Publikováno Prosinec 8, 2024Pro 8 Zdravím pánové, dokážete někdo poradit k problému, který trvá několik měsíců? Za jízdy u malého zatížení motoru, nižší otáčky, cca 1500, denní jízdy do práce okolo 17 km. Odhadem 1x za 10 dnů, nastane u zahřívaného, někdy už téměř zahřátého motoru zacukávání motoru s tmavším kouřem z výfuku. S následným přidáním plynu, plné zatížení motoru a zvýšení otáček 2000 a více, tento problém zmizí. Po snížení otáček se problém opět vrátí, na cca 2-3 km jízdy. Následuje cca 10 dní bez problému. Motor s DPF, najeto téměř 260 000 km. Diagnostika bez chyby. Děkuji za pomoc, než půjde auto do servisu. Upraveno Prosinec 8, 2024Pro 8 od Pavel1963
Leden 24Led 24 Díval jsi se kolik je zanesený DPF filtr přes diagnostiku? to vypadá, že ti možná regeneruje filtr ikdyž tam musí splnit pár kritérií, které v tvém případě jsou vyloučené díky nezahřátému motru a nízkých otáček, ale stekal jsem se také s tím, kdy se auto nastartovalo a regenerace probíhala okamžitě (zjistí se to přes diagnostiku, také podle vyšších otáček hrubšího chodu motoru(dunivý zvuk) a také tak, že během 2-5 minut byla teplota motru na 90 i s olejem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.