krysolet007 Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 to je nějaký omlazený motor ta 1.6mpi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 Vzhledem k tomu,že je to motor z nové konstrukční řady EA 211,tak bych řekl,že ne. Měla by to být nová konstrukce. Ale jestli se objeví ve škodovkách,nemám zdání (pokud je mi známo,tak zatím není v žádném koncernovém voze). Z této řady se zatím u škodovky používají motory 1.0 MPI (Citigo) a 1.2 TSI,1.4 TSI v OIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schneefall Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 Hmmm no uvidíme jak na tom ty nové TSIčka budou, třeba budou v pohodě.Na nové vozidlo nemám, takže spoléhám na ojetiny, u kterých jdou veškeré opravy na vlastní triko, takže nezbývá než sledovat poznatky od současných majitelů :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Chcem sa spytat vyriesilo sa nieco s tym ked sa auto rozbieha ide ako slimak nad 2500 otacok ako by si ho kopl do riti ,,,, ten rozjazd je neplynuly ci si musim nato len zvyknut.... ked ho rozbehnem potom uz ide ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 19. Únor 2013 Sdílet Vloženo 19. Únor 2013 Jestli máš na mysli ten turbo efekt na druhém rychlostním stupni při 2500ot...pak bych řekl že to bude vlastnost elektroniky pedálu a nevím proč to tam je. A zajímalo by mě, jestli to mají i novější motory s Euro5. viz http://forum.skodahome.cz/topic/8948-16-mpi-75-kw/page__view__findpost__p__1666169 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 19. Únor 2013 Sdílet Vloženo 19. Únor 2013 mna by skor zaujimalo ako sa toho zbavit vsak motor ma ist s vykonom priamoumerne s pedalom ci je vykonny alebo menej vykonny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
takamine Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Mam octavii combi tour 2 novou asi 3 mesice a zadny turboefekt nepozoruji. Pri startu a mrazech bez jedineho zavahani krasne dynamicky zrychluje. Se spotrebou jsem zatim kolem 8 litru 80% mesto kratke jizdy a zbytek okresky. Motor je fakt potichoucky a auto topi do 10 minut coz je supr. Zatim absolutni spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 TO je zaujmave zeby to bolo softom aky mas kod motora ?.Ja mam rv2010 zatial spokojny az na ten turboefekt ..dal som namontovat plyn a dufam ze budem len jazdit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
takamine Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 (editace) Auto je vyrobeny 11.6.2012. Euro 5. Kod motoru najdu presne kde? V technicaku jsem ho nenasel. Je jen nekde na motoru? Editováno: 23. Únor 2013, autor: takamine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan.k Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 Já mám octávku od srpna,a abych řekl pravdu,tak s motoru jsem trošku zklamaný,Máme doma ještě polo 1.2 htp a od prvního až do čtvrtého převodového stupně dá polo octávce na prdel na 5tku je octavka silnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
takamine Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 Ja jsem zase s motorem moc spokojeny. Auto je krasne zivy. Prvnich 3000 km nebyla uplne pruzna pri rojezdech ale pak si to nejak vsechno sedlo a je pekne dynamicka. A to mam zatim vyzkousenou jen na zimnich kolech. Mam jeste fiestu 1.2 atmosferu a to se neda srovnat, fiesta je o dost linejsi. Pak mame jeste golfa 1.8 atmosferu 66Kw a ten je priblizne stejny (co se tyce dynamiky), je ale horsi na petku a o neco lepsi na rozjezd protoze je lehci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Auto je vyrobeny 11.6.2012. Euro 5. Kod motoru najdu presne kde? V technicaku jsem ho nenasel. Je jen nekde na motoru? Typ motoru je uvedený v technickém průkazu..stačí hledat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Kéž by jeden benzínový motor bez turba zůstal... Ale chtělo by to větší výkon (aspoň papírových cca. 85 kW) Hezky vytočit směrem ke kilowattům Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
takamine Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 (editace) V technicaku je BSE vyrobce Audi AG Ingolstadt SRN, ale to asi moc nepomuze. Snad na motoru je vice. Podivam se. Editováno: 24. Únor 2013, autor: takamine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 BSE je typ motoru..co k tomu ještě dál chceš najít? Na motoru maximálně najdeš ještě jeho číslo, které se dnes v registru vozidel neeviduje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Ja mam presne ten isty ale EU4 BSE len s neziaducim efektom skoda ze zatial sa nikto nevyjadril ci sa da nieco s tym robit .Mam este fabiu 1,4 ta ide pekne za plynom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 U tohoto motoru jsou upřednostněny emise před kultivovaným chodem..tzn. např. občas vynechá některý válec, aby se emisemi vešel do limitů. To je patrné při volnoběhu, kdy je zřejmé občasné "zadrhnutí". Jinak by asi na EU4 už neprošel..tedy s tím asi moc dělat nepůjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 to skubnutí zpusobuje egr ventil pokud ho mate vypina se az od 3000ot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 EGR ventil tam je, ale nic to nemění na tom, že i dle diagnostiky při chodu motoru se ukazuje, že občas vynechávají jednotlivé válce. Jev běžný a znatelný jen u volnoběhu, kdy je to poznat, při jízde to poznat není. Je to prostě kvůli emisím, aby motor vyhověl na EU4 a tak je toto nadřazeno plynulému chodu motoru. Nic víc v tom není. EGR ventil motorem neškube ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
takamine Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 re Jirik.DC Zajimavy je ze u me Euro5 zadne skubnuti neni a volnobeh jde uplne normalne bez jakehokoliv vynechavani. EGR ventil bych tam taky nemel mit. Skoda ze rozdil mezi motory s Euro5 a Euro4 typove nerozlisuji, proste je to BSE. Jediny co se vi ze ma Euro5 dve Lambda sondy. Docela by me zajimali rozdili v ECU , myslim momentova pedalova a hlavni momentova mapa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Tak BGU v mém MR2005 má také dvě lambda sondy. Co máš za emisní normu zapsanou v TP? Mám za to, že 1,6 MPI už na EU5 nedosáhly, proto se přestaly používat. Jinak o tom nepatrném "zaškobrtnutí" znatelném na volnoběh jsem tu i na druhém fóru četl už před lety..a je to OK ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
takamine Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Ve velkym technicaku mam ze motor splnuje Euro5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Co máš v TP konkrétně uvedeno v kolonce směrnice EHS/ES? určitě tam není napsané EURO5 ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pionyr Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 Ve velkym technicaku mam ze motor splnuje Euro5 Též mám uvedenou normu EURO 5, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 Co za MR, a koupeno v Čechách? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.