Přejít na obsah

podtacanie motora


milger

Doporučené příspěvky

a ake je to HTP 6ventil ci 12ventil ? podla mna vseobecne by sa motor nemal podtacat. tu tohto motora si treba uvedomit ze je to maloobjemovy motor ktoremu jazda v nizsich oatckach nerobi dobre. treba si uvedomit ci je to kratkodobe alebo dlhodobe. vidim ze si novacich nabuduce skus pouzit funkciu hladat lebo toto uz tu bolo a je popisane tam by si sa dozvedel.

inak skus si toto pricitat je tam pisane aj o vytacani a podtacani motora:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=5942

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim!

Celkom by ma zaujimali nazory na otazku, ci skodi dnesnemu modernemu motoru /1.2HTP, vstrekovanie riadi elektronika/ podtacanie? T.j. povedzme jazda na 1500-2000 otackach, na 1/4 plynu.

1. jazda na otackach 1500 az 2000ot nieje na skodu pokial tak nejazdis 90% casu.

2. ak na tych otackach iba udrzujes nadobudnutu ryclost nevidim v tom problem

3. nesmies z tych otacok akcelerovat (maximalne vlazne, ale ozaj vlazne, aj ked je fakt lepsie podradit hlavne z V.-tky na IV. ci zo IV.-ky na III) aj to iba po rovine

4. pokial si plne nalozeny tak minimum je 2000ot

5. pokial ides do kopca tak podla zatazenia a intenzity stupania treba jednoznacne podradit o jeden ci dva stupne urcite

Jazdu v tychto otackach vyuzivam ked iba udrzuje rychlost, pripadne na dole-kopec. Velzmi zriedkakedy z tych otacok akcelerujem (ked aj tak vlazne a s citom), vacsinou vsak podradim (podla situacie).

Jazda v tychto otackach na I ci na II ak su nutne (kolona a pod) proste nema cenu riesit, lebo ked musis tak musis

Dlhodobo 2000ot nieje problem (ale s citom)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1500 je hodne málo, tie vibrácie motora cítiť aj v sedačke. Akcelerácia z týchto otáčok je hodne problematická na vyšších prevodových stupňoch. Pod 2000 otáčok jazdím jedine na 1. a 2. stupni pri pohýňaní, inokedy radšej podradím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1500 je hodne málo, tie vibrácie motora cítiť aj v sedačke. Akcelerácia z týchto otáčok je hodne problematická na vyšších prevodových stupňoch. Pod 2000 otáčok jazdím jedine na 1. a 2. stupni pri pohýňaní, inokedy radšej podradím...

naprosto souhlasím, nejraději se 12V cítí okolo 3000 ot., pod 2000 ot. rozhodně nééé

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...