Přejít na obsah

Problém s 360° kamerou


126dano126

Doporučené příspěvky

Zdravím. Mám problém s 360° kamerou na škoda superb 2022. Není to permanentná chyba. Objavuje sa len raz za čas. Ale začína mi to vadiť. Neviete kde môže byť problém? Niekedy mi napíše že kamera není k dispozícii a nejde vôbec. Inokedy len stmavnú ako možete vidieť na videu. 80% času funguje bez problémov.

 

 

 

 

Editováno: , autor: Ondra16V
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Ondra16V změnil název na Problém s 360° kamerou

Podobný problém mám taky a už se mi to táhne nějaký pátek. Buďto tmavý obraz, nebo rozpůlený obraz a nebo rozkmitaný apod. Byl jsem minulý týden v servisu a tam si stáhli nějaká data, že to budou řešit. Jednou jsem přijel do servisu, obraz na kameře tmavý, technik byl na place, ale telefonoval a kouřil tak jsem chtěl počkat. Jenže synek praštil do sedadla spolujezdce a obraz naskočil do normálu, takže nic. Zatím to řeším podobně, když je tmavý obraz praštím do sedačky jednou nebo vícekrát a někdy se to opraví (také je možné bouchnout dveřmi). Videa závady jsem již natočil a předal do servisu. Rád bych měl vyřešeno do konce záruky, mám 06/20. Jestli máš rok 2022 tak máš ještě platnou záruku. Takže nafotit, natočit video a šup s tím do autorizáku, ať se smekají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Mira96 napsal:

Podobný problém mám taky a už se mi to táhne nějaký pátek. Buďto tmavý obraz, nebo rozpůlený obraz a nebo rozkmitaný apod. Byl jsem minulý týden v servisu a tam si stáhli nějaká data, že to budou řešit. Jednou jsem přijel do servisu, obraz na kameře tmavý, technik byl na place, ale telefonoval a kouřil tak jsem chtěl počkat. Jenže synek praštil do sedadla spolujezdce a obraz naskočil do normálu, takže nic. Zatím to řeším podobně, když je tmavý obraz praštím do sedačky jednou nebo vícekrát a někdy se to opraví (také je možné bouchnout dveřmi). Videa závady jsem již natočil a předal do servisu. Rád bych měl vyřešeno do konce záruky, mám 06/20. Jestli máš rok 2022 tak máš ještě platnou záruku. Takže nafotit, natočit video a šup s tím do autorizáku, ať se smekají.

Bohužiaľ záruka skončila kvôli najazdeným KM 😀 Osobne si myslím že to bude chyba softwaru. Opraviť chybu kamery buchnutím do sedačky ma pobavilo 👌😆 Vyskúšam. Skúsim napísať aj na zahraničné fóra. Keď niečo zistím dám vedieť. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je smůla 😞, teď to máš celé na krku (v peněžence). V týdnu budu kontaktovat svůj servis, takže uvidím a dám vědět. S tím úderem do sedačky bych to viděl spíše na nějaký problém s kabelem. A když jsem byl naposledy ve Strakonicích, tak mi Ferda říkal, že tam mám starý SW.

PS: A občas se mi stává, když jedu 140 km/h tak se mi objeví na displeji nápis, že kamerový systém není dostupný. No nevadí, nepotřebuju ho, ale když pak chci zacouvat tak kamera nefunguje.

20230521_135919.JPG

Editováno: , autor: Mira96
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 hodinami, Mira96 napsal:

Podobný problém mám taky a už se mi to táhne nějaký pátek. Buďto tmavý obraz, nebo rozpůlený obraz a nebo rozkmitaný apod. Byl jsem minulý týden v servisu a tam si stáhli nějaká data, že to budou řešit. Jednou jsem přijel do servisu, obraz na kameře tmavý, technik byl na place, ale telefonoval a kouřil tak jsem chtěl počkat. Jenže synek praštil do sedadla spolujezdce a obraz naskočil do normálu, takže nic. Zatím to řeším podobně, když je tmavý obraz praštím do sedačky jednou nebo vícekrát a někdy se to opraví (také je možné bouchnout dveřmi). Videa závady jsem již natočil a předal do servisu. Rád bych měl vyřešeno do konce záruky, mám 06/20. Jestli máš rok 2022 tak máš ještě platnou záruku. Takže nafotit, natočit video a šup s tím do autorizáku, ať se smekají.

Aj mne raz za čas napíše že kamerový systém není k dispozícii. Aj podľa tvojej fotky vidím že máme na 100% rovnaký problém. Som v zahraničí a riešiť to môžem až za 4 týždne. Tak ak zistíš problém a napíšeš mi ho budem ti veľmi vďačný 🙏 Dúfam že to LACNO opravíme 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 5 týdny později...
V 20. 10. 2024 na 22:05, 126dano126 napsal:

Dúfam že to LACNO opravíme 😀

Takže posun s kamerou v mém případě následující:

Poslali ze servisu data do Boleslavi a má se provést restart infotaimentu do továrního nastavení, nepřipojovat telefon přes Bluetooth a vyzkoušet kameru. Tak to o víkendu provedu a uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Škoda servise mi spravili diagnostiku. Nezistili žiadnu poruchu. Myslia si že to môže spôsobovať batéria. Vraj keď trochu klesne napätie tak to ovplyvnuje elektroniku v celom aute. Nová batéria + naprogramovanie batérie stojí viac ako 200€. Ale odmietol som to, keďže batéria má len necelé 3 roky. Dal som si ju premerať vo firme ktorá sa zaoberá predajom a výmenou autobaterii. Vraj je v poriadku. Tak neviem 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak restart minulý víkend proveden, obraz kamery zatím v pořádku i s připojeným telefonem přes BT.

Avšak obdržel jsem jinou "prémii" - po restartu se nemůžu registrovat jako hlavní uživatel. Bych se z toho po...l, bude se to řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...