Sagič Vloženo 16. Květen 2008 Sdílet Vloženo 16. Květen 2008 je to normalni taky sem se na to ptal nedavno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 16. Květen 2008 Sdílet Vloženo 16. Květen 2008 Ale ty nemáš klepocáka, u nafťáků tam opravdu ve 2500 otáčkách cvaká nějaké relátko. http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...&hl=cvakání uf, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.jezek Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Mně teda necvaká podle otáček, ale podle spojky. Šlápnu na spojku a po cca 0,3s "cvak". Pustím spojku a zase po chvlilince "cvak". Ale jen, dokud je motor studenej, po chvilce jízdy to už nedělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mifii Vloženo 23. Květen 2008 Sdílet Vloženo 23. Květen 2008 cvaka to relatko zhaveni dozkhavuje se studeny motor jeste behem jizdy.A kdyz se da vice otacek tak se to zhaveni vypne a pokud je jeste motor studeny a spadne to pod nejake otacky opet cvakne rele a zhavi.Je to cca 5km po startu-dle teploty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StandaK Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 A co takhle recirkulace spalin AGR? A taky mi to cvaká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pidaoctavia4x4 Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 (editace) Vždy jen při zapnutých světlách mě něco cvaká v palubní desce a poskakují stěrače. když světla vypnu hned to cvakání přestane.přerušovač to není ten už jsem vyměnil.Když dám dálkové také cvakání relátka přestane Editováno: 21. Září 2008, autor: pidaoctavia4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mireks111 Vloženo 26. Září 2009 Sdílet Vloženo 26. Září 2009 Prosím o radu po zapnutí a vypnutí klíčku mi něco cvaká pod palubkou při zapnutí špatně naskakuje budík palivoměru a otáčkoměr občas naskočí se spožděním,když čekám až to cvakání skončí a pak nastartuji vše běží narmálně.Dík za odpovědi. octavia 1.4 mpi rv 98. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladko1307 Vloženo 26. Září 2009 Sdílet Vloženo 26. Září 2009 Prosím o radu po zapnutí a vypnutí klíčku mi něco cvaká pod palubkou při zapnutí špatně naskakuje budík palivoměru a otáčkoměr občas naskočí se spožděním,když čekám až to cvakání skončí a pak nastartuji vše běží narmálně.Dík za odpovědi. octavia 1.4 mpi rv 98. Daj to na VAG ťažko to tak riešiť pokiaľ to nenapojíš na diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mireks111 Vloženo 27. Září 2009 Sdílet Vloženo 27. Září 2009 Daj to na VAG ťažko to tak riešiť pokiaľ to nenapojíš na diagnostiku Dík ale diagnostika neukazuje žádnou chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 27. Září 2009 Sdílet Vloženo 27. Září 2009 poslouchej, jestli to jde od relatek, nad pedalama Kdyz na kazdy sahnes, kdyz to cvaka, tak ucitis, jestli prepina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mireks111 Vloženo 27. Září 2009 Sdílet Vloženo 27. Září 2009 poslouchej, jestli to jde od relatek, nad pedalamaKdyz na kazdy sahnes, kdyz to cvaka, tak ucitis, jestli prepina. Ted to mám rozebraný cvaká to z palubky někde v budíkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 28. Září 2009 Sdílet Vloženo 28. Září 2009 v budikach zadne rele neni, je tam pouze repracek, cvakat by nemel, VAG zadnou chybu nepise? Budiky urcite nebudou zdravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mireks111 Vloženo 15. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2009 Ted to mám rozebraný cvaká to z palubky někde v budíkách Jenom pro doplnění když zapnu klíček tak palivoměr tak trochu škube u nuli a to trvá tak 30 sekund pokud nezačne ukazovat když nastartuji v době co cuká tak mi nejde otáčkoměr pokud očkám až naskočí palivoměr vše funguje normálně když auto chcípnu tak palivoměr opět cuká a to je to cvakání.Poraďte jak se toho zbavit a na kolik to vyjde dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
c1q Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 Tak sem se na to cvakani pri studenym motoru ptal v servise a tam mi rekli, ze nemuzou vedet vsechno pekna odpoved :-) tady to urcite nekdo vi..a nepovi..rek bych ze to bude neco, co setri motor pri vytoceni do vysokych otacek - tak aby se za studena moc nenamahal...je to tak...?? tak prosim...co to je...? Zdravim vsetkych,k tejto teme som to aj tu slusne presurfoval ale nepochopil z toho ake je riesenie problemu,to ze ked je vonku kosa tak spina(cvaka) rele zhavenia to chapem ale to pohasinanie svetiel je teda sposobene starou batt., nefunkcnym rele, zlym kontakto alebo to je skratka OK? Za pripadnu odpoved Dakujem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 (editace) k poslednimu prispevku: No to bych nevidel jako nejaky velky problem, udelaji ti to i svetla kdyz treba das dovrit okna kdyz uz jsou zavreny nez to elektronika odpoji, mozna treba vetsi zatez na kostrici spoj nekde bo tak, ale nic hroznyho to neni ... ale zajimalo by me taky to cvaknuti nad 2500 otacek :-) jestli treba nejaky dohrivani, kdyz to se zvysi prutok paliva do motoru? ze by to nemuselo stacit dohrivat bezne, netusim, asi neco co ma vetsi odber, zhavice v nafte? dela to i u benzinu? nebo jen u nafty? kdyz nikdo nevi, tak me napada zjistovat co je pod palubkou za relatka a nebo hold postupne pripojit nejakou treba ledku na kazdy relatko a zkusit na kterym to je ... podle me to bude nejaky zhaveni nebo tak, pac svetla nepobliknou pri pul amperovy zatezi a pokud nekomu jo, tak by to mel resit :-D Editováno: 20. leden 2010, autor: PatrickE3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 To cvakaní se tu resilo uz mockrat, jenom ja jsem to tu psal minimalne 3x. Takze hledat ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 Dobre reknu vam to... je to... chvilka napeti... jeste chvilku... dozhavovani ;-) kdyz je motor studeny a ma do 2500ot, tak se jeste zhavicima svickama dozhavuje a jakmile prekroci 2500ot tak se zhaveni vypne, stejne tak se vypne pokud teplota motoru dosahne urcity hodnoty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
c1q Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Tomina to vsetko som pochopil a dokonca hned,ja som riesil preblikavanie svetiel ,viem ze sa to deje v case ked je to rele zopnute resp. ked este auto potrebuje dozhavovat ale neviem ci to je OK , je normalne ,ze mi blika osvetlenie pristrojovky a svetla detto. .Myslim ,ze k tejto teme si tu niekde napisal aj " S kontak" , mam tomu chapat tak ze mam niekde hladat zly kontakt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Pokud ti behem zahrivani motoru, cvaka rele v zavislosti na otackach a k tomu ti vzdy pohasnou svetla a podsviceni tak je to normalni. Zhaveni ma dost velky odber a alternatoru chvilku trva nez se nabudi a zacne opet vyrabet dostatecne velky proud, ktery je potreba pro napajeni spotrebicu vcetne zhavicich svicek, no a tu chvilku co neni altik dostatcne nabuzen, vyrabi maly proud a to ma za nasledek snizeni napeti v siti coz se projevuje tim pohasnutim. Nekomu to dela vic nekomu min, nicemu to neskodi, zavisi to na kvalite a stavu baterie(castecne vykryje napetovy pokles) ale i na jinych drobnostech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
c1q Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Dakujem za odpoved. V mojom pripade sa ale alternato asi nenabudi vobec lebo to blika stale,normalene si idem ,mam napr. 2000ot. a blikam si,tak ze sa nejedna o to prebliknutie ako to robi napr. pri dovreti okien alebo zopnuti rele, cele to skonci nad 2500ot. alebo po zohriati motora cize ked prestane dozhavovat. Rele zhavenia som pre istotu menil a batt. detto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
c1q Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 vyriesene,bol to regulator napetia- alternator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.