Přejít na obsah

Škoda Octavia 3 RS / Padá do nouze + bliká žhavení.


Kondy07

Doporučené příspěvky

Zdravím, poprosil bych o radu.
Jedná se o vozidlo:
Škoda Octavia 3 RS 2.0TDI DSG
Najeto 180k 
Tankována pouze Verva. 

Vozidlo při jízdě většinou na dálnici z ničeho nic při sešlápnutí plynového pedálu začne škubat, když nohu z plynu sundám cukání přestane. Žádná chyba se při tomto nezobrazí ani na palubce při jízdě ani při napíchnutí na diagnostiku. Někdy mi vozidlo spadne do nouzového režimu přičemž se rozbliká žhavění, nic jiného se nerozsvítí, po zastavení vozidla vypnutí motoru a znovu nastartování žádná chyba nesvítí. 

První diagnostika ukázala chybu na 3 a 4 vstřikovací jednotce, kdy mi bylo v servisu sděleno, že vstřiky to v žádném případě nebudou, jelikož by to dělalo stále, a ne jednou za čas. 

Druhá diagnostika zase po nějakém čase ukázala toto: 
Chyba P029900 - regulace plnícího tlaku 
                            - regulační limit nedosažen 
                            - Přerušovaný/nesouvislý 

Chyba P029900 - Řízení plnícího tlaku - regulační mez nedosažena 
                             - Přerušovaný/nesouvislý

Chyba P219500 - Lambda-sonda 1. řada válců - chudá směs 
                            - přerušovaný/nesouvislý 

Po prvním případu jsem vyměnil ve vozidle všechny filry + olej.  Problém stále trvá, měl jsem to u více mechaniků a žádný zatím nedokázal přesně určit čím by to mohlo být na oko vypadají všechny součástky v pořádku. Dále již vyměněna Lambda sonda + nové turbo. 

Rád bych se zeptal, zda někdo neřešil stejný nebo podobný problém popřípadě jak to nakonec vyřešil. Předem děkuji za jakoukoli odpověď :)) 

Editováno: , autor: Kondy07
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skúsil by som test, daj si do manualneho radenia hod tam 4st. A daj plná plyn pri cca 1300ot ak sa turbo bez problémov nafukne tak je regulácia OK, ak ti to hodí pri nejakých 1700-1800ot do núdzaku tak je regulácia zaseknutá/zašpinená/nefunkčná. 

 

Ono pri 1700ot je požiadavka v original SW na 1,7baru takže vtedy regulácia musí maximálne zavrieť lopatky aby turbo roztočilo.

 

Druhý pokus je taký, že asi v 2500ot dáš plný plyn na 3st/4st a točíš to do maxima. Ak to to hodí do núdzaku tak je dosť možné, že stred turba je už vhodný na opravu/repas.

 

Presne takto isto som si otestoval ja osobne či to je regulácia alebo samostatné turbo. V prvom prípade to stačí vyčistiť v druhom prípade to treba opraviť. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...