Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI 75 kW


petrenka

Doporučené příspěvky

Asi jo. Je to starej kozel - ale ví kde si to může dovolit a kde má jet střízlivě a ekonomicky, jak tu již někdo uvedl lol

A co na ten motor říká otec? Jak se mu s tím jezdí?

Tož, jezdí a nic neříká (alespoň jsem od něj nikdy nic neslyšel). Jestli chceš nějaký popis, tak já se ho můžu večer zeptat, co na něj říká..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych neřekl, že je z jiné planety, protože já mám průměrnou 6.4 (ale zase jezdím 70% mimo město) :palec2:

Ahoj, to, že s Mariosem máte velmi pěknou spotřebu mi nepřipadá nijak nenormálmí, já mám spotřebu taky velmi podobnou.Je to jen o ucitu v noze a přizpůsobení jízdy možnostem vozu.Je ale pravda , že všichni asi jezdíme hlavně mimo město na silnicích bez zácpy a na dálnici se asi nesnažíme být nejrychlejší.Já sám málo brzdím, využívám setrvačnost vozu, akceleruji s rozumem atd.Je zase nevýhoda, že mi např. u Feldy odchází prasátka protože málo brzdím.Každý styl jízdy má své výhody a nevýhody.

Editováno: , autor: Rosta1.8
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem to psal v jiném vlákně (o 2.0 FSI) tajže jen ve zkratce. Dnes trasa 110 km Jeseník - Šumperk a zpět (kdo zná ví že to je po horské cestě), 3 lidi, prům. rychlost 68km/h, průměrná spotřeba 5,8 l/100km, vše měřeno podle Maxidotu...

Jinak jaro. léto, podzim, zima - já mám pořád naprosto stejnou stejnou spotřebu...

Tak tuhle trasu mám za 12 l (dalo by se to ale dát i za 9)....moc pěkně to táhlo na to Červenohorský sedlo... :p Jak to vypadá teďka s tou opravou cesty z jesenické strany?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tuhle trasu mám za 12 l (dalo by se to ale dát i za 9)....moc pěkně to táhlo na to Červenohorský sedlo... :p Jak to vypadá teďka s tou opravou cesty z jesenické strany?

JJ, cesta přes ČHS je opravdu do pěkného stoupáku, posledně jsem si ji vychutnal na 2 za dřevařema, nebylo možné je předjet.Naštěstí je to pro mě, kluka od Prahy, cesta v krásné krajině takže jsem se kochal a ani mě ta pomalá cesta nijak nemrzela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak otec je tatar. Na otázku: jak jezdí tvá OII MPI odpověděl: líp než tvá FSi :skoda:

Tak nevím - asi by mě vždy předjel, jakej má to auto výkon :worthy Nevím, leda to zkusit až budu mít tu R8, jestli mě spacifikuje či ne..

Editováno: , autor: Komárek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak otec je tatar. Na otázku: jak jezdí tvá OII MPI odpověděl: líp než tvá FSi :skoda:

Tak nevím - asi by mě vždy předjel, jakej má to auto výkon :worthy Nevím, leda to zkusit až budu mít tu R8, jestli mě spacifikuje či ne..

lol lol lol

Editováno: , autor: Tazyy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak asi týden co začalo čerpadlo v nádrži vydávat takové souvislé vrzání/pískání. Při nižších rychlostech to jde v autě zřetelně slyšet, dříve jen tak vrnělo a slyšet ho šlo jen venku u zadních dveří, proto mě ta změna znepokojuje. Stav plná nebo rezerva nemá na intenzitu vliv, vrže pořád stejně a auto jede bez problémů. Nemá někdo podobnou zkušenost u této motorizace, jestli je to závada nebo běžný jev v zimních měsících? Je to sice VW Golf V 1.6 MPI 75kW BGU ale technika stejná jako v OII

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, cesta přes ČHS je opravdu do pěkného stoupáku, posledně jsem si ji vychutnal na 2 za dřevařema, nebylo možné je předjet.Naštěstí je to pro mě, kluka od Prahy, cesta v krásné krajině takže jsem se kochal a ani mě ta pomalá cesta nijak nemrzela.

to Stepa :Cesta z Jesenické strany je teďka hooodně na pikaču. Jsou tam už komplet hotové rozšířené úseky (asi dva pruhy pro stoupání a jeden pruh pro klesání) s dobrým asfaltem ale pak jsou tam ještě nedodělané původní úseky staré cesty a to je hotová tragedie... Od bagrů a buldozéru je ten asflat už tak doníčený, že i se Scautem bych se tam už polamu bál jet. Být tebou tak s RSkou bych jel radši přes Ramzovou, pokud se chceš podívat do Jesu.

to Rosta1.8 :Jinak jo na pokochání to je v létě i v zime krásná cesta, pokud je pěkné počasí. A v zimě pokud to chytneš, že jsi rychlejší než zdejší debilní cestáři se svoji posranou solí, tak se tam parádně jezdí rally, hlavně na šumperké straně do těch vraceček. To nemá chybu, každou zatáčku na ručáká, jen sníh lítá od kol... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Rosta1.8 :Jinak jo na pokochání to je v létě i v zime krásná cesta, pokud je pěkné počasí. A v zimě pokud to chytneš, že jsi rychlejší než zdejší debilní cestáři se svoji posranou solí, tak se tam parádně jezdí rally, hlavně na šumperké straně do těch vraceček. To nemá chybu, každou zatáčku na ručáká, jen sníh lítá od kol... lol

Já vím v zimě jsem dostal od místních radu, kdyby mě zastihlo silné sněžení a nedařilo se mi auto ubrzdit, opřít bok auta o sněhovou barieru a takto ho přibrzdit abych stačil zpomalit před vracečkou a nevlítl do lesa.Naštěstí jsem tento manévr nepotřeboval ale měl jsem o čem přemýšlet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som konečne vyrazil mimo Ba asi tak 800 kilákov a vida, spotreba bola (skutočná podľa tankovania) 7,2 l/100. Mal som aj nosič so 4-mi lyžami a nešiel som rychlejc jak 120. Tak ono sa to dá a mal som aj úseky za 5,5 ale zopár zácp mi to nadvihlo. Bude to fakt len tým kde a ako jazdíš :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som konečne vyrazil mimo Ba asi tak 800 kilákov a vida, spotreba bola (skutočná podľa tankovania) 7,2 l/100. Mal som aj nosič so 4-mi lyžami a nešiel som rychlejc jak 120. Tak ono sa to dá a mal som aj úseky za 5,5 ale zopár zácp mi to nadvihlo. Bude to fakt len tým kde a ako jazdíš :feve:

A co máš za motor? 1.6 MPI či FSI?

Editováno: , autor: Rosta1.8
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim, ze Tvoja spotreba je normalna. Mam sice O1 Combi, ale rovnaky motor. Spotreba v meste v lete cca 7 a v zime okolo 8, ale pri posuvacke v kolone to taha kludne aj na tych 10 - do prace to mam len 5km, takze to nestihnem ani poriadne zahriat, preto je to mozno trochu skreslene a spotreba vyssia. Inak mimo mesto pri pohodovej jazde za 5,5 (podla PP 5,1)...

je to tak O1 zerou min nez O2 , s tim samym motorem 1,6 MPI 75kW

pry O1 da 200km/h s 1,6 MPI a ta moje O2 to sotva s 1,6 MPI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na tu maximálku bych moc nekoukal, on to každej (to jsem asi přehnal, ale hodně lidí) rád měří z mírnýho kopečka, takhle bych i já moh tvrdit jak mi to jede 215km/h

190 sem tam mel z kopce na chvilku a motor byl u cervenyho na otackach. Tak na to prdim, ale on tvrdil kdyz O1 s 1,6 MPI 75kW toci 200 takze s rezervou berme 180 tak ma aktualni spotrebu kolem 11-12. Mozna to zaokrouhli moc dolu si myslim. Me by brala tak 14 litru u O2.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jel s mojí starou O I. 1.6 MPI 75 kW nejvíc 185 km/h... teda tenhle údaj byl na tacháči... jinak tu spotřebu máš dost drsnout... ale jestli vidím dobře, tak máš zase Combi že? podle té spotřeby co píšeš, když to srovnám s tím mým dvoulitrem FSI 4x4, tak mě to bere řádově o litr víc... čekal bych větší rozdíl... s O I. jsem jezdil město pod 10 l... dost záleží na stylu jízdy imo! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...