Pavel1963 Vloženo 8. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2024 (editace) Zdravím pánové, dokážete někdo poradit k problému, který trvá několik měsíců? Za jízdy u malého zatížení motoru, nižší otáčky, cca 1500, denní jízdy do práce okolo 17 km. Odhadem 1x za 10 dnů, nastane u zahřívaného, někdy už téměř zahřátého motoru zacukávání motoru s tmavším kouřem z výfuku. S následným přidáním plynu, plné zatížení motoru a zvýšení otáček 2000 a více, tento problém zmizí. Po snížení otáček se problém opět vrátí, na cca 2-3 km jízdy. Následuje cca 10 dní bez problému. Motor s DPF, najeto téměř 260 000 km. Diagnostika bez chyby. Děkuji za pomoc, než půjde auto do servisu. Editováno: 8. Prosinec 2024, autor: Pavel1963 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefs Vloženo 24. Ledna Sdílet Vloženo 24. Ledna Díval jsi se kolik je zanesený DPF filtr přes diagnostiku? to vypadá, že ti možná regeneruje filtr ikdyž tam musí splnit pár kritérií, které v tvém případě jsou vyloučené díky nezahřátému motru a nízkých otáček, ale stekal jsem se také s tím, kdy se auto nastartovalo a regenerace probíhala okamžitě (zjistí se to přes diagnostiku, také podle vyšších otáček hrubšího chodu motoru(dunivý zvuk) a také tak, že během 2-5 minut byla teplota motru na 90 i s olejem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.