Únor 4, 201312 r Vzhledem k tomu,že je to motor z nové konstrukční řady EA 211,tak bych řekl,že ne. Měla by to být nová konstrukce. Ale jestli se objeví ve škodovkách,nemám zdání (pokud je mi známo,tak zatím není v žádném koncernovém voze). Z této řady se zatím u škodovky používají motory 1.0 MPI (Citigo) a 1.2 TSI,1.4 TSI v OIII.
Únor 4, 201312 r Hmmm no uvidíme jak na tom ty nové TSIčka budou, třeba budou v pohodě.Na nové vozidlo nemám, takže spoléhám na ojetiny, u kterých jdou veškeré opravy na vlastní triko, takže nezbývá než sledovat poznatky od současných majitelů :-)
Únor 18, 201312 r Chcem sa spytat vyriesilo sa nieco s tym ked sa auto rozbieha ide ako slimak nad 2500 otacok ako by si ho kopl do riti ,,,, ten rozjazd je neplynuly ci si musim nato len zvyknut.... ked ho rozbehnem potom uz ide ok
Únor 19, 201312 r Jestli máš na mysli ten turbo efekt na druhém rychlostním stupni při 2500ot...pak bych řekl že to bude vlastnost elektroniky pedálu a nevím proč to tam je. A zajímalo by mě, jestli to mají i novější motory s Euro5. viz http://forum.skodahome.cz/topic/8948-16-mpi-75-kw/page__view__findpost__p__1666169
Únor 19, 201312 r mna by skor zaujimalo ako sa toho zbavit vsak motor ma ist s vykonom priamoumerne s pedalom ci je vykonny alebo menej vykonny
Únor 22, 201312 r Mam octavii combi tour 2 novou asi 3 mesice a zadny turboefekt nepozoruji. Pri startu a mrazech bez jedineho zavahani krasne dynamicky zrychluje. Se spotrebou jsem zatim kolem 8 litru 80% mesto kratke jizdy a zbytek okresky. Motor je fakt potichoucky a auto topi do 10 minut coz je supr. Zatim absolutni spokojenost.
Únor 23, 201312 r TO je zaujmave zeby to bolo softom aky mas kod motora ?.Ja mam rv2010 zatial spokojny az na ten turboefekt ..dal som namontovat plyn a dufam ze budem len jazdit.
Únor 23, 201312 r Auto je vyrobeny 11.6.2012. Euro 5. Kod motoru najdu presne kde? V technicaku jsem ho nenasel. Je jen nekde na motoru? Upraveno Únor 23, 201312 r od takamine
Únor 23, 201312 r Já mám octávku od srpna,a abych řekl pravdu,tak s motoru jsem trošku zklamaný,Máme doma ještě polo 1.2 htp a od prvního až do čtvrtého převodového stupně dá polo octávce na prdel na 5tku je octavka silnější.
Únor 23, 201312 r Ja jsem zase s motorem moc spokojeny. Auto je krasne zivy. Prvnich 3000 km nebyla uplne pruzna pri rojezdech ale pak si to nejak vsechno sedlo a je pekne dynamicka. A to mam zatim vyzkousenou jen na zimnich kolech. Mam jeste fiestu 1.2 atmosferu a to se neda srovnat, fiesta je o dost linejsi. Pak mame jeste golfa 1.8 atmosferu 66Kw a ten je priblizne stejny (co se tyce dynamiky), je ale horsi na petku a o neco lepsi na rozjezd protoze je lehci.
Únor 24, 201312 r Auto je vyrobeny 11.6.2012. Euro 5. Kod motoru najdu presne kde? V technicaku jsem ho nenasel. Je jen nekde na motoru? Typ motoru je uvedený v technickém průkazu..stačí hledat
Únor 24, 201312 r Kéž by jeden benzínový motor bez turba zůstal... Ale chtělo by to větší výkon (aspoň papírových cca. 85 kW) Hezky vytočit směrem ke kilowattům
Únor 24, 201312 r V technicaku je BSE vyrobce Audi AG Ingolstadt SRN, ale to asi moc nepomuze. Snad na motoru je vice. Podivam se. Upraveno Únor 24, 201312 r od takamine
Únor 24, 201312 r BSE je typ motoru..co k tomu ještě dál chceš najít? Na motoru maximálně najdeš ještě jeho číslo, které se dnes v registru vozidel neeviduje.
Únor 24, 201312 r Ja mam presne ten isty ale EU4 BSE len s neziaducim efektom skoda ze zatial sa nikto nevyjadril ci sa da nieco s tym robit .Mam este fabiu 1,4 ta ide pekne za plynom
Únor 24, 201312 r U tohoto motoru jsou upřednostněny emise před kultivovaným chodem..tzn. např. občas vynechá některý válec, aby se emisemi vešel do limitů. To je patrné při volnoběhu, kdy je zřejmé občasné "zadrhnutí". Jinak by asi na EU4 už neprošel..tedy s tím asi moc dělat nepůjde.
Únor 24, 201312 r EGR ventil tam je, ale nic to nemění na tom, že i dle diagnostiky při chodu motoru se ukazuje, že občas vynechávají jednotlivé válce. Jev běžný a znatelný jen u volnoběhu, kdy je to poznat, při jízde to poznat není. Je to prostě kvůli emisím, aby motor vyhověl na EU4 a tak je toto nadřazeno plynulému chodu motoru. Nic víc v tom není. EGR ventil motorem neškube ;-)
Únor 24, 201312 r re Jirik.DC Zajimavy je ze u me Euro5 zadne skubnuti neni a volnobeh jde uplne normalne bez jakehokoliv vynechavani. EGR ventil bych tam taky nemel mit. Skoda ze rozdil mezi motory s Euro5 a Euro4 typove nerozlisuji, proste je to BSE. Jediny co se vi ze ma Euro5 dve Lambda sondy. Docela by me zajimali rozdili v ECU , myslim momentova pedalova a hlavni momentova mapa.
Únor 24, 201312 r Tak BGU v mém MR2005 má také dvě lambda sondy. Co máš za emisní normu zapsanou v TP? Mám za to, že 1,6 MPI už na EU5 nedosáhly, proto se přestaly používat. Jinak o tom nepatrném "zaškobrtnutí" znatelném na volnoběh jsem tu i na druhém fóru četl už před lety..a je to OK ;-)
Únor 24, 201312 r Co máš v TP konkrétně uvedeno v kolonce směrnice EHS/ES? určitě tam není napsané EURO5 ;-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.