto je krasne zivy. Prvnich 3000 km nebyla uplne pruzna pri rojezdech ale pak si to nejak vsechno sedlo a je pekne dynamicka.

A to mam zatim vyzkousenou jen na zimnich kolech. Mam jeste fiestu 1.2 atmosferu a to se neda srovnat, fiesta je o dost linejsi. Pak mame jeste golfa 1.8 atmosferu 66Kw a

ten je priblizne stejny (co se tyce dynamiky), je ale horsi na petku a o neco lepsi na rozjezd protoze je lehci.

Vloženo

U tohoto motoru jsou upřednostněny emise před kultivovaným chodem..tzn. např. občas vynechá některý válec, aby se emisemi vešel do limitů. To je patrné při volnoběhu, kdy je zřejmé občasné "zadrhnutí". Jinak by asi na EU4 už neprošel..tedy s tím asi moc dělat nepůjde.

Vloženo

EGR ventil tam je, ale nic to nemění na tom, že i dle diagnostiky při chodu motoru se ukazuje, že občas vynechávají jednotlivé válce. Jev běžný a znatelný jen u volnoběhu, kdy je to poznat, při jízde to poznat není. Je to prostě kvůli emisím, aby motor vyhověl na EU4 a tak je toto nadřazeno plynulému chodu motoru. Nic víc v tom není. EGR ventil motorem neškube ;-)

Vloženo

re Jirik.DC

Zajimavy je ze u me Euro5 zadne skubnuti neni a volnobeh jde uplne normalne bez jakehokoliv vynechavani.

EGR ventil bych tam taky nemel mit. Skoda ze rozdil mezi motory s Euro5 a Euro4 typove nerozlisuji, proste je to BSE.

Jediny co se vi ze ma Euro5 dve Lambda sondy. Docela by me zajimali rozdili v ECU , myslim momentova pedalova a hlavni momentova mapa.

Vloženo

Tak BGU v mém MR2005 má také dvě lambda sondy. Co máš za emisní normu zapsanou v TP? Mám za to, že 1,6 MPI už na EU5 nedosáhly, proto se přestaly používat. Jinak o tom nepatrném "zaškobrtnutí" znatelném na volnoběh jsem tu i na druhém fóru četl už před lety..a je to OK ;-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...