THORIN Vloženo Čtvrtek v 08:17 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 08:17 Rád bych si na léto dodělal chlazení schránky před spolujezdcem, tak jako měla třeba OII, OIII, atd. Našel jsem na fóru pro Karoq že to již někdo dodělával, jsou tam i čísla dílů. Nevíte někdo, jestli by tyto díly pasovaly i do OIV. Jde hlavně o ventil, hadice asi nebude takový problém. Jestli máte někdo přístup do ETKY, třeba porovnat čísla pro tento ventil u jednotlivých modelů. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo Pátek v 13:54 Autor Sdílet Vloženo Pátek v 13:54 Takže jsem si dnes přivezl ventil a hadičku. Ventil pasuje bez problému, hadičku budu montovat až na jaře, v garáži nemám dost místa. Celková částka asi 800 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lasse Vloženo Pátek v 15:21 Sdílet Vloženo Pátek v 15:21 Musí existovat originál díly na Octavii IV. Já mám schránku před spolujezdcem chlazenou. Mám MR 2021. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VeteranChild Vloženo Pátek v 16:01 Sdílet Vloženo Pátek v 16:01 (editace) Jsou potřeba tyto dva díly: ventil 5E0 816 355 a hadice: 5E0 816 311. Žádná jiná verze těchto dílů evidentně neexistuje a dávaly se i do O4. Na zahraničním fóru je i hezký návod: Octavia 4 (NX) Glove Box Cooling Retrofit (briskoda.net). Editováno: Pátek v 16:02, autor: VeteranChild 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo Pátek v 17:50 Autor Sdílet Vloženo Pátek v 17:50 Evidentně jsou stejné díly použity i na Škoda Karoq, protože přesně tyto jsem si koupil podle fora o Karoqu. Tohle šetření opravdu nechápu, těch pár korun ve výrobních nákladech by jim za to opravdu neměly stát. Ve své OII mám chlazenou nejenom schránku před spolujezdcem, ale i pod loketkou uprostřed. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Virtim Vloženo Pátek v 18:13 Sdílet Vloženo Pátek v 18:13 Modelovy priklad. Octavie 3 bylo vyrobeno 2,5M ks x 800 Kc. Takze uspora nakladu by byla 2 000 000 000 Kc 🤑 V automotive se setri kazdy halir prave z duvodu mnozstvi vyrobenych aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo Pátek v 19:44 Autor Sdílet Vloženo Pátek v 19:44 Netroufnu si říct jaká je přesně výrobní cena dílů, za které já jako koncový zákazník zaplatím 800 Kč. Možná tak 50 Kč? Jasně že znám zákonitosti velikých čísel, ale tady také jde o jméno značky, nebo se snad pletu? O IV rozhodně není špatné auto, jinak bych si ji nekoupil, jenže tyto drobnosti jí dost sráží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VeteranChild Vloženo Sobota v 15:34 Sdílet Vloženo Sobota v 15:34 Za sebe můžu říct, že i když jsem chlazenou schránku v autě měl, skoro nikdy jsem ji reálně nepoužil. Takže proč nezrušit něco, co většina lidí ani nepostřehne? Naštěstí v tomto případě není problém s retrofitem. U mě je v tom hlavně ta psychologická schránka - něco, co byl do teď prakticky standard, je najednou pryč. A ano, cena těchto dvou dílů pro Škodovku ani náhodou nedosahuje 800, ale každá koruna se počítá. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.podzimek Vloženo Sobota v 16:53 Sdílet Vloženo Sobota v 16:53 Kdyby to dali za 1000-1500 jako příplatkovou výbavu, bylo by to super, no. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zzzzz Vloženo Pondělí v 06:34 Sdílet Vloženo Pondělí v 06:34 Je zajímavé do jedné věty vložit "Za sebe můžu říct" a "takže většina lidí ani neposthne" 🙂 Takže za sebe mohu říct, že chlazená schánka je pro mě veliký komfort po celé letní období neboť zvládá udržet nápoje vychlazené i na dlouhé trasy. Takže proč rušit něco, co většina lidí vnímá a chybějící prvek bere to jako krok zpět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VeteranChild Vloženo před 16 hodinami Sdílet Vloženo před 16 hodinami Možná jsem to mohl formulovat jinak, ale v jedné větě to určitě není. 🤔 Navíc ta druhá byla spíš řečnická otázka. 😉 Ze svého okolí znám, že spousta "běžných" uživatelů ani neví, že jejich auto něco takového má. Neříkám, že to není krok zpět a že nejde o užitečnou vychytávku, v rámci šetření ale tento krok smysl dává. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo před 15 hodinami Sdílet Vloženo před 15 hodinami Ideální je (když ta výbava jinak existuje) dát možnost příplatku. Jenže to by zas vypadalo v ceníku nelichotivě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo před 10 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 10 hodinami Tuto výbavu využiji jen několikrát do roka, typicky při delších jízdách v létě. Nedovedu si představit v letním horku popíjet vodu z Petky umístěnou v kapse ve dveřích. Proto je toto chlazení pro mě dost důležité. Naštěstí to půjde docela snadno dodělat. Kdyby se ve škodovce trochu zamysleli, tak by třeba mohli spojit položku třízónová klimatizace s chlazením odkládací schránky a bylo by to vyřešeno. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.