Kondy07 Vloženo Pátek v 13:15 Sdílet Vloženo Pátek v 13:15 (editace) Zdravím, poprosil bych o radu. Jedná se o vozidlo: Škoda Octavia 3 RS 2.0TDI DSG Najeto 180k Tankována pouze Verva. Vozidlo při jízdě většinou na dálnici z ničeho nic při sešlápnutí plynového pedálu začne škubat, když nohu z plynu sundám cukání přestane. Žádná chyba se při tomto nezobrazí ani na palubce při jízdě ani při napíchnutí na diagnostiku. Někdy mi vozidlo spadne do nouzového režimu přičemž se rozbliká žhavění, nic jiného se nerozsvítí, po zastavení vozidla vypnutí motoru a znovu nastartování žádná chyba nesvítí. První diagnostika ukázala chybu na 3 a 4 vstřikovací jednotce, kdy mi bylo v servisu sděleno, že vstřiky to v žádném případě nebudou, jelikož by to dělalo stále, a ne jednou za čas. Druhá diagnostika zase po nějakém čase ukázala toto: Chyba P029900 - regulace plnícího tlaku - regulační limit nedosažen - Přerušovaný/nesouvislý Chyba P029900 - Řízení plnícího tlaku - regulační mez nedosažena - Přerušovaný/nesouvislý Chyba P219500 - Lambda-sonda 1. řada válců - chudá směs - přerušovaný/nesouvislý Po prvním případu jsem vyměnil ve vozidle všechny filry + olej. Problém stále trvá, měl jsem to u více mechaniků a žádný zatím nedokázal přesně určit čím by to mohlo být na oko vypadají všechny součástky v pořádku. Dále již vyměněna Lambda sonda + nové turbo. Rád bych se zeptal, zda někdo neřešil stejný nebo podobný problém popřípadě jak to nakonec vyřešil. Předem děkuji za jakoukoli odpověď :)) Editováno: Pátek v 13:21, autor: Kondy07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo Pátek v 19:10 Sdílet Vloženo Pátek v 19:10 Podtlakove hadicky mas v poriadku? Pripadne tento ventil: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo před 2 hodinami Sdílet Vloženo před 2 hodinami Skúsil by som test, daj si do manualneho radenia hod tam 4st. A daj plná plyn pri cca 1300ot ak sa turbo bez problémov nafukne tak je regulácia OK, ak ti to hodí pri nejakých 1700-1800ot do núdzaku tak je regulácia zaseknutá/zašpinená/nefunkčná. Ono pri 1700ot je požiadavka v original SW na 1,7baru takže vtedy regulácia musí maximálne zavrieť lopatky aby turbo roztočilo. Druhý pokus je taký, že asi v 2500ot dáš plný plyn na 3st/4st a točíš to do maxima. Ak to to hodí do núdzaku tak je dosť možné, že stred turba je už vhodný na opravu/repas. Presne takto isto som si otestoval ja osobne či to je regulácia alebo samostatné turbo. V prvom prípade to stačí vyčistiť v druhom prípade to treba opraviť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.