Květen 20, 200916 r Karlosi tys mi psal skrz tu diagnostiku že? Když se domluvíme a pak dojedeš někdy k nám, můžu ti to ukázat osobně, ale momentálně je O II v servise, tkaže pokud si počkáš,, rád pomohu.
Červen 11, 200916 r jééé dlouho jsem sem nekoukl ale díky za nabídku. Diag mám už udělanou, klapku nastavenou a nebyl žádný problém ... Autí už máš doma? fotečku by jsi mi neudělal jen tak ze zájmu bych to shlédl. Navíc teď jsme koukal že 1.6MPI v OII nemá váhu vzduchu? nebo kam ji soudruzi přemístili??? díky
Červen 11, 200916 r Karlosi: no přijde mi, že nám z auta v motoru ty věci normálně mizí pokaždý když otevřem kufr, tak se mi nějak zdá, že tam je čím dál víc místa.. Momentálně už je zase v servise no takže jak ji budu mít, tak vyfotím Tak přímo o váze vzduchu se v DP nic nepíše.. že by nebyla?
Červen 11, 200916 r taky mě přišlo že už ji asi odbourali ... u všech aut je váha těsně za vzduchovým filtrem kde má největší smysl něco měřit a u OII už tam není ... ale to vůbec neva spíš naopak, co tam není nemůže se vy... co autí trápí? to nalítáš 30tis za měsíc že jsi furt na garančkách? na fota se těším, zkus udělat i detail jak vypadá dostupnost svíček. Já se chystám na výměnu a bez sundání sání to podle mě nejde. a do toho se mi teda vůůůbec nechce. Máš nějakou zkušenost s výměnou? Dám to asi do servisu, v Hradci je servis AutoTechnikUnger a tam jsou super lidi. Je možná účast při opravě tak aspoň shlédnu jak to dělají a budu mít jistotu že opravud všechny 4 svíčky vymění a za ty správné Upraveno Červen 12, 200916 r od KarlosTDi
Červen 11, 200916 r 30tis nemám ani najeto ale momentálně do auta pršelo.. a to doslova tak kluci hledaj kde co jak a čím.. Ono to tam furt je pro nějaký volovinky.. do toho přestal jít tempomat.. teda on jede (ale jednou za celou jízdu) a to ještě dle nálady. VYfotím jak to budu mít u sebe Myslím, že svíčky ještě dlouho měnit nebudu, jinak s přítomností u auta při servisce mi nedělali zatím problém ani nikde v autorizáku
Červen 25, 200916 r Mam takovy dotaz, jak jsem tu jiz jednou psal, bratr ma tento motor, v tuto chvili ma najeto 5500km a rozsvitila se mu ikonka oleje, musel dolit vice jak pul litru, ovsem rikal mi ze se na to dival kdyz to auto dovezl nove tak ze to bylo pod pulkou mezi ryskami. Sledujete nejaky unik oleje u tohoto motoru? Me se to zda dost divne, protoze napr. u me 1,8TSi mam prave najeto 30t a neztratila se ani kapka.
Červen 25, 200916 r Já ho mám a nedávno jsem musel zase litr dolít.. Teda spíš servis, páč po cca 7tis km se rozsvítila ikonka, dolili a je pokoj, do další servisky věřím. Mezi serviskama doplnuju tak ten litr, což by sedělo. Není to asi únik, už jsem si zvykl. Sice hodně lidí, říká, že to není "normální" pokud tomu člověk nedupe.. ale vzhledem k tomu, že to jezdí většinou dálnice, tak to prostě sedí a je to tak. Jak jsem psal, zvykl jsem si a nehledal bych v tom nic špatného. Pokud by to bylo víc, pak by někde mohla být chybka..
Červenec 1, 200916 r Jo tyhle mpíčka olej žerou, to je známá věc nijak extrémně ale něco málo spapají. Já dolil během prvních 10000km půl litru, teď už jsem nedolíval neb je to v normě.
Červenec 1, 200916 r TAk dneska D1 za 8,5/100 celkem dost.. na to že jsem jel sám, nenaložený.. Prům rychl přesně nevím, ale jel jsem cca 110 v průmětu řekněme (špičky 150tacho, ale z kopečka i 100tacho - bez plynu..).
Červenec 2, 200916 r Já teda žádný úbytek oleje nepozoruju.... najeto 66666 km.... hele Dedacku, ty kola v ico máš na autě??? Jinak snímač teploty a tlaku vzduchu, v motoru samozřejmě je... nachází se v horní části sacího potrubí těsně před "rozparožením" za škrtící klapkou... i když ano, nejedná se o snímač množství nasávaného vzduchu, tedy tzv. váhu.
Červenec 2, 200916 r TAk dneska D1 za 8,5/100 celkem dost.. Všiml jsem si, že na spotřebě se může dost podílet i vítr. Jednou jsem jel se dvěma koly (cyklo) na střeše, průměr asi 70 km/hod., auto netáhlo a měl jsem spotřebu vyšší snad o 3 l (možná necelé). Ale pak jsem zjistil, že foukal protivítr, asi 80 km/hod. … no a když sečteš 70+80= 150 km/hod. tak ta spotřeba odpovídá.
Červenec 2, 200916 r Mam tento motor, a najazdene 62tkm . Ani raz som olej nedolieval . Interval vymeny QG1 (30tkm alebo 2 roky) . Tip oleja: Castrol Edge 5W-30 http://olejposta.sk/r_2188.html Upraveno Červenec 2, 200916 r od Carlito
Červenec 2, 200916 r Všiml jsem si, že na spotřebě se může dost podílet i vítr. Jednou jsem jel se dvěma koly (cyklo) na střeše, průměr asi 70 km/hod., auto netáhlo a měl jsem spotřebu vyšší snad o 3 l (možná necelé). Ale pak jsem zjistil, že foukal protivítr, asi 80 km/hod. … no a když sečteš 70+80= 150 km/hod. tak ta spotřeba odpovídá. TY to máš pravdu, to mě ani moc nenapadlo.. ale spíš to bylo deštěm, pršelo celkem dost a jak je mokrá vozovka a doslova to teče po silnici, tak mě přijde, jak kdyb to jelo ztuha a samo to taky pěkně papá no Ale s tím větrem dobrý poznatek Tom: neeeeeee, ale bral bych je hned jsou z jednoho závodního specíálu Seat, ladí perfektně k auto a když to jede těch 200, tak je to fakt krása ale cena je někde v nebeských výšinách
Červenec 2, 200916 r Voda na silnici je obrovsky odpor, staci si vjet v rychlosti do kaluze a hned ucitite jak vas to krasne zpomali. Takze pri desti a obzvlaste pri velkych prehankach kdy je na silnic hodne vody bude spotreba urco stoupat.
Červenec 2, 200916 r add dolejvání olejeu u MPI... na přdchozí O I 1.6 MPI 75 kW jsem dolejval do 60 tis. asi litr a půl oleje... auto mělo prodloužený interval... add spotřeba ... co se týče spotřeby, tak jsem jezdil dlouhodově za 7,4 l a dával jsem tomu co to dalo... co se týče spotřeby za deště, tak tam mi to teď u FSIčka jde o litr nahoru.. halt je to velký odpor a protivítr to samé i víc litříků navíc... prostě je to logické, motor musí vytvořit větší výkon, aby překonal odpor způsobený těmito nepříznivými vlivy... ufff... add louže... dneska jsem si po bouřce projel na Štrbském plese na parkovišti luxusní louži... voda stříkala snad tři metry vysoko... paráda! stříkající voda od kol je prostě sexy!
Červenec 6, 200916 r Jakej si myslite ze je lepsi volit motor TDI nebo TSI?? o spotrebu mi nejde. Spis o chod motoru a jeho zaber
Červenec 20, 200916 r Chtěl bych se zeptat MPIčkařu co mají za měrku oleje?V návodu je žee MPI má měrku číslo 1 ale v autě je měrka na FSI číslo2...jestli je tam špatná tak mě to bude asi blbě ukazovat hladinu oleje ne?
Červenec 20, 200916 r Když zapnu klimu, tak citím drobný cuknutí, ale připadá mi, že to jede plus mínus stejně. Mám ji navíc chiplou, ale řekl bych že v tom to nebude. V meste klimu na spotrebe poznam, ale vonku to ma nepozorovatelny vplyv. Klimu mam automaticku. U manualnej to moze byt inak.
Červenec 20, 200916 r V meste klimu na spotrebe poznam, ale vonku to ma nepozorovatelny vplyv. Klimu mam automaticku. U manualnej to moze byt inak. Já mám taky č.2
Červenec 20, 200916 r Já mám taky č.1 možná to je od MR.. A jak tak koukám, mám i stejnej rok výroby jak Lancelot ale podle mě nejde o nic zásadního Naopak si můžete říkat, že máte třebas "další generaci" motoru navrženého z FSI Upraveno Červenec 21, 200916 r od dadacek
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.